Čia yra dar šiek tiek informacijos rusų kalba: http://denisovets.narod.ru/gaz/gazpages ... 1year.html
Dėl visa ko nukopijuoju:
ОАО "ГАЗ"/Горьковский автомобильный завод (ГАЗ)/
ГАЗ-33 образца 1941 года
Успешный ход работ по ГАЗ-62 образца 1940 года позволил начать создание две ее трехосных версии с колесной формулой 6х6 - ГАЗ-33 и ГАЗ-34. Колесная база ГАЗ-33 составляла 3,6м. Однако, начавшаяся война заставила прекратить все экспериментальные работы. До постройки опытных (не экспериментальных шасси!) экземпляров дело дошло лишь в 1946 году. Грузоподъемность грузовика составляла три тонны, а вот мощности 70-сильного мотора от ГАЗ-51 недоставало для хорошей динамики, однако как вездеход он зарекомендовал себя хорошо. Автомобиль имел односкатные колеса на задних ведущих осях и раздаточную коробку с дополнительным выводом для карданного вала привода последнего моста. Впоследствии, по решению министерства, документация на него была передана в Москву на ЗИС (ныне ЗИЛ), и после унификации с грузовиком ЗИС-150 он превратился в трехосный автомобиль ЗИС-151. ЗИС-151 унаследовал от ГАЗ-33 компоновку ведущих мостов, которые по конструкции идентичны узлам ГАЗ-63 и отличаются от таковых у ЗИС-150.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
#1 Quattro' Atsakyta: GAZ 33 (sunkvežimis)
Moderatorius: Moderatoriai
Forumo taisyklės
V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).
Plačiau: Visos taisyklės
V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).
Plačiau: Visos taisyklės
-
kitoks
- Forumietis

- Pranešimai: 2019
- Užsiregistravo: 20 Vas 2004, 10:31
- Miestas: Vilnius
Papildoma informacija is knygos Автомобили Красной Армии 1918·1945 (2009 metai).
ГА3-33 (1940г.) - опытный образец перспективного армейского трехосного полноприводного грузовика с колесной формулой 6х6. Собран в начале 1940 года в единственном экземпляре как развитие двухосного варианта ГАЗ-63. Снабжался средним проходным мостом, имел полезную нагрузку 2,5 т, колесную базу 3600 мм и задние двускатные колеса. Применение основных агрегатов трансмиссии от серийных грузовиков ГАЗ-ММ и ГАЗ-АAА привело к их чрезмерным перегрузкам и поломкам, а сравнительно низкая мощность двигателя сделала ГАЗ-33 неработоспособным на пересеченной местности и на глубоком снегу. В Горьком работы по ГАЗ-33 пришлось прекратить в конце 1940 года. На его основе бьшо построено только одно ко-
роткобазное шасси ГАЗ-34 дЛЯ бронеавтомобиля, а также разработан проект длиннобазного варианта ГАЗ-32. Впоследствии вся документация по серии ГАЗ-33 бьmа передана на московский завод ЗИС, где впоследствии использовалась при создании грузовика ЗИС- 151 .
ГА3-33 (1940г.) - опытный образец перспективного армейского трехосного полноприводного грузовика с колесной формулой 6х6. Собран в начале 1940 года в единственном экземпляре как развитие двухосного варианта ГАЗ-63. Снабжался средним проходным мостом, имел полезную нагрузку 2,5 т, колесную базу 3600 мм и задние двускатные колеса. Применение основных агрегатов трансмиссии от серийных грузовиков ГАЗ-ММ и ГАЗ-АAА привело к их чрезмерным перегрузкам и поломкам, а сравнительно низкая мощность двигателя сделала ГАЗ-33 неработоспособным на пересеченной местности и на глубоком снегу. В Горьком работы по ГАЗ-33 пришлось прекратить в конце 1940 года. На его основе бьшо построено только одно ко-
роткобазное шасси ГАЗ-34 дЛЯ бронеавтомобиля, а также разработан проект длиннобазного варианта ГАЗ-32. Впоследствии вся документация по серии ГАЗ-33 бьmа передана на московский завод ЗИС, где впоследствии использовалась при создании грузовика ЗИС- 151 .
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
