Vakarais vietoj"Teve,musu...."pasiimk zodineli ir verskis,Mein lieber Herr FONFon rašė:Mein lieber Herr Wanderer, nebūtum Tamsta P-us ( OOOJ , przepraszem Pana ) Taigi Pan galėjai ir suprantamesne mova parašyt , netik aš neviską vok. suprantu , bet ir kiti ...
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Atsakyta: Megola (motociklas)
Moderatorius: Moderatoriai
Forumo taisyklės
V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).
Plačiau: Visos taisyklės
V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 4226
- Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39
-
- Forumietis
- Pranešimai: 477
- Užsiregistravo: 25 Lap 2005, 16:08
- Miestas: Kaunas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 4226
- Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39
Mein lieber,Fon,kad siek tiek butu lengviau ir suprantmiau...Fon rašė:Mein lieber Herr Wanderer, nebūtum Tamsta P-us ( OOOJ , przepraszem Pana ) Taigi Pan galėjai ir suprantamesne mova parašyt , netik aš neviską vok. suprantu , bet ir kiti ...
MOTOCIKLAS SU PRIEKINE PAVARA
MEGOLA - tai trečiojo dešimtmečio vokiškas motociklas su 5 cilindrų radialiniu žvaigždiniu varikliu priekiniame rate. Laikotarpiu tarp 1921 ir 1925 metų buvo pagaminta maždaug 2000 šių motociklų.
Jo variklį kaip 3-jų cilindrų radialinį motorą, besisukantį aplink alkūninį veleną, sukonstravo Fritzas Kokkerelis, dirbęs Miunchene Rappo variklių gamykloje( kuri 1916 metais buvo sujungta su Bavarijos aviacijos gamykla į vieną BMW pavadintą įmonę). Pradžioje jis buvo dvitaktis, 1919 metais perkonstruotas į keturtaktį, pavadintą „Pax“. 1920 metais iš jo padarytas 5 cilindrų variklis, kuris netrukus MEGOLA prototipe iš galinio rato buvo perkeltas į priekinį. Galiniame rate variklis sukosi priešinga rato riedėjimo krypčiai kryptimi, o kad jis varytų motociklą į priekį, buvo sumontuota planetarinė pavarų dėžė. Vėlesniame serijiniame modelyje variklio karteris ir cilindrai sukosi kartu su ratu, variklio dalys kyšojo tarp rato stipinų.Variklio darbo tūris siekė 640 kūb.cm , jis išvystė nuo 10 iki 14 AG. MEGOLA gamybai Miunchene buvo įkurta bendrovė Deutschen-Megola-Werke G.m.b.H. Pavadinimas MEGOLA sudarytas iš finansuotojų ir konstruktorių pavardžių: Hans Meixner, Fritz Gockerell (čia jo pavardė rašoma su G) ir Otto Landgraf.
MEGOLA rėmas ir važiuoklė buvo taip pat netradiciniai, kaip ir variklis. Ji susidėjo iš laikančiųjų išlenktų ir sukniedytų skardos elementų. Vairuotojas sėdėjo patogiame krėsle su atrama nugarai, o sportinėse modifikacijose – ant standartinės motociklo sėdynės. Tačiau eisme MEGOLA nebuvo tokia patogi. Motociklas neturėjo nei sankabos, nei pavarų dėžės, todėl po kiekvieno sustojimo motociklą reikėjo stumti pirmyn arba, pakėlus priekinį ratą , jį įsukti rankomis. Tačiau lenktynių trasose MEGOLA „buvo savo vietoje“ ir Tonis Bauhoferis 1924 metais su MEGOLA iškovojo Vokietijos čempiono titulą, aplenkęs visą BMW komandą.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 632
- Užsiregistravo: 22 Spa 2004, 11:05
- Miestas: Birzai
štai taip dirba variklis 8) spauskit ant nuorodos
http://www.keveney.com/gnome.html
http://www.keveney.com/gnome.html