Puslapis 24

Naujas motociklas URAL M-63 1970 m

Parašytas: 22 Bal 2017, 10:47
Vima
Sveikinu su pirkiniu :sveikinu: Tokie dalykai tikrai vienetiniai, todėl ypač vertingi. Žinant, kad prie jo nėra kišta nė kiek nagų, prieš ką nors darant ar nedarant siūlyčiau padaryti kuo daugiau visų mazgų nuotraukų, ypač atkreipiant dėmesį į trosus ir laidus: kaip ir pro kur pravesta, kuo ir kokiose vietose jie sutvirtinti ir t.t. Ši informacija manau labai pagelbėtų kitiems restauratoriams, norintiems viską padaryti autentiškai :labas:

Re: Naujas motociklas URAL M-63 1970 m

Parašytas: 22 Bal 2017, 12:29
Vikas
Didziausi sveikinimai :bravo:

Istorija isties labai sentimentali, nes nemaza dalis musu srities entuziastu "kovojo" su tokio tipo "diedukais" :). Kartais tie musiai buvo nesunkiai laimimi ir "diedukai" kapituliuodavo, o kitais atvejais metu metais, laikant juos apsupty ir priespaudoj - nepasiduodavo iki pat mirties, pasonej laikydami anais laikais taip sunkiai gauta transporto priemone....

Manau, kad Uralo likimas turetu priminti sio Jupiterio kasdienybe http://www.15min.lt/gazas/naujiena/gatv ... 221-551111

Didziausias tavojo 63 sarmas/unikalumas yra tas, kad jis yra nekurtas/nevazinetas ir teturi tik gamykliska, stendini "test drive". Manau, kad si akcenta butina islaikyti. Siuo atveju tereikia sugalvoti kaip panaikinti korozijos zidinius ir tinkamai ji uzkonservuoti.
Mano manimu siai dienai reikia zvelgti i ji - kaip i eksponata, o ne kaip i transporto priemone ir tikslo keisti baka - kaip ir nera.

Re: Naujas motociklas URAL M-63 1970 m

Parašytas: 22 Bal 2017, 12:53
dalius-nsu
Vikas rašė:Didziausi sveikinimai :bravo:

Istorija isties labai sentimentali, nes nemaza dalis musu srities entuziastu "kovojo" su tokio tipo "diedukais" :). Kartais tie musiai buvo nesunkiai laimimi ir "diedukai" kapituliuodavo, o kitais atvejais metu metais, laikant juos apsupty ir priespaudoj - nepasiduodavo iki pat mirties, pasonej laikydami anais laikais taip sunkiai gauta transporto priemone....

Manau, kad Uralo likimas turetu priminti sio Jupiterio kasdienybe http://www.15min.lt/gazas/naujiena/gatv ... 221-551111

Didziausias tavojo 63 sarmas/unikalumas yra tas, kad jis yra nekurtas/nevazinetas ir teturi tik gamykliska, stendini "test drive". Manau, kad si akcenta butina islaikyti. Siuo atveju tereikia sugalvoti kaip panaikinti korozijos zidinius ir tinkamai ji uzkonservuoti.
Mano manimu siai dienai reikia zvelgti i ji - kaip i eksponata, o ne kaip i transporto priemone ir tikslo keisti baka - kaip ir nera.
Žinoma ,kam keisti baką , juk sąvininkui su juo važiuoti visai nesinorės :juokinga:

Re: Naujas motociklas URAL M-63 1970 m

Parašytas: 22 Bal 2017, 13:05
Raimis
Vikas rašė: Didziausias tavojo 63 sarmas/unikalumas yra tas, kad jis yra nekurtas/nevazinetas ir teturi tik gamykliska, stendini "test drive". Manau, kad si akcenta butina islaikyti. Siuo atveju tereikia sugalvoti kaip panaikinti korozijos zidinius ir tinkamai ji uzkonservuoti.
Mano manimu siai dienai reikia zvelgti i ji - kaip i eksponata, o ne kaip i transporto priemone ir tikslo keisti baka - kaip ir nera.
Va, su šita nuomone visiškai sutinku. Tik uždėt generatorių, kad skylės nebūtų. Ir nekišt nagų. Važiuot yra su kuom, o čia eksponatas.

Re: Naujas motociklas URAL M-63 1970 m

Parašytas: 22 Bal 2017, 22:10
AGspecial
Dėkui už nuomones, bus lengviau susidėlioti prioritetus su šitu daiktu. Kol kas tikrai neužvedinėsiu. Pirmiausia reiks visus užkaborius išvalyti, kai ką atsargiai paardžius. Dėl rūdžių taškelių ant dažų esu išbandęs tokį būdą, kai jas 2000 švitriniu pritrini iki dažų lygumo ir nupoliruoji. Iš tiesų labai pasislepa, ypač ant tokios spalvos. O chromuotas dalis kiek įmanoma nublizginsiu ir paliksiu kokios yra, o gal kada pasiseks rasti naujas.
Beje, padangos buvo tuščios, negalvojau, kad kameros bus sveikos po tiek stovėjimo, bet oras laikosi :)
Tiesa, iki pilnos komplektacijos trūksta ir lėkštės kur uždengia lopšio rato būgną nuo purvo. Gal kas turit nuo uralo?

Re: Naujas motociklas URAL M-63 1970 m

Parašytas: 23 Bal 2017, 11:22
Mažvydas
Bet pamastymui jei rodo 7km tai pagal viska jis turetu buti jau kurtas ir vaziuota ratukas ar ne? :) lekste gal ir rasciau tik ne tokios spalvos ;)
P.s. as vis galvodavau kaip cia Aurimas neturi ne vieno uralo ir stai jau turi :D

Re: Naujas motociklas URAL M-63 1970 m

Parašytas: 23 Bal 2017, 13:57
marjaxxx
Geriausia tokiu aparatu yra pasidžiaugt. Vienus jis džiugintų stovėdamas kažkur ir suteptas tepalu, kitus džiugintų birbdamas kokiu krašto keliu, trečius džiugintų tai, kad jį palaikius bus galima už brangiau parduot :)
Asmeniškai, jei būčiau pirkęs sau, o ne pardavimui, tai tikrai pralėkčiau kartą kitą. Į renginį kokį ar šiaip žmones pralinksmint :) Jis jau pakankamai stovėjo, duokit jam pavažinėt :D

Re: Naujas motociklas URAL M-63 1970 m

Parašytas: 23 Bal 2017, 22:35
AGspecial
Mažvydas rašė:Bet pamastymui jei rodo 7km tai pagal viska jis turetu buti jau kurtas ir vaziuota ratukas ar ne? :) lekste gal ir rasciau tik ne tokios spalvos ;)
P.s. as vis galvodavau kaip cia Aurimas neturi ne vieno uralo ir stai jau turi :D
Visada turėjau ir turiu savo pirmąjį M-61, manau prie uralų galima užskaityt :)
Dėl 7 km, tai nežinau kodėl taip yra. Nežinau ar gamykloje visus užvesdavo ir pravažiuodavo, gal ten per kokį stendą ir prasukdavo, nes pas visus naujus būna kažkiek įsukta. Bet po galvų dangteliais pažiūrėjus tai atrodo, kad ten tepalo net nebuvę.
Jei surastum tą lėkštę, būčiau labai dėkingas.

Re: Naujas motociklas URAL M-63 1970 m

Parašytas: 23 Bal 2017, 22:58
DKW SB
Visus pratestuodavo :) kaip ir visus naujus variklius, visi yra buvę užkurti.

Re: Naujas motociklas URAL M-63 1970 m

Parašytas: 24 Bal 2017, 13:06
evris
Ziuriu cia diskusija su patarimais - vazineti, ar pastatyti kaip eksponata.
Is savo patirties galiu pasakyt tiek - nusipirkau nauja urala prastovejusi 27 metus nejudinta.
Uzkureme Donecke (dar nebuvo karo), pavaziavau, nupirkau. Sakiau - vazinesiu, nes motociklas naujas, nieko nereiks daryti. Kur gi ne..
Bega tepalas is visur kur tik jo yra - priekines sakiu plunksnos, greiciu deze, tiltas, nekalbant apie visus riebokslius. Karbiuratoriai leidzia, generatorius nekrauna.
teko viska isardyti, pakeisti variklio tarpines, riebokslius, ir tt.
Vazinejant, kas diena budavo siurprizu - tai rato guolis atsilaisvina, tai koks laidas atsisuka - trumpai tariant teko perrinkti visa motocikla.
Kaip ir gavosi, kad daug eksploataciniu daliu tapo novodielais, jei smulkiai gilintis.
Sakyciau sito M63 laukia dar rimtesne invazija, jei bus nuspresta vazineti - vis tik stovejo ne konservaciniame tepale is gamyklos, kaip maniskis.
Bet kokiu atveju spres savininkas, tiesiog norejau savo patirtimi pasidalinti, kaip reikia nauja motocikla ismokyti vaziuoti.