Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

DT

Susipažinimo skyrelis skirtas forumiečio ir jo senovinės technikos prisistatymui Oldtimers forumo bendruomenei.

Moderatoriai: tadas1991, Moderatoriai

Forumo taisyklės
IV dalis. Skyrelis „Susipažinkime“
1) Susipažinimo skyrelis skirtas forumiečio ir jo senovinės technikos prisistatymui Oldtimers forumo bendruomenei.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti tik vartotojo vardas.
Vartotojo avataras
Fon
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4028
Užsiregistravo: 06 Geg 2005, 22:35
Miestas: Vilnius

Re: DT

Standartinė Fon »

Na va , o sako , kad svajot kenksminga . Pasirodo - ne :D .
Labai šaunus mobilis :puiku: , sėkmės darbuose :!:
+370 610 60134
Jei bijai - nedaryk , jei darai - nebijok
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Re: DT

Standartinė Raimis »

O jau variklis... Aštuoniukė eilėj- gražuma.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
virgas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2131
Užsiregistravo: 12 Rgs 2004, 09:52
Miestas: Alytus

Re: DT

Standartinė virgas »

Sveikinu :!:
Dar viena puikia mašina Lietuvoj daugiau :apllo:
Vartotojo avataras
Geodezininkas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 723
Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
Miestas: Kaunas

Re: naujas garažo gyventojas

Standartinė Geodezininkas »

[quote="DT"]Pirmasis mano oldtimeris.

1953 Packard Clipper

Kaip pirmas tai iš kart toks neblogas :D. Teisingas automobilis.
Visi mirė iš juoko, o aš likau gyvas.
sigis404
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 129
Užsiregistravo: 22 Lap 2010, 16:54
Miestas: Utena

Re: DT

Standartinė sigis404 »

Kaip pirmas oldtimeris tikrai liuks :bravo: ,geras pasirinkimas. Būtu idomu sužinot jo įsigijimo istorija ir daugiau apie jį patį. Sekmės ateityje su juo :!:
GAZ21 1960m.
VAZ2101 1973m.
VAZ2103 1976m.
Tel. 8-68580605 el.p. servukas@yahoo.com
Vartotojo avataras
virginijus007
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1237
Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
Miestas: Mažeikiai

Re: DT

Standartinė virginijus007 »

Sveikinu su puikiu oldtimeriu. Atrodo turesi pradeti nakvoti garaze :D Sekmes su Packard'u!
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Vartotojo avataras
Saule
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 400
Užsiregistravo: 14 Kov 2006, 11:09
Miestas: Vilnius

Re: DT

Standartinė Saule »

Sveikas pristatęs techniką :puiku: Kiek žinau, su restauravimu šio automobilio turėtų būti kažkiek paženkta :victory:
1958m. Oldsmobile Super88
1958m. Ford Fairlane Skyliner Retractable
DT
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 36
Užsiregistravo: 25 Lap 2004, 16:02

Re: DT

Standartinė DT »

Packard žinoma kaip prabangių automobilių gamintoja JAV, tačiau paskutinieji firmos gyvavimo metai nebuvo sėkmingi. Buvo bandoma kurti ekonominės klasės modelius, taip siekiant pritraukti daugiau klientų ir išsilaikyti rinkoje. Nesėkmėms matyt turėjo įtakos šioks toks atsilikimas nuo mados, 53m vis dar buvo gaminami 8cil. motorai eilėje, kai tuo tarpu Cadillac ir kiti jau siūle galingesnius V formos. Packard tik 1955m pradėjo standartiškai montuoti V formos variklius. O paskutiniai tikrieji packardai nuo konvejerio nuriedėjo 1956m. 1957-58m buvo gaminami jau po Studebaker ženklu.
Beje TSRS gaminamos "Čiaikos" buvo ne kas kita kaip Packard kopijos.

Maniškis yra paprastas 6-vietis 4durų sedanas, taip sakant -ekonominis variantas, nėra kažkoks labai kolekcinis automobilis.
Įsigijimo istorija irgi gana paprasta, šiame forume buvo skelbimas :)
Kadangi patirties nėra, siūsdintis iš už Atlanto pačiam dar nekilo minčių, o čia pasitaikė skelbimas, nuvažiavau į vietą ir iš karto patiko. Būklė puiki, kaip sako Ten - "very solid car". Rūdžių kaip ir nėra beveik, salono būkle irgi puiki, variklis dirba gražiai, važiuoja, viskas veikia. Automobilis atrodo nebuvo restauruotas ar išrinkinėtas, visos spalvos atitinka gamyklinės lentelės duomenis. Bagažinėje dar krūva visokių detalių prikrauta.
100_0580_s.jpg

Iš trūkumų - nebuvo originalios radijos, ratų dangteliai nuo 55m, radiatoriaus grotelės nuo 51-52m modelio, kapoto gyventojas kormoranas ir galinių sparnų papuošimai buvo dedami turtingesnę komplektaciją turinčiuose automobiliuose (senior cars), nėra 6V akumuliatorių baterijos, salone išvestas start mygtukas, kurio kaip suprantu neturėtų būti. Daugiau viskas lyg ir originalu. Tie trūkumai nėra baisūs, smulkmenos, kurios nesunkiai yra pataisomos.
Automobilis buvo dažytas, bet matyt taip tik, kosmetiškai, nes nebuvo išrinktas, matosi dažų likučiai ant visokių blizgučių ir gumų. Variklis irgi dažytas mėlynai kažkodėl (originaliai turėtų būti pilkas), gal bandė pritaikyti prie kėbulo spalvos, bet irgi nebuvo išrinktas nes aplinkui apipurkštos dažais ir kitos detalės.

Restauravimas taip normaliai dar neprasidėjęs :susigedes:
Vyksta informacijos ir detalių rinkimas. Ir žiema šalta buvo, į garažą nesinori :)
100_0564_s.jpg


Dėkui visiems už gražius atsiliepimus :hello:
Ir pasižadu trukdyti forumiečius visokiais klausimėliais :taip:
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Dainius

Packard Clipper 1953
Vartotojo avataras
DonciaXXXL
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 398
Užsiregistravo: 20 Kov 2009, 23:35
Miestas: Vilnius

Re: DT

Standartinė DonciaXXXL »

Sveikas, manau jei masina nerestauruota, ir atodo dar labai gerai, tai tikrai geriau palik originalia spalva, arba restauruodamas neperdazinek ;)
Visada perku kavrovec (к175,к175а,к175б,к175в) dalis
Vartotojo avataras
Geodezininkas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 723
Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
Miestas: Kaunas

Re: DT

Standartinė Geodezininkas »

Taigi rašo žmogus, kad prastai perdažyta.
Visi mirė iš juoko, o aš likau gyvas.