Puslapis 223

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Parašytas: 26 Lap 2014, 21:04
evris
Gal kas galite Kestuciui pasakyti ismatavimus K750 voztuvu stumiku?
Labai panasus daiktas.

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Parašytas: 04 Gru 2014, 22:56
kęstutis
Vožtuvo kėliklis pagamintas iš "Belarus" traktoriaus variklio vožtuvo kėliklio. Pagrindinėje dalyje skersmuo atitiko idealiai - 25mm.
Tekintojo darbas buvo apatinėje dalyje nulyginti išplatėjimą, sutrumpinti aukščiu ir gale įpresavo pagamintą veržlę. Dėl paviršiaus kietumo manau bus pakankamas, nes detalės paskirtis tapati. Žinoma jei su laiku rasiu originalią detalę - ją priglausiu.
DSC04640.JPG

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Parašytas: 09 Gru 2014, 22:02
kęstutis
Kelios nuotraukos.
DSC04613.JPG
DSC04615.JPG
DSC04616.JPG

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Parašytas: 09 Gru 2014, 22:35
kęstutis
Pradedami variklio tvarkymo darbai.Variklio blokas smėliuotas. Išsuktos variklio galvutės smeigės, kurias išsukti buvo gan nelengva, nes smeigių sriegiai išlikę prasti ir suveržus dvi veržles sukant tempėsi likęs sriegis ir naudos nebuvo. Teko virinti veržles ir šildyti smeigias. Bloko viršus šlifuotas. Tikrinta cilindrų gilzių išdilimas - meistrų sprendimas kad šlifuoti cilindrų dar nereikia. Variklio remontas buvo darytas Prancūzijoje. Pagal nominalą turi stovėti stūmokliai 58,00mm.Šiame variklyje jau pastatyti 58,96mm stūmokliai.Bus dedami nauji žiedai ir kad jie geriau (ar greičiau) prisitrintų padarė cilindrų honingavimą. Variklio blokas plautas ir dažytas. Greičių dėžės buvo atsuktas dangtelis. Vizualiai dantračiai atrodo labai gražiai, guoliai taip pat. Greičių dėžės korpusas šveistas mechaniškai - smėliavimas nenaudotas. attachment=2]DSC04628.JPG[/attachment]
DSC04631.JPG
DSC04630.JPG

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Parašytas: 16 Gru 2014, 23:13
kęstutis
Iškilo klausimas. Gal galite pasidalinti patirtimi kaip reikia sureguliuoti šito sankabos diskatoriaus lapkes.
Žinau kad tarp lapkių ir išminamo guolio turi būti mažas tarpelis (laisvumas). Problema ta: prisukus diskatorių su sankabos diskeliu prie smagračio - lapkės atlaisvėja. Tada reikia statyti į vietą greičių dėžę su išminamu guoliu ir tikrinti laisvumą. Bet viską surinkus priėjimo sureguliuoti lapkėm nėra. Manau turėtų būti kokie reguliavimo standartai - sureguliuoti diskatoriaus lapkes prisukus diskatorių prie smagračio.
DSC04654.JPG

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Parašytas: 17 Gru 2014, 09:01
Nerijus_
Surinkus sankabą reikia slankmačiu matuot atstumą tarp lapkių ir disko skardos (panašiai tos vietos, pro kur velenėlis kišasi) Kiekvienai technikai tas atstumas kitoks, bet padarius tinkamą atstumą reguliuot papildomai nereikia.

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Parašytas: 17 Gru 2014, 20:39
kęstutis
Nerijus_ rašė:Surinkus sankabą reikia slankmačiu matuot atstumą tarp lapkių ir disko skardos (panašiai tos vietos, pro kur velenėlis kišasi) Kiekvienai technikai tas atstumas kitoks, bet padarius tinkamą atstumą reguliuot papildomai nereikia.
Kad reikia matuoti, tai aišku. Bet pagal pateiktą apibudinimą aš sankabos nesureguliuosiu. Reikalingi standartai kokio kampo išvirtimu turi stovėti lapkės ,kad sankaba efektingai dirbtu, o tada galima matuoti kad lapkės būtų vienodai sureguliuotos.

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Parašytas: 18 Gru 2014, 13:25
Vaidotas73

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Parašytas: 18 Gru 2014, 14:35
kęstutis
Ačiū Vaidotui už tinklalapio adresą. Ši knyga man netinka, nes 1954m šiose automobiliuose buvo statomi naujasnios kartos varikliai ir kitokios greičių dėžės. Pas manę variklis 488S2 modelio dar vadinamas 6cv. Reikiamo modelio knygą buvau radęs, bet informacija duodama kaip automobilį eksploatuoti, bet ne remontuoti.

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Parašytas: 23 Gru 2014, 00:05
kęstutis
Pagaminti alkūninio veleno išilginio laisvumo indeklai. Senų iš vis nebuvo, manau ardydami variklį juos išmėtė. Originalių rasti nepavyko, teko kopijuoti pagal Prancūzijos restauratorių sukeltas internete nuotraukas.
DSC04658.JPG
DSC04662.JPG
DSC04664.JPG