Darykit originaliai nieko nelankstykit. Galvantoj gerai chromuoja ir paruošia. Kadangi restauracija projektas netrumpas, sėsit kada ir atvažiuosit iki tos Naujosios Vilnios. Padarys po poros mėnesių. Ten ir cinkuoja, daug įvairaus cinko galima pasirinkti, ir balto, ir geltono, ir juodo.
Duslintuvai tikrai ne deficitas, įvairiuose turguose galima ir jau chromuotų gaut, dažnai ir forume būna.
Dėl padangų: būna ir originalaus rašto naujų, Rusijoj pagamintų. Gamina ir kiti, pvz, Mitas, Avon, tik raštas kitas.
Galiu iš asmeninės patirties pasakyti, kad senų (net ir nenaudotų) padangų sukibimas labai prastas, šlapiu asfaltu tas pats kas ledu.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
K-750M (Nuo metalo krūvos iki transporto priemonės)
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 452
- Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
- Miestas: Vilnius
-
- Forumietis
- Pranešimai: 174
- Užsiregistravo: 07 Kov 2012, 13:11
Re: K-750M (Nuo metalo krūvos iki transporto priemonės)
Na va, pradžia darbu jau yra. Tiesa, nors viska aprašiau tik šian, darbai vyksta jau porą savaičių. Ketvirtadienį buvau nuvažiavęs pas Mototurizmo atstovą, po 2 litus už vienetą nusipirkau 25 špikius su galvutėmis. Nors ir nulaužiau tik trylika, bet zapasu ir kur blogesni, pakeisiu. Kainavo 50 lt. Dar, išardžius motociklą, kai kurios vietos man nepatiko, suvirinimai prasti... Pagrindiniam rėme, kur kišasi priekinė šakė, apačioje buvo pavirinėta, matosi buvęs trūkes rėmas, toliau vėlgi "sovietinė gamyba", rėmas nevienodas, netiesus... Toliau, pastatymo kojelė nulūžusi, galinės sėdynės stovas nulūžęs, pačios sėdynės atraminiai vamzdžiai sulūžę, tai viską su kempu virinau, kai kurias siūles "pervažiavau" sustiprinimui. Nežinau kas tam rėmui yra daryta, bet pilnas tų vadinamų nuo svarkės "cekiukų", tai gerokai užtrukau, kol visą rėmą nugražinau, siūles nušmirgeliavau, nugražinau ir paruošiau smėliavimui. Tiesa, niekur neužsiminiau, jog planuoju Klaipėdoje vežti į tą įmonę, esančią buvusiose bazėse smėliuoti ir didžiąją dalį detalių dažyti su milteliniu dažymu. Na išskyrus skardas, bo jas reikės jau ir dabar matau, jog pašpakliuoti, palyginti, netgi kai kur dar ir pavirinėti, tad kol kas nieko nedarau, jei su smėliasrove skylių pridarys, tai tuo pačiu dar ir užvirinsiu.
Dabar dėl tų niržaveikos lankstymų, tai tikrai nežadu garaže su kūjų
Yra per pažystamus kas turi stakles, kas užsiiminėja visokių vamzdžių lankstymais. Dėl padangų, tai taip, jau ir Klaipėdoje susižinojau kur galima naujų, panašių į rusišką padangų stilių gauti.
Dabar dėl tų niržaveikos lankstymų, tai tikrai nežadu garaže su kūjų

Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 174
- Užsiregistravo: 07 Kov 2012, 13:11
Re: K-750M (Nuo metalo krūvos iki transporto priemonės)
Nepatiko man ir priekinės šakės atraminiai guoliai, trūko pačių šratukų, tad užsisakiau naujus. Gavosi vienas guoliukas, lygiai toks pat po 15 litų. Tad prie projekto dadedam dar 30 litų 

Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 174
- Užsiregistravo: 07 Kov 2012, 13:11
Re: K-750M (Nuo metalo krūvos iki transporto priemonės)
Vakar ardžiau galinio rato reduktorių, tai vaizdas vėlgi nesukėlė sužavėjimo. Na iš pirmo žvilgsnio viskas atrodė gražiai, klibėjimas tarp dantračių atrodė minimalus ir pakenčiamas, bet norėdamas nuimti kardano apsaugą išardžiau ir patį reduktorių ir ką gi, bėda... dviejose adatiniuose guoliuose trūksta adatų. Mažame, kardano, guoliuke trūksta apie 5 adatų, o to didžiojo dantračio guolyje, kur į vidų ašis kišasi, trūksta 2 adalėlių. Iškaliau guolius lauk, mažajame numeris yra, tad mėginsiu gauti pirkti, o didysis be jokių numerių, tai nežinau kaip čia bus... Be to. kur reduktorius sukasi prie galinės šakės, tos keturios špilkos yra padarytos "samadielkinės"... Jau kažkas prisižaidęs gerai buvo ir matyt persrieginėjo... Sriegiai padaryti kreivi, špilkos įsisukusios stovi kreivai, tai irgi kažką reikės mastyti, tuolab kad įsisuka dvylikinė špilka, o į šakę lenda tik 10... Tiesa, prie to paties dar ir tarpinę naują reikės pasigaminti. Ji buvus kartoninė, tai dar to tarpininio kartono garaže turiu šiek tiek.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 174
- Užsiregistravo: 07 Kov 2012, 13:11
Re: K-750M (Nuo metalo krūvos iki transporto priemonės)
.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 452
- Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
- Miestas: Vilnius
Re: K-750M (Nuo metalo krūvos iki transporto priemonės)
Klausimas: ar ten klibėjimas, ar normalus "liuftas", pažiūrėkit knygoj, berods dantračiai turi turėti judėjimą nuo 0.1 iki 0.3 mm.
O dėl špilkų, štai gal padės toks patobulinimas: http://dnepromoto.com/transmissiya/glav ... lki-mosta/
O dėl špilkų, štai gal padės toks patobulinimas: http://dnepromoto.com/transmissiya/glav ... lki-mosta/
-
- Forumietis
- Pranešimai: 189
- Užsiregistravo: 27 Gru 2011, 11:17
- Miestas: Kretinga
Re: K-750M (Nuo metalo krūvos iki transporto priemonės)
Džiugu kad atsiranda bendraminčių ir pajūrio krašte. Galėsim susikooperuoti vežimui cinkuoti ir chromuoti - bus pigiau 

CZ 455-05 "DE LUX"
-
- Forumietis
- Pranešimai: 174
- Užsiregistravo: 07 Kov 2012, 13:11
Re: K-750M (Nuo metalo krūvos iki transporto priemonės)
Oooo... labai gerai, susibendrausim manau 

-
- Forumietis
- Pranešimai: 174
- Užsiregistravo: 07 Kov 2012, 13:11
Re: K-750M (Nuo metalo krūvos iki transporto priemonės)
Pirmadienis, darbai tęsiasi. Grįžęs iš po darbo, išardžiau motociklo smegenis, tai yra lempą. Bet nepatikėsit, ir čia jau priburta kažkas... tiksliai nežinau kokio dydžio turi būti spidometras, bo kažkodėl jo lizdas lempoje yra "apdildytas", nors ir viskas atrodo lyg ir savo vietose. Vėlgi, šiek tiek padilęs raktelio lizdo dangtelis, būtu gražiau gavus naują ir nesubraižytą nikeliuotą dangtelį. Nežinau ką daryti su pačiu lempos tuo nikeliuotu gaubtu, jo būklė lyg ir nebloga. Mastau jog mėginsiu su veiloku poliruoti, jei vaizdas patiks, nelysiu prie to dangtelio, jei ne, reikės naujo arba senąjį pernikeliuoti. Bus matyt dar dėl to. Žibinto viduje dar radau primontuotą ir posūkių relę, seną, sovietinę. Iš tikro, restauracija yra restauracija, bet aš ruošiu motociklą normaliai eksploatacijai, tai galbūt šiek tiek nusižengsiu restauracijos tradicijoms ir paliksiu posūkius. Taip pat išardžiau baką. Jo būklė išties atrodo gan nebloga, net po šoninėmis gumomis vaizdas visai neblogas, o ten kaip taisyklė, viskas pripuvę būna. Keista pasirodė tik tai, kad kažkodėl bako skylė, kur užsisuka profkė, kuro įpilimui, buvo visa išdraskyta ir sulankstyta. Nejau senasis šeimininkas norėdamas išimti sėtelį tokią nesamonę padarė... Darbų eigoje dar ir dūmų apturėjau
Turbinkė sudegė, tai smarvė nebloga buvo. Vakarėjant jau visiškai viskas buvo išardyta ir paruošta smėliavimui. Susiskambinau su Andrium iš www.brigas.lt , kad ryt atvešiu atnaujinimui. Ten pat man dalį dalių ir nudažys milteliniu būdu. Žiūrėsim kaip gausis ir kiek tas malonumas atsieis

Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 100
- Užsiregistravo: 20 Lap 2011, 19:48
- Miestas: kaunas
Re: K-750M (Nuo metalo krūvos iki transporto priemonės)
nors ir nesu motociklų gerbėjas,nei žinovas,šiuo atveju aš sužavėtas.Sėkmės,lauksim happy end.
širdyje restauratorius-mėgėjas,bet ne kolekcininkas.