Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
VAZ 2103
Moderatoriai: TVR, Moderatoriai
-
Jaska
- Naujokas

- Pranešimai: 16
- Užsiregistravo: 24 Lap 2009, 23:41
- Miestas: Klaipeda
Kai prasides realus darbais pridesiu ir nuotraukas, bet iki to dar teks palaukti pora menesiu. Hidrauline pakaba naudojama, kai rimtai norima pasirodyti, visiskai nuo zemes atsispirti su priekiu arba galu. Sis variantas per agresyvus tokiems automobiliams su kuriais nori vazineti, o ir siaip del to kad skysciai yra nesuspaudziami (fizikine savybe) vaziavimo komforto visiskai nelieka, kiekviena kelio nelyguma hidrauline pakaba perduos kebului ir tiems kas jame sedi. Kiek zinau sunkvezimiu pagalves apsidengia aplinkui itvirtinimus kai nera visiskai pripustos. Tokio tipo pakaboms reikia oro pagalviu, kurios issiplecia i sona, o ne aplinkui itvritinimus. Del tokiu ir dar visokiu kitokiu niuansu as neskubu su nieko daryti kol nesuradau visu detaliu kurios tinka
-
Jaska
- Naujokas

- Pranešimai: 16
- Užsiregistravo: 24 Lap 2009, 23:41
- Miestas: Klaipeda
Nedideli suspausto oro baliona, galima gauti is garazu kur ideda duju sistemas, pacias pagalves reikia pasiziureti is automobiliu arba furgonu kurie jas naudoja, paziureti ar tinka. Zarneles, sujungimus, slegio matuoklius galima susipirkti is santechnikos prekiu parduotuves, zinant ko reikia. Sunkiau yra susirasti elektrini 12 voltu generatoriu, voztuvus reguliuojancius oro srautus, voztuvus kurie reguliuoja kokiu greiciu oras patenka i pagalve ir valdymo pulta kuri reikia sureguliuoti triem skirtingiem slegiams. Jeigu visus siuos dalykus iseina susirasti ir neiseit i bankrota, tada su vidutinem technikos ziniom galima tokia sistema susimontuoti paciam. 
-
arunas_307
- Forumietis

- Pranešimai: 128
- Užsiregistravo: 14 Vas 2008, 13:09
- Miestas: Vilnius
Keli važiuoklės aukščiai buvo pvz. Citroen BX. Amortizacija normaliai veikė, kiek pamenu, apatiniame ir viduriniame lygiuose, o aukščiausiame lyg ir fiksuodavosi kietai, todėl tas lygis buvo rekomenduojamas tik trumpam, atskirų kliūčių įveikimui. Pataisykite, jei kas ne taip...
A.
A.
Jaska rašė:Ideja yra ta, kad bus trys vaziuokles auksciai, kuriuos galima bus kaitalioti. Kiekvienas kampas gales buti skirtingame aukstyje, aisku istrizai kaitalioti vaziuokles aukscio niekas neketina, nes taip galima kebula sukraipyti. Pats keitimas bus aiskiai matomas, ir staigus (zinoma proto ribose, kad masina i visiskai nuo zemes neatsiplestu) As tai darau nes treciukas gerai atrodo, gerai islaikytas, ir siaip norisi issiskirti, nes pastaruoju metu pastebejau kad padaugejo treciu ziguliu, kuriu vairuotojai iki 25 metu
-
tadas1991
- moderatorius

- Pranešimai: 2068
- Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
- Miestas: Kaunas
Daugumoj citramonų aukštesnės klasės yra ta hidropneumatinė pakaba. BXas - paskutinis, į kurį dar nebuvo montuojama elektroninė pakabos versija. Sako, jis iš citrinų greičiausiai kyla, minkščiausias.
Va, turiu kaiptik tokį variantą kieme. Pakaba pagal svirtelę reguliuojas 4 aukščiai:
1. Nuleistas (ant atraminių gumų stoja)
2. Normalus aukštis (eksploatacinis rėžimas. Nuostabi amortizacija ir t.t.)
3. Paaukštintas (naudojama, kai reik ką pravažiuot. Nepatariama važiuot daugiau nei 40kmh)
4. Max aukštis (patikra, remontas, rato keitimas, arba labai stambių kliūčių pervažiavimas. Max greitis 10kmh)
Šios pakabos esmė tame, kad minkštumas yra tik normal padėty (turi būti gerai sureguliuotas aukštis). Ant paaukštinto tampa labai kieta, max padėty kaip akmuo, nenuspausi. Nepatariu montuot tokio dalyko žigulin. Nesuderinsi sistemų, daug užsiknisimo ir vistiek nebus efekto, nes masės trūks... Beto, galinė pakaba ten visai kitokia, dvi išilginės svirtys
Va, turiu kaiptik tokį variantą kieme. Pakaba pagal svirtelę reguliuojas 4 aukščiai:
1. Nuleistas (ant atraminių gumų stoja)
2. Normalus aukštis (eksploatacinis rėžimas. Nuostabi amortizacija ir t.t.)
3. Paaukštintas (naudojama, kai reik ką pravažiuot. Nepatariama važiuot daugiau nei 40kmh)
4. Max aukštis (patikra, remontas, rato keitimas, arba labai stambių kliūčių pervažiavimas. Max greitis 10kmh)
Šios pakabos esmė tame, kad minkštumas yra tik normal padėty (turi būti gerai sureguliuotas aukštis). Ant paaukštinto tampa labai kieta, max padėty kaip akmuo, nenuspausi. Nepatariu montuot tokio dalyko žigulin. Nesuderinsi sistemų, daug užsiknisimo ir vistiek nebus efekto, nes masės trūks... Beto, galinė pakaba ten visai kitokia, dvi išilginės svirtys
-
BIG
- Forumietis

- Pranešimai: 163
- Užsiregistravo: 31 Geg 2008, 23:23
Na, o tu pats esi tureje koia hidraulini masiniuka? Jei ne, patarciau pabandyt ir dar syki gerai pagalvot. Pats jau 4 metus vazineju XM, pries tai turejau BX. Vaziuot galima grieztai tik ant NORMAL padeties. Kitos remontines. Visos hidro sistemos esme, yar minkstas vaziavimas, nebent kalba eina apie ACTIVA varianta.. Pagal tamstos norus,prasmes perdaryt nelabai matau..
-
Jaska
- Naujokas

- Pranešimai: 16
- Užsiregistravo: 24 Lap 2009, 23:41
- Miestas: Klaipeda
-
kitoks
- Forumietis

- Pranešimai: 2019
- Užsiregistravo: 20 Vas 2004, 10:31
- Miestas: Vilnius
Jaska, o sakyk, kokiu ziniu apie automobilius pats turi? Kokia patirtis remonte, o gal teorijoje?Jaska rašė:Jus turbut nesupratot, as nezadu deti hydraulikos, ji per kieta. As desiu pneumatika. Beveik visi sunkezimiai ja naudoja, nes yra minskta is pakankamai stabili. Man dar betruksta susizinoti vaziuokles ismatavimus, ir tada jau galeciau pradeti apytikslias islaidas skaiciuoti.
Hidropneumatine pakaba yra labai labai minksta. Kadaise, seniai, turejau XM...
Senesniu Citroen sistemos gana paprastos, bet reiketu atidziau studijuoti. Rekomenduoju paziureti cia: http://www.citroenet.org.uk/miscellaneo ... ics-1.html
BIG, neklaiding forumieciu
Apie orines sistemas, parasysiu sekancioje zinuteje
-
Jaska
- Naujokas

- Pranešimai: 16
- Užsiregistravo: 24 Lap 2009, 23:41
- Miestas: Klaipeda
-
kitoks
- Forumietis

- Pranešimai: 2019
- Užsiregistravo: 20 Vas 2004, 10:31
- Miestas: Vilnius
Del "brangu", as nelabai noreciau sutikti... Kol kas nezinai, kiek gali kainuoti pneupatika... Bet neatsakei dar i viena klausima, apie tavo technines zinias... Kazkaip man atrodo, kad nelabai supranti, kokio sudetingo projekto zadi imtisJaska rašė:As nieko nesakiau, kad hidropneumatika yra kieta.Toks variantas gal ir butu imanomas pritaikyti, bet visa sistema brangiau atseis negu vien pneumatine. As zinau kokiu greiciu kyla ir leidziasi Citroenai, bet man tai vistiek per letai.
p.s. vienas zmogus yra pasakes: "kai as pardavejo paklausiau, kiek man kainuos lektuvo metinis aptarnavimas, jis man atasake - Jums dar ne laikas lektuva prikti..."
-
Jaska
- Naujokas

- Pranešimai: 16
- Užsiregistravo: 24 Lap 2009, 23:41
- Miestas: Klaipeda
As zinau apie automobilio supima, bet tai labiau pasireikstu jeigu amortizatoriai yra imontuojami smailu kampu, tada oro pagalves issiriecia. Ziguliuose jie yra statmeni. Be to yra stabilizatoriai, todel nemanau kad labai skirsis stabilumas. Savo technines zinias galeciau apiduinti esant geresnem nei vidutines. Pats keiciu pakabos, stabdziu ir kitas variklio detales, bet dar nera teke perrinkti variklio. Nors zinau daug apie autobomobilius, vis tiek dar suzinau arba ismokstu kazka naujo. 
Dabar kai atsakiau i jusu klausimus, gal kas nors galetu atsakyti i mano, kokie yra amortizatoriu ismatavimai ?
Dabar kai atsakiau i jusu klausimus, gal kas nors galetu atsakyti i mano, kokie yra amortizatoriu ismatavimai ?