Puslapis 22

Parašytas: 25 Kov 2006, 15:29
Erniz
Aklai saunu i 7 desimtmeti :-) gal kokie 76 ?

Parašytas: 25 Kov 2006, 15:33
Gintukas
Ne tai ne septintas dešimtmetis. Amerikonai nuo kažkur 1972 -ujų metų pradėjo naudoti gumos apvadukus ant buferių. Čia grynas chromas.

Parašytas: 28 Kov 2006, 11:53
Greitizz
Erniz rašė:Aklai saunu i 7 desimtmeti :-) gal kokie 76 ?


76m-tai aštuntas dešimtmetis..

Parašytas: 28 Kov 2006, 21:23
Gremlinz
tai spec paskirties Oldsmobile Toronado (nesuprantu vienur tornado kitur Toronado :) )
sis modelis ejo berods nuo 1968 iki 1969 , tokios apdailos...

Parašytas: 29 Kov 2006, 13:35
AWD
Gremlinz rašė:tai spec paskirties Oldsmobile Toronado (nesuprantu vienur tornado kitur Toronado :) )
sis modelis ejo berods nuo 1968 iki 1969 , tokios apdailos...

Pirmosios kartos Oldsmobile Toronado (būtent Toronado, ne tornado), variklis V-8, priekinių ratų pavara. Labai originalus automobilis. O tai, kas nuotraukoje - vienetinis egzempliorius darbui oro uoste.

Parašytas: 30 Kov 2006, 20:57
Gintukas
Taip tai 1968-ujų Oldsmobile Toronado perdirbinys AQC Jetway 707. Šis spec. paskirties automobilis buvo beveik 9 metrų ilgio ir kaip sakiau specialiai buvo sukonstruotas oro uosto keleiviams. Taip sutinku kad nuo 1966 - ujų Toronado liukso klasės modelis buvo pirmasis GM koncerno automobilis tikrai originalios konstrukcijos su priekiniais varančiais ratais . AQC firma buvo pirmoji firma panaudojusi pailgintam spec paskirties automobiliui sudvejintus varančiuosius galinius tiltus. Ši daug žadanti firma egzistavo tik 1968-1970 metais, nes sužlugo dėl lėšų stokos. Automobilių žinovai Amerikoje nesutaria dėl 1968-1970 pagamintų automobilių skaičiaus jis sviruoja nuo 52 iki 150 vnt, nes tikslių dokumentų neišliko. Daugiau nuotraukų rasite
čia: http://www.coachbuilt.com/bui/a/aqc/aqc.htm