Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Klausimai dėl moskvich 408 remonto

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Re: Klausimai dėl moskvich 408 remonto

Standartinė Raimis »

Esu matęs Wurth grąžtą, specialiai skirtą suvirinimo taškams nugręžti.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Arisimo
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 659
Užsiregistravo: 08 Spa 2008, 22:59
Miestas: Jonava

Re: Klausimai dėl moskvich 408 remonto

Standartinė Arisimo »

Tas grąžtas vadinamas turbininis, nes jo pagalandinimas visai kitas.
Vartotojo avataras
vaidasv
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 70
Užsiregistravo: 06 Bal 2005, 21:55
Miestas: Kaunas

Re: Klausimai dėl moskvich 408 remonto

Standartinė vaidasv »

Taip yra tokie grąžteliai kontaktiniam suvirinimui nugręžti ne tik wurte,bet daug kur.Tiesiog klausk,ir pasiūlys 6-8mm kaina apie 20Lt,naudoju be problemų.Bus galimybė įmesiu foto.
Vartotojo avataras
Lukas.
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 205
Užsiregistravo: 06 Geg 2010, 18:54
Miestas: Utena

Re: Klausimai dėl moskvich 408 remonto

Standartinė Lukas. »

Foto butu gerai, gražtą reiks butinai nusipirkti, ačiū už pagalbą!
Vaidotas73
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 736
Užsiregistravo: 09 Sau 2007, 23:06
Miestas: Tryškiai, Telšių r., Žemaitėjė

Re: Klausimai dėl moskvich 408 remonto

Standartinė Vaidotas73 »

Galima gręžti su 2-2.5mm grąžtu kiauriai, o paskui su 9-10mm tik viršutinę skardą. Nelabai suprantu kokia prasmė nuimti tą skardą ir vėl uždėti. Kuo daugiau nuimi laikančių skardų, tuo daugiau gali pabėgti kėbulo geometrija.
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
vaidotas.sakalauskas@yahoo.com
Vartotojo avataras
mindozee
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 41
Užsiregistravo: 29 Sau 2010, 19:24
Miestas: N.Akmenė

Re: Klausimai dėl moskvich 408 remonto

Standartinė mindozee »

Lukai, sukurk tema apie savo Moskviciu ;)
Vartotojo avataras
Lukas.
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 205
Užsiregistravo: 06 Geg 2010, 18:54
Miestas: Utena

Re: Klausimai dėl moskvich 408 remonto

Standartinė Lukas. »

Vaidotas73 rašė:Galima gręžti su 2-2.5mm grąžtu kiauriai, o paskui su 9-10mm tik viršutinę skardą. Nelabai suprantu kokia prasmė nuimti tą skardą ir vėl uždėti. Kuo daugiau nuimi laikančių skardų, tuo daugiau gali pabėgti kėbulo geometrija.



Del sito tikrai neturetu geometrija pabegti, reikalas tas, kad apacioje po juo yra sunku prieiti smeliasrovei, jog butu galima isvalyti rudis nuo posparnio. O kito nieko nesugalvoju.

Mindozee, kad nelabai ka yra parodyti, dabar salinu smalas nuo posparniu, ruosiu smeliuoti, kebulas apipjaustytas, kaupiu dalis, turiu nusipirkes donora, tai tiek.:)
Vartotojo avataras
mindozee
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 41
Užsiregistravo: 29 Sau 2010, 19:24
Miestas: N.Akmenė

Re: Klausimai dėl moskvich 408 remonto

Standartinė mindozee »

O sakai ner ka parodyt :-) Man butu idomu pamatyt, paskaityt visa procesa nuo A iki Z ;)
Vaidotas73
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 736
Užsiregistravo: 09 Sau 2007, 23:06
Miestas: Tryškiai, Telšių r., Žemaitėjė

Re: Klausimai dėl moskvich 408 remonto

Standartinė Vaidotas73 »

"Del sito tikrai neturetu geometrija pabegti, reikalas tas, kad apacioje po juo yra sunku prieiti smeliasrovei, jog butu galima isvalyti rudis nuo posparnio. O kito nieko nesugalvoju."

Mano manymu, bet kokiu atveju reikia stengtis neprisidaryti papildomo darbo. Kiek ilgiau užtruksi smėliuodamas ir viskas. Jei visgi galvoji nugręžti, prieš tai, sutvirtink kebulą vamzdžių istrižainėmis.
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
vaidotas.sakalauskas@yahoo.com
valdasu
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 36
Užsiregistravo: 06 Vas 2012, 20:06
Miestas: Šiauliai

Re: Klausimai dėl moskvich 408 remonto

Standartinė valdasu »

Ko gero kolega nori precyziškai išvalyti rūdis kurios susikaupusios po dvigubomis skardomis ir tai yra sveikintina,nes ten dažniausiai tas kirminas "rūdis" ir lieka, o Vaidoto patarimas sutvirtint kebulą nuo susikraipymų yra būtinas, na gal ne visai būtinas, bet vėliau paaiskes kad buvo būtinas sutvirtinimas, aišku kai geometrija "pabega " ją visada galima "pagauti", bet čia jau dienos ilginimas.