Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Baigtas projektas K 750 1959m

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
serghio
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 189
Užsiregistravo: 27 Gru 2011, 11:17
Miestas: Kretinga

Re: K 750 1959m

Standartinė serghio »

Rusy suradau dar viena, tikriausiai bus šita, tik nepilnos komplektacijos.
2012-01-26 18.15.51.jpg
Gal kas nors galit man papsakoti kuom skiriasi mt9 ratas nuo K750? Kiek varčiau šitą forumą, mačiau kad buvo parašyta kad tai ne originalūs ratai, bet niekur neradau parašyta kuom jie skiriasi.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
CZ 455-05 "DE LUX"
boolidas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1039
Užsiregistravo: 18 Vas 2009, 11:13
Miestas: Vilnius

Re: K 750 1959m

Standartinė boolidas »

Deze teisinga.

Skyresi ne tik K750 ir MT9, be tir K750 pirmos alidos, siuo atveju tokios kaip jusu.
MT9 ratu stebules lygios, K750M turi siaura grioveli palei stipinu galvutes, o K750 turi platu grioveli palei stipinu galvutes.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
868338514
Vartotojo avataras
serghio
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 189
Užsiregistravo: 27 Gru 2011, 11:17
Miestas: Kretinga

Re: K 750 1959m

Standartinė serghio »

Dekui už info, kaip supratau iš nuotraukų, vieninteliai ratai nuo k750 neturi tepimo taško?
CZ 455-05 "DE LUX"
untis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 39
Užsiregistravo: 10 Spa 2010, 22:18
Miestas: Pagėgiai

Re: K 750 1959m

Standartinė untis »

serghio rašė:Dekui už info, kaip supratau iš nuotraukų, vieninteliai ratai nuo k750 neturi tepimo taško?
Turi tepimo taškus tik jie iš stebulės vidaus.
K-750 ir K-750M stipinų ilgis130mm o K-650 ir visų sekančių 125mm.
Vartotojo avataras
milzinas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1603
Užsiregistravo: 26 Kov 2009, 20:17
Miestas: Kretinga

Re: K 750 1959m

Standartinė milzinas »

Pridursiu K750 stebules taipat mazesnes nei K750m
Niekada neperženk ribos.Neperženges ribos niekada nesužinosi,kur ji yra.
Kalvis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 470
Užsiregistravo: 08 Lie 2005, 21:02
Miestas: Šiauliai

Re: K 750 1959m

Standartinė Kalvis »

Skirti ratus pagal plokštumą, išgaubtumą, griovelių palei stipinus buvimą ar nebuvimą žinoma gerai, tik reikia turėti patirties ir su kuo palyginti ir visi tie skirtumai neesminiai.Pagrindiniai skirtumai , tai kaip aukščiau minėjo, tepimo taškas stebulės viduje ir nėra stebulės sandarinimo labirinto. Ant K-750M ir vėlesnių ratų tepimo taškas išorėje, (o veliau jo visiškai atsisakė) ir yra sandarinimo labirintas. Dėl tų labirintų, be perdarymo, neuždėsi K-750 ratų ant vėlesnių modelių ir atvirkščiai.
Rodyklėm pažymėjau labirintų vietas.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
in vino veritas
Vartotojo avataras
serghio
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 189
Užsiregistravo: 27 Gru 2011, 11:17
Miestas: Kretinga

Re: K 750 1959m

Standartinė serghio »

Pagal jūsų aprašymus, pas mane atitinka 3 iš 5 turimų ratų, vadinasi vieno dar reikės paieškoti.
CZ 455-05 "DE LUX"
boolidas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1039
Užsiregistravo: 18 Vas 2009, 11:13
Miestas: Vilnius

Re: K 750 1959m

Standartinė boolidas »

Adresuota Kalvis ir untis.
Siandien isardziau berods 6 ratus. K750-3 K750M- 2 ir Dnepr 1. Stipinu ilgiai isardzius K750 ratus skiriasi iki 0.5 cm, K750M irgi pansiai, tas pats ir Dnepr. Todel del ilgio... Na teoriskai galbut taip turetu but, bet realiai...
Del tepimo tasku K750 stebulese. Turiu gal 6 K750 pirmos laidos ratus.Isvaizda vienoda, griovelis vienodo plocio, o tepimo taskas vienoje ar dvejose stebulese buvo isoreje, visi kiti viduje. Kadangi tokios pat stebules ejo ir M72h motocikluose, turiu itarima, kad be tepimo tasku isoreje stebules bus M72H, o su isoreje K750. Be tepimo tasku isoreje stebuliu bent man pasitaike gerokai daugiau, gal del to, kad M72H modeliu motociklu buvo isleista daugiau, ne sjuo gamino ilgesni laika, nors reiktu ziuret istorija aks kaip.
868338514
Vartotojo avataras
serghio
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 189
Užsiregistravo: 27 Gru 2011, 11:17
Miestas: Kretinga

Re: K 750 1959m

Standartinė serghio »

Aš kaip tik šiandien pažiūrėjau, kad paga išgaubimą kaip ir K750 ratai, bet suabejojau dėl tepimo taško išorėje. Šiaip visur rašo, kad stipinų ilgis tiek k650 tiek k750 vienodas. Man išardžius vieną rata irgi ilgiai sutapo su dniepro rato stipinais.
CZ 455-05 "DE LUX"
Kalvis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 470
Užsiregistravo: 08 Lie 2005, 21:02
Miestas: Šiauliai

Re: K 750 1959m

Standartinė Kalvis »

Skaitykite pirmą pastraipą
Nesuprantantiems ruskai - su išoriniu tašku ratai pradėti gaminti nuo 1962m.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
in vino veritas