Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Atsakyta: 1961-1967 SAN H25 (autobusas)

Pabandykite pasitikrinti savo žinias ir atspėti kokia istorinė transporto priemonė yra nuotraukoje

Moderatorius: Moderatoriai

Forumo taisyklės
V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
Gintukas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4780
Užsiregistravo: 08 Sau 2006, 15:47

Standartinė Gintukas »

Na ne "Autosan", bet yra panašumo. "Autosan" pavadinimas atsirado vėliau, aš pasitikrinau firmos istoriją.
Vartotojo avataras
.mendoza.
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 477
Užsiregistravo: 25 Lap 2005, 16:08
Miestas: Kaunas

Standartinė .mendoza. »

Sanocka Fabryka Autobusów (SFA)
...Galima pasakyti bet ka, bet ar tikrai verta ka nors sakyti?...
Vartotojo avataras
Gintukas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4780
Užsiregistravo: 08 Sau 2006, 15:47

Standartinė Gintukas »

.mendoza. rašė:Sanocka Fabryka Autobusów (SFA)


Taip, gamintojo pavadinimas toks.
Bet aš prašau autobuso pavadinimo, tai ne "Autosan" ir ne "FSA".
Vartotojo avataras
.mendoza.
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 477
Užsiregistravo: 25 Lap 2005, 16:08
Miestas: Kaunas

Standartinė .mendoza. »

SAN H25
...Galima pasakyti bet ka, bet ar tikrai verta ka nors sakyti?...
Vartotojo avataras
Gintukas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4780
Užsiregistravo: 08 Sau 2006, 15:47

Standartinė Gintukas »

.mendoza. rašė:SAN H25


Bravo .mendoza ! Taip tai lenkiškas autobusas, gamintojas FSA, SAN H25.
Pradėtas gaminti nuo 1961 iki pat 1967.
Kiek supratau iš teksto, buvo gaminamos dvi versijos: H25A tarpmiestiniam susisiekimui ir H25B - miesto maršrutams.
Pridedu tekstą lenkiškai ir dar eksportinę versiją brošiūros anglų kalba su dar vienu modeliu H27.

"Po zmianie nazwy zakładów na Sanocką Fabrykę Autobusów rozpoczęto prace nad pierwszym etapem modernizacji Sana ukierunkowując je na podwyższenie trwałości i poprawę funkcjonalności. Na Międzynarodowych Targach Poznańskich w 1961 roku SFA przedstawiła zmodernizowany model autobusu oznaczony jako San H 25. Zastosowano w nim wiele ulepszonych zespołów pochodzących ze Stara 25, a przede wszystkim silnik typu S-472 o mocy podwyższonej do 69,8 kW. Do najważniejszych zmian wprowadzonych w podwoziu autobusu należało wzmocnienie osi przedniej oraz zastosowanie nowych resorów tylnych. Na zewnątrz San H 25 wyróżniał się całkowicie zmienioną stylizacją ściany przedniej. Wprowadzono większą, giętą szybę przednią i poszerzono 0 40 mm otwory drzwiowe. Wzmocnieniu uległa struktura nośna nadwozia. Do ogrzewania wnętrza służyła nowo wprowadzona nagrzewnica działająca niezależnie od pracy silnika (typu Sirocco).
Dalsza modernizacja autobusów San nastąpiła w połowie 1964 .roku. Do produkcji wszedł model H 27, który był wyposażony w silnik o zapłonie samoczynnym typu S-53. Zastosowano pneumatyczny nadciśnieniowy mechanizm wspomagający hamulce. W nadwoziu wprowadzono następujące zmiany: w tylnej ścianie zabudowano dzieloną szybę giętą (zunifikowaną z szybą przednią), okna boczne otrzymały w górnej części szyby przesuwne (w miejsce uchylnych), zastosowano łatwo wyjmowane okno bezpieczeństwa, w dachu nadwozia zastąpiono osiem małych otworów wentylacyjnych dwoma dużymi, które miały przezroczyste pokrywy. Poszerzono przednią pokrywę silnika, co ułatwiło jego obsługę i naprawy.
Autobusy San H25 i H27 produkowane były równolegle w wersjach międzymiastowych i miejskich. Niekorzystną cechą samonośnych Sanów była stosunkowo niska trwałość nadwozia. Było to spowodowane małą odpornością na korozję cienkościennej struktury nośnej autobusu. W 1967 r. przerwano produkcję autobusów samonośnych, wprowadzając w nowym modelu San H100 konstrukcję ramową."
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
Gintukas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4780
Užsiregistravo: 08 Sau 2006, 15:47

Standartinė Gintukas »

Dar:
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.