Puslapis 22

Re: Del ampermetro

Parašytas: 06 Bal 2014, 22:29
pofke78
rimasnerimas rašė:
pofke78 rašė:
Bamperis rašė:Gerai, o jei motociklas su elektriniu starteriu? :D
Tada kerpi laidą kuris eina į degimo spynelę.
Jokiu budu taip nedaryk tu kaip pofke pasake. Jungti ampermetra nuo akumuliatoriaus pliuso nuosekliai. Ampermetra statyti taip, kad vaziuojant matytusi. Jei rodys i -, tada nedakrauna; jei + tai krauna i imtuvus ir akumuliatoriu. Opozitui 6V buvau idejes ampermetra, tai laukiant sankryzoje buvo matomas nedakrovimas. Mano manymu puiki kontrole, zinant 6V nuolatines sroves generatoriu patikimuma. Motoroleriui nedeciau, manau kad ten patikikmumas gelezies geresnis.:) Sekmes.
Atsakymas buvo prie klausimo, jei yra elektrinis starteris.

Re: Del ampermetro

Parašytas: 06 Bal 2014, 23:17
kęstutis
Dėl ampermetro kad matai krovimo rodymus tai gerai, bet jis turi į elektros grandinę statytis nuosekliai (kerpant laidą) čia blogai, nes gaunasi papildomos jungtys akumuliatoriaus krovimo grandinėje ir kaip minėta dar pastačius jungiklį dar dvi jungtys. Kuo daugiau jungčių tuo su laiku pakaitus elektros prietaisams jie gali atsirasti prastesnio krovimo priežastimis.
Atjungus tą prie ampermetro jungiklį taigi nutrūks elektros grandinė - akumuliatorius nebekraunamas.
Kaip geresnis variantas tai statyti voltmetrą. Jis statosi lygiagrečiai elektros grandinėje ir neturi neigiamos įtakos akumuliatoriaus krovimui. Dėl parodymų tai matysit dar daugiau, nes leistini įtampos svyravimai matuojami voltais, bet ne amperais.

Re: Del ampermetro

Parašytas: 07 Bal 2014, 11:54
Vidminas
Starterio grandinė niekada nejungiama per ampermetrą , rodyklė apsisuktų apie ašį kelis kartus :-) ,
Kiek žinau net pypsius nejungiamas per ampermetrą.

Re: Del ampermetro

Parašytas: 07 Bal 2014, 12:28
rimasnerimas
Geras pastebejimas ;)

Re: Del ampermetro

Parašytas: 07 Bal 2014, 12:36
pofke78
Bent nors vienas pažiūrėjot į schemą?
http://akolubaev.narod.ru/myfiles/uazka/2.jpg

Re: Del ampermetro

Parašytas: 07 Bal 2014, 22:45
Vidminas
Manau dauguma suprato , kad kalba ėjo apie starterio "jėginę" grandinę, o ne paleidimo -pritraukimo rėlę(ar kaip ji ten vadinasi)
shemoje puikiai matosi, kad starterio "storas"laidas net "nepriartėja" prie ampermetro, tai ir turėjau omenyje.