Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
Moderatoriai:TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
laurynas400 rašė:Juolab, jog tai senesnio modelio Viatka
Kokie skirtumai tarp senesnio ir naujesnio modelio?
Galinio stabdžio kojelės skiriasi, stabdžių varlytės, senesniame modelyje yra vairo kolonėlėje spynelė, kuri išjungia degimą ir užrakina vairą, o naujesniame spynelė perkelta į šviesų perjungėją (panašiai kaip ižuose, opozituose ir kt.), todėl skiriasi ir šviesų perjungėjai. Dar skiriasi variklio galia ir suspaudimo laipsnis. Šiaip dar yra smulkių konstrukcinių skirtumų, kuriuos galima pamatyti VP 150 detalių kataloge. Dar, kiek girdėjau, patys pirmieji modeliai neturėjo galinių bagažinių ir vėliavėlės ant priekinio sparno, bet turėjo priekinę bagažinę (deficitas, kurį kolega Laurynas400 turi)
blackGhotc rašė:Ten nenuvalyta?ar man tik pasirodė?
Ten metale yra likę korozijos pėdsakai. Kaip minėjau dėl Lietuvą aptemdžiusių tamsių krizės debesų, chromavimo ir cinkavimo darbai bus atliekami vėliau. Be to uždėjus variklio gaubtą ir užsegus tvirtinimą dėmių nebesimato. Šiaip tai nesupratau kuom ši detalė buvo padengta originaliai. Padarysiu jos didesnę foto, gal gerbiami Kolegos padėsit nuspręsti.
Darbai pratęsti, kad esant geriems orams suspėti pavažinėti. Uždėtos visos juostelės ant grindų, išplautas, surinktas karbiuratorius ir oro filtras, uždėtas kuro bakas ir sėdynė. Ir pagaliau aparatas buvo užkurtas ir pravažiuota! Iš karto pastebėta bėda - nedega šviesos, nekrauna generatorius.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.