Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Lanz Bulldog 55 PS 1936m restauravimas

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Bulldog
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 187
Užsiregistravo: 21 Sau 2009, 23:10
Miestas: Kaunas

Standartinė Bulldog »

Whizzer1994 rašė:Gal galetumete parasyt kokios variklio charasteristikos? labai butu idomu suzinot :-) , nes ziuriu , kad nemenka ''varikliuka'' turi sis traktorius :D
Techniniai duomenys:
Markė: LANZ BULLDOG
Modelis: D 1506 Ackerluft-Bulldog Typ HR 8
Pagaminimo metai: 1936
Variklis: Vieno cilindro, dvitaktis dyzelis.
Darbinis tūris: 10266 cm2
Galingumas: 55AG (41kW) prie 750 aps.
Varomi ratai: Galiniai
Greičių dėžė: 6 pavarų
Stabdžiai: Galinių ratų, bei rankinis stabdis.
Max.greitis: 16,8 km/h
Didžiausias svoris: 3500 kg
Ratų dydžiai: priekiniai 7,00-20, galiniai 12,75-28
Vartotojo avataras
Darius008
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 90
Užsiregistravo: 22 Vas 2007, 13:13
Miestas: Vilnius

Standartinė Darius008 »

:shock: vieno cilindro ir tiek kubiku :roll:
Whizzer1994
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 9
Užsiregistravo: 21 Kov 2009, 17:44
Miestas: Birzai

Standartinė Whizzer1994 »

Nu jo... 10l ir dar 2-taktis :shock:
riga 11
hercules prima 5s
crbr
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 194
Užsiregistravo: 04 Sau 2008, 00:13
Miestas: Marijampole

Standartinė crbr »

dvitaktis dyzelis dar tokio negirdejau :shock:
jawucikas
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 16
Užsiregistravo: 10 Rgp 2009, 14:26

Standartinė jawucikas »

Pas mane yra elektros generatorius kuris turi dvitakti dyzelini varikli.
O galingas nes "trifaze" gamina :? Toks pat variklis suko ir 8 cilindru kompresorių, mtz 80 vos pasuka :? Kiek žinau dvitakčiai labi daug "ryja" :oops:
Bulldog
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 187
Užsiregistravo: 21 Sau 2009, 23:10
Miestas: Kaunas

Standartinė Bulldog »

jawucikas rašė:Pas mane yra elektros generatorius kuris turi dvitakti dyzelini varikli.
O galingas nes "trifaze" gamina :? Toks pat variklis suko ir 8 cilindru kompresorių, mtz 80 vos pasuka :? Kiek žinau dvitakčiai labi daug "ryja" :oops:
"Ryja" apie 10-15 l/h, priklausomai nuo sūkių.
TVR
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2640
Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
Miestas: Vilnius

Standartinė TVR »

crbr rašė:dvitaktis dyzelis dar tokio negirdejau :shock:
Reikia daugiau dometis :-) Po siai dienai dar nemazai gerai zinomu 2M62 silumveziu vazineja su V12 dvitakciais dyzeliais.
Bulldog
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 187
Užsiregistravo: 21 Sau 2009, 23:10
Miestas: Kaunas

Standartinė Bulldog »

Toliau sekė detalių valymas ir gruntavimas.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Bulldog
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 187
Užsiregistravo: 21 Sau 2009, 23:10
Miestas: Kaunas

Standartinė Bulldog »

...
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Bulldog
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 187
Užsiregistravo: 21 Sau 2009, 23:10
Miestas: Kaunas

Standartinė Bulldog »

Pradėjom surinkinėti greičių dėžę.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.