Pratęsiant toliau tai atlikti darbai:
Pirmiausia nupjaustyti senieji priekinio sparno laikikliai nuo priekinės šakės.
Antra: Kadangi variklio varančioji žvaigždė toli nuo galinės šakės ašies (ne taip kaip šiuolaikiniuose krosiniuose motocikluose), o šakės eiga ganėtinai didelė, nori nenori grandinė trina ir pačią šakę ir skersinį pačio rėmo vamzdį. Tam išspręsti primatavus grandinės įtempimą visuose šakės eigos taškuose privirintas atraminis ratukas ant pačios šakės. Grandinė ratuką liečia praktiškai tik kai nenuspaustas amortizatorius. Pats ratukas kietos gumos, su guoliais (berods iš seno dviračio-treniruoklio). Apačioje grandinė taip pat lietė skersinį rėmą, tai rėmas išpjautas, įkaitinus išraityta ir įvirinta metalinės juostos dalis, ir įdėtas dar vienas įtempimo ratukas. Jis yra aptekintas, su guoliais iš vaikiškų riedučių
![Labai laimingas :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Praktiškai važiuojant grandinė niekada neatsilaisvina, o ir pati grandinė dažniausiai nesiekia ratukų. (Ratukai turėtų matytis kitose nuotraukose).
Kurdamas galinę šakę, dėdamas tokį amortizatorių, spręsdamas visas bėdas susijusias su didele šakės eiga ir grandinės keliu bei jos įtempimu pamačiau, jog tai ganėtinai sudėtinga, atvirkščiai negu daryti hard-tale'ą kur išvis be amortizatorių... Mano galva ten būtų pats lengviausias perdarymas. Bet čia ne į temą
Taip pat iš dviejų jawos galinio sparno metalinių dalių, bei ižo priekinio sparno laikiklio padarytas purvasaugis kuris skirtas kad neprivarytų purvo ant amortizatoriaus, variklio (visgi kai per vidurį motociklo viakšto amortizatorius kitokių apsaugų nelabai padarysi).
Na ir pats motociklas nukeltas nuo kaladžių pasimatuot aukščių, prošvaisos...
Na ir po pamatavimų, kadangi neturėjau angliarūgštės ir negalėjau tęsti virinimo darbų tai nusprendžiau šiek tiek padailinti, pašveisti, papoliruoti variklį.