Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Raimis rašė:Aha, matai, o aš lūpas pakabinęs ir taip, ir šiaip skaitau.
Tikras monoglotas
Grįžtant prie R35 - pokarinių numeriai būdavo virš reduktoriaus dešinėj iš viršaus , prasidedantys 2 , prieškarinio pavyzdys matosi nuotraukoj . Manau rimtu žmogum iš Rygos galima patikėt
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
+370 610 60134
Jei bijai - nedaryk , jei darai - nebijok
Kažkaip niekas taip dėl tų alkūninio sriegių nieko ir nepaaiškino.BMW-ų žinovai kokie tai labai kuklūs,o gal iš žiemos miego neprabudę dar. Taigi,dar įdomu kaip ten būna su karterio apsaugom.Ar jos būdavo gamykliškai ant visų,ar nuo metų priklausė,ar išvis ''samadelkinai'' jas užsidėdavo?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Mes,visi maži vaikučiai,norim augti dideli, bet pasenę suvaikėjam,ir vėl tampame ...maži.
Prieškariniai BMW R35 variklio karterio apsaugos neturėjo(nežinau kaip sukarintame modelyje R35Wh, gal? ). Jos montuotos pokariniame R35 motocikle. Kiek teko pastebėti ,nemaža dalis BMW R35 savininkų karterio apsaugą montuoti privengia ,nes anot jų darko vaizdą. Dalis tiesos jų žodžiuose yra. Apsauga išties nelabai išvaizdi savo forma ir nežinančiam atrodo kaip savadarbis patobulinimas.
Apžiūrint rėmą pastebėjau,kad dalis,kurią pažymėjau 1,atsitraukinėja dalies 2 atžvilgiu.Ten jungtis padaryta per trečią prikniedytą detalytę,tiesiogiai nesukniedyjant.Virint manau,tokios vietos negalima.Kaip pasielgti?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Mes,visi maži vaikučiai,norim augti dideli, bet pasenę suvaikėjam,ir vėl tampame ...maži.