Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Priėjom liepto galą....

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
laurynas400
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1462
Užsiregistravo: 24 Geg 2005, 14:16
Miestas: Vilnius

Standartinė laurynas400 »

Viską bando suversti avaringumui, tačiau kas bus atsakingas po įstatymo priėmimo (dėl TA kiekvienais metais), o avaringumas nesumažės o greičiausiai tik padidės? Va kur tikras bananų respublikos bruožas... afrika vienžo, gali būt neužkalnų, jog susiekimo ministras skirs save kokių Anykščių karalium ir pasiskirs sau generolo laipsny...
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2067
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Standartinė tadas1991 »

Na istikruju tai teoriskai neblogas butu istatymas, jei mes butume Europos salis. Tikrai zinau, kad tai ka kai kurie is jusu vadina surudijusiais kledarais tikrai nesukelia daugiau avariju negu naujos masinos, zinoma, kelis kartus ar daugiau avariju sukelia bei papuola i jas senos masinos, bet tada gal pasiziurekime ir i Lietuvos autoparko amziaus statistika. Jei ten vaziuokle kleba, tai teoriskai netaip tolygiai ant kelio stovet turi, bet praktiskai nieko nekeicia. Jei nera rankinio tai isvis juokas, su neveikianciais stabdziais abejoju ar daug zmoniu vaziuotu, nebent pilotas bandytojas koks. Kaip kazkas pasake: kai seima vos sukrapsto ant automobilio, kad galetu nuvaziuoti i darba, miesteli ar nuvezt vaika i mokykla, tai tikras smugis moket dar 100lt kasmet uz TA. O siaip del sios durnos taisykles: mamos citroenas praeita rudeni praejo TA be jokiu kysiu, tiesas is antro karto. Neveike posukis, buvo nukritus fiske nuo lemputes patrono, sutvarkiau vietoj, ir rankinis nevienodai laike kaire-desine puses. Po valandos pakeitus trosa kitas konsultantas jau vietoj israse pazyma, net netikrino ar tikrai sutvarkyta. Masinai dabar 17 metu, tiesiog priziurima ji minimaliai, kiek reikia. Del oldtimeriu, tai garbes reikalas palaikyti ji teisingoj buklej, o papildomi 35lt per metus turbut vistiek nevirsys apetito degalams, bet kasdieninei masinai daznai neatsiranda laiko, noro, pinigu ar dar kokios dielos sutvarkytos.
Jei jega butu su manim, o jie nori taip padaryt kas metus siulyciau, kad jei masina praeina su varnele be trukumu, ji gali po dvieju metu eiti, jei nedideli trukumai is svarbesniu negu skysc. prasisunk., tada kas metus.
Vartotojo avataras
Ramzis
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1646
Užsiregistravo: 08 Bal 2004, 20:55
Miestas: Kaunas

Standartinė Ramzis »

Chebryte, pasakysiu trumpai,

esmė tikrai ne avaringume, tech.stovyje ar pan.
Žinote kame esmė? Ogi nauji auto salonai, lizingo kompanijos "pramušinėja savo įstatymą". Idan visi pirktų auto iki 10 metų senumo. Nes tokiu būdu ir lizingas laimi, ir nauji salonai.
Pamirškit avaringumus ir pan. ir pan., niekam tas realiai nerūpi!!!
Ir nėr čia ką daug diskutuoti - PINIGAI viską lemia...
Vartotojo avataras
rcepa
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1967
Užsiregistravo: 22 Bal 2004, 17:20
Miestas: Vilnius

Standartinė rcepa »

Ramzis rašė:Chebryte, pasakysiu trumpai,

esmė tikrai ne avaringume, tech.stovyje ar pan.
Žinote kame esmė? Ogi nauji auto salonai, lizingo kompanijos "pramušinėja savo įstatymą". Idan visi pirktų auto iki 10 metų senumo. Nes tokiu būdu ir lizingas laimi, ir nauji salonai.
Pamirškit avaringumus ir pan. ir pan., niekam tas realiai nerūpi!!!
Ir nėr čia ką daug diskutuoti - PINIGAI viską lemia...
Ko gero esi teisus..Kvepia DIDELIU PINIGU...Galim kartu paskaiciuoti: nauju auto pardavejai, lizingo kompanijos, bankai, Tuvlita....Gal ka ir pamirsau, bet senu auto avaringumas (kaip rimtas argumentas ir ju tech. bukle) - paskutineje vietoje.
O gal uzteks aimanuoti ir klubai gali suorganizuoti rasta susisiekimo ministrui? Ar jau ,,savi marskiniai"" nerupi??
Atrodo, kad prisidengiant karu keliuose sis projektas tuoj bus palaimintas.
Vartotojo avataras
Vairuotojas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 449
Užsiregistravo: 12 Geg 2006, 22:31
Miestas: Šiauliai

Standartinė Vairuotojas »

kažka reik daryt... skundžiames vieni kitiem patyliukais kad blogai.. vakaru valstybese kokie masiniai protestai vyksta vien del mažmožių...
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8588
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

rcepa rašė:
Ramzis rašė:Chebryte, pasakysiu trumpai,

esmė tikrai ne avaringume, tech.stovyje ar pan.
Žinote kame esmė? Ogi nauji auto salonai, lizingo kompanijos "pramušinėja savo įstatymą". Idan visi pirktų auto iki 10 metų senumo. Nes tokiu būdu ir lizingas laimi, ir nauji salonai.
Pamirškit avaringumus ir pan. ir pan., niekam tas realiai nerūpi!!!
Ir nėr čia ką daug diskutuoti - PINIGAI viską lemia...
Ko gero esi teisus..Kvepia DIDELIU PINIGU...Galim kartu paskaiciuoti: nauju auto pardavejai, lizingo kompanijos, bankai, Tuvlita....Gal ka ir pamirsau, bet senu auto avaringumas (kaip rimtas argumentas ir ju tech. bukle) - paskutineje vietoje.
O gal uzteks aimanuoti ir klubai gali suorganizuoti rasta susisiekimo ministrui? Ar jau ,,savi marskiniai"" nerupi??
Atrodo, kad prisidengiant karu keliuose sis projektas tuoj bus palaimintas.

Ką gali keli klubai prieš tavo aukščiau išvardintų ryklių armiją? :(
Nebent į įstatymą įrašyti, kad taikoma išimtis senovinėms tr. priemonėms. Tuomet vėliau, jei ši sąvoka būtų apibrėžta ir įteisinta, įstatymo keisti nereikėtų. Ar taip neįmanoma?
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
Mix'az
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 219
Užsiregistravo: 14 Sau 2007, 18:00
Miestas: Vilnius

Standartinė Mix'az »

[quote="Ramzis"][/quote]
pritariu visu 100%.
Kas dėl avaringumo, tai su senom mašinom "nepalakstysi, o dažniausiai avarijos ir kyla dėl "palakstymų".
Izh Planeta 3 (1975) remontuojamas - lėtai bet užtikrintai :)
PAUL1US
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 31
Užsiregistravo: 01 Geg 2007, 13:06
Miestas: Kaunas

Standartinė PAUL1US »

Pats pries 2 savaites variau TA. Kalbejausi su TAC darbuotoju,kuris patikino, kad 1-2 is 100 ivyksta del techninio gedimo. Visos kitos-del vairuotoju aplaidumo...
Svarstyti manu beviltiska, visi puikiai zinom, kam to reikia...
Vartotojo avataras
rcepa
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1967
Užsiregistravo: 22 Bal 2004, 17:20
Miestas: Vilnius

Standartinė rcepa »

Raimis rašė:
rcepa rašė:
Ramzis rašė:Chebryte, pasakysiu trumpai,

esmė tikrai ne avaringume, tech.stovyje ar pan.
Žinote kame esmė? Ogi nauji auto salonai, lizingo kompanijos "pramušinėja savo įstatymą". Idan visi pirktų auto iki 10 metų senumo. Nes tokiu būdu ir lizingas laimi, ir nauji salonai.
Pamirškit avaringumus ir pan. ir pan., niekam tas realiai nerūpi!!!
Ir nėr čia ką daug diskutuoti - PINIGAI viską lemia...
Ko gero esi teisus..Kvepia DIDELIU PINIGU...Galim kartu paskaiciuoti: nauju auto pardavejai, lizingo kompanijos, bankai, Tuvlita....Gal ka ir pamirsau, bet senu auto avaringumas (kaip rimtas argumentas ir ju tech. bukle) - paskutineje vietoje.
O gal uzteks aimanuoti ir klubai gali suorganizuoti rasta susisiekimo ministrui? Ar jau ,,savi marskiniai"" nerupi??
Atrodo, kad prisidengiant karu keliuose sis projektas tuoj bus palaimintas.

Ką gali keli klubai prieš tavo aukščiau išvardintų ryklių armiją? :(
Nebent į įstatymą įrašyti, kad taikoma išimtis senovinėms tr. priemonėms. Tuomet vėliau, jei ši sąvoka būtų apibrėžta ir įteisinta, įstatymo keisti nereikėtų. Ar taip neįmanoma?
Daug kas imanoma- jei darai.
Pvz. vienas variantu: yra Seime Pabedinskas.Turi Pobeda.Gaila, kad nepakvieteme i nors viena rengini....O ten ziurek ir rastume kalba..Gal Seimo narys suprastu, kad reikia kazkuriam istatymui padaryti pataisa- iskirti senesnius auto kaip... is bendro srauto, atrasti LT tokia EU kategorija kaip ,,antikvarine transporto priemone" ir t.t.
Gaila, bet si mintis tik dabar sove i galva, o dar labiau gaila, kad renginiai pasibaige...
Linas P.
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 120
Užsiregistravo: 27 Spa 2006, 11:51
Miestas: Vilnius

Standartinė Linas P. »

rcepa rašė:Pvz. vienas variantu: yra Seime Pabedinskas.Turi Pobeda



Yra Seime ir Grazulis, kuris taipogi turi Pobeda. Taciau keliu suinteresuotu zmoniu ratas, netgi jei jie ir Seimo nariai, siuo atveju sunkiai ka nors pakeistu. Pernelyg didelis suinteresuotu zmoniu ratas palaiko kita sios diskusijos puse.

Nors zvelgiant is praktines puses - turbut naudingiausias oldtimeriu savininkams yra variantas, kuomet yra oficialiai nustatomi kriterijai, pagal kuriuos automobilis yra laikomas "antikvariniu" ir to pasekoje siam automobiliui suteikiamos tam tikros privilegijos (tarp kuriu gali buti spec. valstybinis numeris, reciau atliekama tech. apziura, susvelninti tech. apziuros reikalavimai ir t.t.)
1968 m. Corvette, 427
1973 m. Corvette, 454