Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Nuotraukos su autobusais LAZ Lietuvoje

Čia talpinamos nuotraukos ir video informacija

Moderatoriai: TVR, Shumeras, Moderatoriai

zose1
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 30
Užsiregistravo: 17 Rgs 2006, 09:23

Standartinė zose1 »

Šakių AP dar turi LAZ 695. Važioja keleivius priemiesčio maršrutais. Tiesa, benzininis variklis pakeistas į dyzelinį. Prieš kelias savaites mačiau važiuojantį.
suinteresuotas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 209
Užsiregistravo: 10 Kov 2008, 13:39
Miestas: rajonas

Standartinė suinteresuotas »

Tai jie beveik visiems lazams buvo sudėję mazų dyzelius. Gerai važiuodavo, nes variklis galingesnis, bet triukšmingumas salone budavo gal kiek didesnis ir kiek girdėjau, tai pavarų dėžiu resursas būdavo trumpesnis. Ir rėmams gale nepatikdavo sunkesnis ir didesnes vibracijas keliantis variklis.
BIG
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 163
Užsiregistravo: 31 Geg 2008, 23:23

Standartinė BIG »

Esu mates ir su Kamaziniu motoru.. Gal galima foto to Sakiu LAZ'o?
varamas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 760
Užsiregistravo: 22 Sau 2006, 10:47
Miestas: Utena

Standartinė varamas »

Štai vieną radau .Metai 1970-1974
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Dėl kapitalinio remonto, tai pačiam autobusui gal ir nedarė. O ZIL variklio nominalus resursas iki kap. remonto- 300,000 km. Vargu, ar viršijo kelis kartus.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
varamas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 760
Užsiregistravo: 22 Sau 2006, 10:47
Miestas: Utena

Standartinė varamas »

Raimis rašė:Dėl kapitalinio remonto, tai pačiam autobusui gal ir nedarė. O ZIL variklio nominalus resursas iki kap. remonto- 300,000 km. Vargu, ar viršijo kelis kartus.


Taip ,jūs be abejo teisus.Variklis buvo remontuojamas ne kartą ir netgi gal keistas.Bet pats kėbulas tikrai kapitaliai neremontuotas ,nes kaimynas buvo pasišventęs vairuotojas ir labai jį prižiūrėjo.Tarybiniais laikais ,atrodo Vilniaus kažkurioje remonto gamykloje ,kapitaliai remontuodavo automobilius-LAZ,PAZ ir kt.
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4225
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Standartinė WANDERER »

varamas rašė:
Raimis rašė:Dėl kapitalinio remonto, tai pačiam autobusui gal ir nedarė. O ZIL variklio nominalus resursas iki kap. remonto- 300,000 km. Vargu, ar viršijo kelis kartus.


Taip ,jūs be abejo teisus.Variklis buvo remontuojamas ne kartą ir netgi gal keistas.Bet pats kėbulas tikrai kapitaliai neremontuotas ,nes kaimynas buvo pasišventęs vairuotojas ir labai jį prižiūrėjo.Tarybiniais laikais ,atrodo Vilniaus kažkurioje remonto gamykloje ,kapitaliai remontuodavo automobilius-LAZ,PAZ ir kt.

Vilniuje autoremonto gamykloje remontavo kapitaliskai tik LAZ'us ir ZiL sunkvezimius.PAZ'ikus remontavo berods Kaune
sumskas2
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1015
Užsiregistravo: 16 Vas 2009, 20:40
Miestas: Vilnius

Standartinė sumskas2 »

Idomu. Gal puse ridos yra prisukta. As dirbau ATI, tai kas savaite po kokiu 200km i prieki pasukdavau spidometra.
Paskutinį kartą redagavo sumskas2 16 Rgs 2010, 09:12, redaguota 1 kartą(us).
varamas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 760
Užsiregistravo: 22 Sau 2006, 10:47
Miestas: Utena

Standartinė varamas »

Sidometrus sukdavo savivarčiam,nes reikėjo tonkilometrių ir kurą nurašyt,O autobusam nebuvo tikslo sukti spidometrus,
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4225
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Standartinė WANDERER »

varamas rašė:Sidometrus sukdavo savivarčiam,nes reikėjo tonkilometrių ir kurą nurašyt,O autobusam nebuvo tikslo sukti spidometrus,
nebukit uztikrintas,ir dar kaip sukdavo skaitlikus,tiek LAZ'ams,tiek IKARUS'ams