Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Dažytojas man rekomendavo nuriebalinti su Nefrasu. Yra tokio skysčio pirkti, jis kaip skiediklis, bet nevalo grunto ir labai gerai nuriebalina paviršių.
Vaitspiritas tam netinka, pats įsitikinau
646 yra perdaug "astrus" bei greitai garuoja, todel labai tirpdo, o riebalai isigeria.. nefrasas tam labiau tinka, jis riebesnis ir leciau dziustantis... tik "skurli" imk nesintetini(medvilne-triusikai ar maike:) ir neslapink gausiai. taip greiciau nudziuna. is bedos tinka, bet geriau zinoma isspaust dar lita kita litrui normalaus nuriebalintojo. ji galima rast visose parduotuvese auto dazu ar pas bobute turgelyje kur tiuninga pardavineja .
vanduo negali patekti, filtras stovi prie kompresoriaus ir dar maziukas prie pulvezatoriaus, nes kai detale kokia lauke dazai nera tokiu dalyku, manau kad kaltas vaitspiritas, kuris mazose duobutese nespeja isdziuti.
Akutės atsiranda dėl statinių reiškinių, o ne dėl netinkamo nuriebalintojo ar riebalų apskritai. Esu kažkada skaitinėjęs "Sikkens" lankstinuką apie tai. Aš nuriebinimui taip pat naudoju "Nefrasą" ir, kaip jau aukščiau minėta, tik medvilninius, minkštus skudurus (sintetika ar vilna gali pasireikšti akučių atsiradimu, t.y. trinant įsielektrina). Po nuriebinimo paviršių nuvalau antistatiniu/vaškiniu skudurėliu. Tuomet jau dažau. Dar vienas dalykas - idealu būtų, prieš visas nuriebalinimo procedūras, dažomą automobilį ar detales nuplauti muiluotu vandeniu arba naudojant variklių ploviklį vietoj muilo. Labai padeda, bet, deja, laiko taupymo atžvilgiu nelabai būna kada . Ypač variklių ploviklis - netgi visokius silikoninius purškalus sunaikina. Pastebėjimas - dažant automobilį, kuriame buvo pripurškinėta silikoninių produktų(ant durų gumelių ir pan.) , beveik neįmanoma išvengti akučių. Po nuvalymo vaškiniu skudurėliu patartina nebeliesti paviršiaus plikomis rankomis, nes prakaito druskos taip pat gali pasireikšti akutėmis. Tiek žinių iš mano patirties... gal ir ne viską išdėsčiau, bet ir pats nevisada viską teisingai vykdau .
Na skiediklis 646 isvis netinka nuriebalinimui valan vait spiritu reikia valyti iekart kitu sausu skudureliu.Poto duoti gerai isdziuti,bet geriausiai naudoti specelu nuriebalintoja nefrasas ar kita. Pirma dazu sluoksni deti labai plona beveik dulkes antra storesni ir tolia turetu but ok,nu ir temperatura turetu but apie 20 laipsniu jai zema temperatura tai dazai nespeja dziuti ir issisklaido.
Niekada neperženk ribos.Neperženges ribos niekada nesužinosi,kur ji yra.
O iš kur riebalai ant grunto? Nuriebalinti reikia prieš gruntą, o ant grunto gali būti tik dulkės, ar ne taip? (Na, ir elektrostatika, aišku, kaip Black sako.)
minde rašė:O iš kur riebalai ant grunto? Nuriebalinti reikia prieš gruntą, o ant grunto gali būti tik dulkės, ar ne taip? (Na, ir elektrostatika, aišku, kaip Black sako.)
Siaip reikia nuriebalinti ir pries grunta ir po grunto.
Niekada neperženk ribos.Neperženges ribos niekada nesužinosi,kur ji yra.