Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

BMW 2002, 1968 m.

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
loudspeakers
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 334
Užsiregistravo: 15 Sau 2011, 15:38
Miestas: Varėna

Re: BMW 2002, 1968 m.

Standartinė loudspeakers »

Super :puiku:
Sėkmės darbuose :mirkt:
Smėliavimas , šaltas cinkavimas, rūdžių ėsdinimas ir kt :
https://www.facebook.com/smeliavimas.va ... page_panel
Simasgf
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 11
Užsiregistravo: 29 Gru 2014, 21:38

Re: BMW 2002, 1968 m.

Standartinė Simasgf »

Praėjusią savaitę kelis vakarus praleidau garaže:

2014.01.06 Pamatavau kompresiją: 8-8.5-8-8, tiesa matuota nenuspaudus gazo pedalo. Darbavomės dviese, tad gan greitai ir sklandžiai pavyko išimti priekinį/galinį ir abu šoninius langus. Langų gumos sveikos arba visai sveikos :) Silpiausiai atrodo - priekinio lango guma, ji kietoka, šiek tiek paįtrukinėjus, buvo klijuota prie kėbulo. Aplink langų tvirtinimus - rūdžių nepastebėta. Stogo apdailos iš vidaus neardžiau, jeigu leis galimybės norėčiau nenuiminėti, kad nepažeisti.

2014.01.10 Išardyta ir nuimta priekinė panelė ir kilimas. Pastarąjį keliose vietose patvarkius ir išplovus bus galima kuo puikiausiai toliau naudoti.
RIMTAS SIURPRIZAS po vairuotojo kojomis ir į viršų - kiaurai prarūdyję Rūdys jau įsisukusios ir į lonžeroną.
Rūdys jau spėjo įsisukti į kairės pusės priekinių posūkių tvirtinimo mazgą, o dešinė pusė sveika.
Nuimtas priekinis buferis.
Pirmas fotoreportažas iš duobės.

Sekantį kartą nuimsiu kapotą, bagažinės dangtį, šviestuvus ir galinį buferį.
Prieš pradedant darbus varikliaus skyriuje reikės garaže įsirengti lentynų daiktams sandėliuoti.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Simasgf
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 11
Užsiregistravo: 29 Gru 2014, 21:38

Re: BMW 2002, 1968 m.

Standartinė Simasgf »

Pirmasis žvilgsnis iš duobės
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
virginijus007
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1237
Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
Miestas: Mažeikiai

Re: BMW 2002, 1968 m.

Standartinė virginijus007 »

Rimtas projektas, darbelio matosi bus daug, sėkmės Jums su šiuo puikiu automobiliu. :labas:
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Simasgf
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 11
Užsiregistravo: 29 Gru 2014, 21:38

Re: BMW 2002, 1968 m.

Standartinė Simasgf »

Artėja momentas kai bus galima pradėti užsiimti kėbulo pjaustymo, virinimo, ruošimo ir dažymo darbais - visus šiuos noriu perduoti ir tuo tarpu užsiimti likusiais kurių man restauravimo ir auto remonto diletentui - apsčiai užteks.

Todėl klausiu jūsų forumiečiai patarimų dėl kėbulo darbų:

1. patarkit į ką kreiptis / kaip atsirinkti gerą meistą.
2. Ar virinimui/dažymui vežti mašiną su pakaba (ant ratų) ar ardyti iki galo viską ir tada perduoti?
3. Jeigu stogas sveikas, be rūdžių ar gera mintis dažyti kėbulą uždengus ir apklijavus stogo apdailą iš vidaus?
Vaidotas73
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 736
Užsiregistravo: 09 Sau 2007, 23:06
Miestas: Tryškiai, Telšių r., Žemaitėjė

Re: BMW 2002, 1968 m.

Standartinė Vaidotas73 »

2. Automobilis ne čemodanas, kažkaip juk turi jį nuritinti iki vartymo staklių.
3. Jei kalbama apie tekstilinę stogo apdailą ir turint omenyje, kad dažniausiai bus virinama virš tos dangos, nelabai protinga ją palikti. O dar nepaminėjau smėliavimo.
Lubų tekstilę reikia nuimti atsargiai, pašildant kraštus fenu, kad išsaugot medžiagą.
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
vaidotas.sakalauskas@yahoo.com
Simasgf
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 11
Užsiregistravo: 29 Gru 2014, 21:38

Re: BMW 2002, 1968 m.

Standartinė Simasgf »

Nurinkau pilnai kėbulą, pakabą galinę ir variklį išsitraukiau.
Ir atėjo laikas pjaustyti :) Vakar pirmąją detalę nuo antruko kėbulo nuėmiau ir turiu klausimą

Kokio storio gražtais taškinį virinimą pragrežinėjat?
Foto parodytai detalei iš pradžių naudojau 3mm bet vėliau išplatinau iki 6mm skyles ir tada pavyko nuimti. Bet gal užtenka pvz. 5mm, kokia patirtis kitiems?


P.s. tai mano pirmas automobilis prie kurio tūpčioju tad prašau atlaidžiai ir supratingai jeigu plokščias klausimas mano atrodo kam nors ;)
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
rcepa
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1968
Užsiregistravo: 22 Bal 2004, 17:20
Miestas: Vilnius

Re: BMW 2002, 1968 m.

Standartinė rcepa »

Nugręžinėjama ne gražtais, bet maža freza ir tik taškinio suvirinimo vieta ( tik ne kiaurai...).
Perku viską kas su karine technika 1940 -1945 m. ,,made in usa,, ....
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8605
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Re: BMW 2002, 1968 m.

Standartinė Raimis »

rcepa rašė:Nugręžinėjama ne gražtais, bet maža freza ir tik taškinio suvirinimo vieta ( tik ne kiaurai...).
Kažkada mačiau Wurth'e prekiaujant tokiam tikslui skirtomis frezukėmis.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
tauras000
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 831
Užsiregistravo: 30 Kov 2011, 15:37
Miestas: Druskininkai

Re: BMW 2002, 1968 m.

Standartinė tauras000 »

Raimis rašė:
rcepa rašė:Nugręžinėjama ne gražtais, bet maža freza ir tik taškinio suvirinimo vieta ( tik ne kiaurai...).
Kažkada mačiau Wurth'e prekiaujant tokiam tikslui skirtomis frezukėmis.
Pas mane dažnai klientai klausia ar neturiu frezos taškiniam suvirinimui nuimti, nesusidūriau, bet vadinasi yra toks, pritariu, ieškoti reikia Wurth
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353