Eisinas rašė:Šaunu, kad viską čia aprašei. Perskaičiau kaip kokį nuotykių apsakymą. O ar buvo koks nors atsarginis planas, tam atvejui jeigu motociklas taip sugestų, kad kelyje ar net servise taptų neįmanoma sutaisysti, turint galvoje motociklo amžių ir gal būt negerit gaunamas detales?
Realiai, tai nebuvo jokio plano. Visų pirma, bandyčiau taisytis kiek įmanoma pats. Jeigu ne - bandyčiau ieškotis kokių nors entuziastų aplink, o jeigu jau nieko - tai kviesti ką nors iš Lietuvos, kad atvažiuotų su priekaba partempti. Jau tokių minčių buvo, bet ačiū dievui, neprireikė.
Man per visą JAWA eksploatavimo laikotarpį yra buvę tik trys atvejai, kai nebegalėjau toliau važiuoti ir teko krauti ant priekabos. Du iš jų buvo dėl krovimo, todėl dėjau VAPE ir šiuo metu problemų dėl to nebeturiu. Kita problema buvo - dėl nežinomų priežasčių susidėvėjo diskatoriaus įvorė, ko pasekoje pradėjo klibėti diskatorius ir nutraukė sankabos grandinę. Todėl dabar vežiojuosi atsarginę.
Prieš daugybę metų, kai tik nusipirkau šią Jawa, ji važiavo ir gana neblogai. Išardęs variklį radau visiškai susidėvėjusius visus guolius, švaistiklius, įvores, buvo išėsti alkūninio veleno blynai, ant vieno stūmoklio buvo tik pusantro žiedo, stūmokliai aplamdyti ir sukapoti, šakutės suėstos, dantračiai suėsti, grandinė ištampyta, linkę greičių dėžės velenėliai. Kartą dėl savo paties žioplumo atsirado kelių mm gylio pirštų išdrožti grioviai cilindruose, o JAWA vistiek važiavo. Yra labai maža tikimybė atsirast tokiam gedimui, kad motociklas visiškai nefunkcionuotų.