Perdarytos senovinės technikos (hotrod) skyrelis yra skirtas diskusijoms apie senovinę techniką, kuriai yra daugiau nei 30 metų ir kuri turi esminių perdarymų.
Na ka beveik galutinis variantas,dar yra planu integruoti sėdynes ponioms vežioti (bus nuimamas kuzavas ir užsidės gofruota aliuminio plokštė,sėdynė,ir stogelis) Kaip karieta
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Nepaisant "jauno" perdarytos TP amziaus, savotiskai idomus projektas (labai gaila, kad pateiktose nuotraukose daznai visiskai nieko nesimato), bet ar pagaminta konstrukcija yra saugi?
Siulau kiekvienam sugalvojusiam imtis panasiu darbu susimastyti, ar tai saugu.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
kitoks rašė:Nepaisant "jauno" perdarytos TP amziaus, savotiskai idomus projektas (labai gaila, kad pateiktose nuotraukose daznai visiskai nieko nesimato), bet ar pagaminta konstrukcija yra saugi?
Siulau kiekvienam sugalvojusiam imtis panasiu darbu susimastyti, ar tai saugu.
Tai buvo tik derinama konstrukcija,dabar viskas savose vietose ir ne ant snargliu laikosi,prie progos patalpinsiu foto
GERASS rašė:Na ka beveik galutinis variantas,dar yra planu integruoti sėdynes ponioms vežioti (bus nuimamas kuzavas ir užsidės gofruota aliuminio plokštė,sėdynė,ir stogelis) Kaip karieta
Na mano galva galutinis variantas atrodo visai neblogai, padažytas, visa "aerodinamika" komplekte... . Kolega Kitoks minėjo, jog stabdžiai atrodo silpnokai, bet aš galvoju jei su juo nevažiuot į apkrautus kelius o vėžinti "ponias" laukais visai priimtinas variantas, juolab periferijoj galima nesunkiai rast kokį bulbių lauką kuris labai gerai stabdo panašaus plauko technikas su poniom "on board". Dirbkit ir chimičinkit (su protu) ir toliau ir galbūt ateityje mes pamatysim visai įdomių projektų kuriuos reikės tik girti (kirtis ant pirmos i...).
Dabar jame viskas saugu ir patvaru (iki pirmo stulpo) ,atsižvelgiant,kad "termitas" išvysto tik 40km/h tai stabdžiu nereikia labai jautriu,beje kai varomi visi keturi ratai o stabdo tik galas rezultate "pasipriešinimas stabdžiams" ,bet stabdo tikrai neblogai(ratai čiuožia).Dėkui už pasisakyma ir gera žodį,neleidžiate rankų nuleisti ,beje su poniom smagu bus ,o dėl amžiaus tai nematau reikšmės,tik patirties reikia kaikuriose srityse
ydemiai isstudijavau jusu kurini ir man iskilo daug klausimu kadangi dirbu prie panasaus aparato 4wd muravej pagrindu darbas uzstrigo kai pradejau gaminti priekiny vedama tilta kadangi mano aparatas labai isletintas tai man netikslinga naudoti makferson tipo priekine pakaba jusu pagaminta pakaba su standartine muravejaus galine sake man labai patiko su apatiniu sarnyru viskas kaip ir aisku uztat virsutinis man visiska tamsa busiu labai dekingas jeigu man patarsit
Laukdamas Jūsų informacijos įkeliu kelias nuotraukas perdaryto mano Murovejaus.Priekinės šakės perdarytos kad tilptų 16 col. senalaidės Jawos ratas, o galia padangos nuo Nivos R16 tik išpjauta protektoriaus eglutė ir uždėjau grandines Išlėtinimas klasikinis varijantas kietai sujungtos dvi žvaigždutės z-52 su z-15 nuo kurios grandinė į galinį reduktorių su žvaigždute z-27.Triratuko maksimalus greitis apie 25 km/val - man tai labai didelis privalumas.Pagrindinis aparato trukumas - važiuojant paįstrižai įkalnės arba nuokalnės triratis tampa praktiškai nevaldomas,jau nekalbu jeigu sniegas arba purvynas.Todėl ir nusprendžiau gaminti 4wd.