WANDERER rašė:uoksas rašė:Pradzioje maniau, kad dauguma daliu bus galima panaudoti nuo iz49, taciau pradejus gilintis pasirode, kad yra visai nedaug tinkanciu daliu, uzdeti ar pritaikyti jas galima, taciau jos vistiek turetu skirtumu su iz350 originaliomis dalimis. Komplektuojant motocikla, namazai i rankas papuole ir DKW daliu.
Nieko nuostabaus,zinant kaip sis motociklas buvo gaminamas,stai trumpa istrauka apie sio modelio motociklu gamyba:
"В 1946 г. на Ижевском мотоциклетном заводе был выпущен новый мотоцикл Иж-350, основой для которого стал немецкий DKW-NZ350. Для быстрейшего запуска конвейера в филиал компании DKW в городе Цшопау прибыли главный конструктор «Ижмаша» В. И. Лавренцов и главный технолог В. П. Болтушев с целью получения специального оборудования. По легенде, в качестве технического консультанта в Ижевск привозили Герберта Вернера — создателя DKW-NZ350. В конце 1946 года было изготовлено 83 мотоцикла, причём они собирались из готовых деталей и агрегатов DKW и на них стояли эмблемы концерна «Ауто-Унион» (Auto-Union, четыре кольца). Всего с 1946 по 1951 год было выпущено 126267 экземпляров «Иж-350".
 
....ir dar viena idomi istrauka,apie pokarini IZ'o kurima:
....1945 metų rugsėjo mėnesio 28 dieną automobilių pramonės vadovams teko svarstyti svarbų klausimą - kaip teisingai paskirstyti visą iš "DKW" gamyklų atsivežamą įrangą. Trofėjus nutarta paskirstyti į dvi dalis: didesnę dalį, kurią sudarė motociklų su 125 ccm varikliais gamybai skirti įrengimai, panaudoti Maskvoje, gi Serpuchove sumontuoti likusius įrengimus, skirtus gaminti motociklus su 350 ccm varikliu. "DKW" gamyklų Zschopau mieste demontavimas užtruko visą 1945 metų vasarą. Metams baigiantis, nugalėtojai išvežė visas ten buvusias motociklų DKW 125 ir DKW 350 gamybai skirtas stakles bei įrangą, didelį kiekį sandėliuose buvusių komplektuojančių detalių. Tačiau koks buvo Serpuchovo gamyklos vyriausiojo konstruktoriaus Kovalenkos nustebimas, kada jis suprato jog su jo įmonei atitekusiais iš "DKW" gamyklos atvežtais įrengimais gaminti motociklus neįmanoma! Tarybiniai specialistai ne iš karto suprato, kad dalis detalių pagrindinėje gamykloje net nebuvo gaminamos, jas užsakydavo kitose, specializuotose firmose. Taip vadinama kapitalistinė integracija piktai pajuokavo su prie „natūralaus ūkio“ (kai viskas gaminama vietoje) pripratusia TSRS valdininkija. Analogiškoje situacijoje atsidūręs Maskvos motociklų gamyklos direktorius Baranovas nedelsdamas parašė komisariatui štai tokį raštą: "DKW" gamykla nebuvo sukomplektuota. Joje nebuvo gaminami variklių stūmokliai, pirštai ir žiedai stūmokliams, vožtuvai, sėdynės, vairai, spyruoklės, varžtai bei veržlės, taip pat ratlankiai ir stipinai, guoliai, padangos ir elektros įranga, eilė šaltai štampuojamų detalių. Todėl prašau jūsų tarpininkavimo, kad pilnai sukomplektuoti gamyklą...“ Komisariatas irgi nedelsė - jo įsakymu Maskvos motociklų gamyklai perduodama visa gamyklos "Wilenstall" motociklų variklių stūmoklių gamybos įranga, kitu įsakymu jai buvo paskirta 10 vienetų presavimo įrangos iš gamyklos Schawersteino mieste.ir t.t. Tad gana greitai čia prasidėjo lengvų motociklų M1M, skirtų jau nebe valstybinėms institucijoms, o individualiam naudojimui, gamyba. Netrukus šiuos lengvus motociklus imta pardavinėti visoje TSRS. "