Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

K750 variklio alternatyva.

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
gedulis9
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 512
Užsiregistravo: 22 Sau 2008, 16:29
Miestas: kaunas

Re: K750 variklio alternatyva.

Standartinė gedulis9 »

K750 variklis vienas is patikimiausiu rus opozitu motoru o ir garsas grazus.iskart reik dat 12v degima generatoriu 12v lengvai persidaro net yra perejimu pirkt ir vakuminius karbus..originalumas mazai nukentes ,uztai megausites geru variklio darbu kuro sanaudomis ir t.t ir nereikes jokio bmw variklio.nu dar 9 reduktoriu ir pilna laime.kreis greitis tampa apie 80 85kmh ir pirmyn☺
mt11
riga16
t16mg
t40
voschod 2
kiaule su smz sukergta[color=#80BFFF]
MaxAir
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 258
Užsiregistravo: 07 Rgs 2015, 19:29

Re: K750 variklio alternatyva.

Standartinė MaxAir »

gedulis9 rašė:K750 variklis vienas is patikimiausiu rus opozitu motoru o ir garsas grazus.iskart reik dat 12v degima generatoriu 12v lengvai persidaro net yra perejimu pirkt ir vakuminius karbus..originalumas mazai nukentes ,uztai megausites geru variklio darbu kuro sanaudomis ir t.t ir nereikes jokio bmw variklio.nu dar 9 reduktoriu ir pilna laime.kreis greitis tampa apie 80 85kmh ir pirmyn☺

Garsas tai ir man patinka šio motociklo. Kažkaip vis daugiau gerų atsiliepimų girdžiu apie SOVEK degimus, tai manau, gal ir vertėtų jį pasiimti vėliau, bet čia ateityje, nes pirmiausia reikia susirinkti variklio dalis ir pnš..
Taip, mintis apie karbus taip pat yra, bet nežinau nuo kokio motociklo jie tiktų, kaip ten su perdarymu, kaip su oro padavimu..
Vartotojo avataras
aivaras.
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 544
Užsiregistravo: 11 Rgs 2011, 22:27
Miestas: Palanga

Re: K750 variklio alternatyva.

Standartinė aivaras. »

K750 ,sakyčiau, yra labai "sausas" motoras lyginant su kitais rusiškais opozitais ( ural , dniepr - šiuose motoruose daugiau vietu pro kurias, del gamyklinio gamybos netikslumo, megsta sunktis tepalai).
Jawa, Iž ir kitų moto dalys.
viewtopic.php?f=10&t=51228
MaxAir
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 258
Užsiregistravo: 07 Rgs 2015, 19:29

Re: K750 variklio alternatyva.

Standartinė MaxAir »

Sveiki visi,dar kartą, galvoje vis krebzda mintys ,ka daryti su K750M. Ar ji dazyti,perrinkti varikli,percinkuoti ir perchromuoti dalis ar tiesiog perrinkti visus svarbiausius mazgus: stabdzius, amortizacija, perrinkti kapitaliai varikli,bet islaikyti originalia spalva ? Stovis jo nera geras kaip originalo,chromo nebelike, kaikur detales turi duobiu,rudziu ir t.t..
Pagalvojus, blizguciu,restauruotu nemazai yra, o originalas ,nedazytas, turi siokia tokia dvasia. Bet velgi pagalvojus, norisi tureti tvarkinga motocikla, is kurio vaziuojant nebyretu rudys :D
Zodziu,minciu daug,bet niekaip negaliu apsisprest. Kitaip sakant dilema.. :galvoti:
Gal kas galetu paprotinti ir duoti minciu?
Kiekvieno nuomone svarbi !
Vartotojo avataras
gedulis9
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 512
Užsiregistravo: 22 Sau 2008, 16:29
Miestas: kaunas

Re: K750 variklio alternatyva.

Standartinė gedulis9 »

esme paprasta,jei turi kruva eur antrybes ir begale laiko,tada viska cinkuoji chromuoji ir t.t tada turesi "pakazucha".man asmeniskai to nereikia,as noriu vaziuot patikimai..tad as pakeiciu svarbiausius mazgus ir pirmyn..
mt11
riga16
t16mg
t40
voschod 2
kiaule su smz sukergta[color=#80BFFF]
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K750 variklio alternatyva.

Standartinė Vima »

Priklausomai nuo viso motociklo vaizdo ir stovio. Jei jis pakankamai originalus, t.y. skardos vienos spalvos ir pakankamai tvarkingos, nesurūdiję kiaurai, tegul ir pablukusios, šiaip nepridaryta velniai žino ko (a lia čioperis) tada geriau nieko jam nedaryk. Sutvarkyk mazgus, kad būtų tvarkingi, neleistų tepalo ir važinėk. Pilnai pritariu kad toks motociklas turės žymiai daugiau šarmo ir autentikos, nei kad blizgutis. Aišku, jei ten jau vaizdas tikrai nekoks arba daug ką reikia keisti, tada gal ir verta pagalvoti apie pilną remontą. Plius daug ko išmoksti ir sužinai:) Ir taip, tai kainuoja daug Eur ir laiko
evris
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 861
Užsiregistravo: 26 Lap 2011, 15:43
Miestas: Vilnius

Re: K750 variklio alternatyva.

Standartinė evris »

Pritariu Geduliui.
Nudazyti visada spesi.
Svarbiausia - susitvarkyk , isplauk, perrink ka reikia variklyje, greiciu dezeje, galiniame tilte.
Patikrink ar amortizatoriuose ir priekinese shakese yra tepalo ar stabdziu kaladeles nesudile.
Viska sutvarkes galesi vaziuoti. Jei patiks vazineti - pries ziema viska isardai (uztrunka viena diena) - nusmeliuoji, galvanizuoji , dazai ir susirenki atgal jau nebelisdamas i mazgus. Nebent bevazinejant islistu kokios bedos variklyje ar kitur. Is kitos puses, jei kazkas neveiks idealiai - reikes vel isimti-ideti motora. I dazyta rema nera lengva ideti motora neibrezus dazu. Jei dokumentai tvarkoje - techapziura praeisi ir su nedazytu baiku. Jei labai kuri vieta nervina - uztepi rudziu surisejo ir balioneliu nuputi, vistiek smeliuosi po kurio laiko.
Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
jakovlevas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 452
Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
Miestas: Vilnius

Re: K750 variklio alternatyva.

Standartinė jakovlevas »

MaxAir, tiesiog laukiam nuotraukų ir padėsime nuspręsti, ką daryti - reikia pamatyti konkrečiai
MaxAir
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 258
Užsiregistravo: 07 Rgs 2015, 19:29

Re: K750 variklio alternatyva.

Standartinė MaxAir »

gedulis9 rašė:esme paprasta,jei turi kruva eur antrybes ir begale laiko,tada viska cinkuoji chromuoji ir t.t tada turesi "pakazucha".man asmeniskai to nereikia,as noriu vaziuot patikimai..tad as pakeiciu svarbiausius mazgus ir pirmyn..

Pilnai sutinku su Geduliu, restauracija reikalauja tikrai daug pastangų, o dar daugiau pinigų, kadangi vieną motociklą dabar restauruoju, tai žinau ką tai reiškia, tuo labiau būnant studentu, kai kiekviena smulkmena kainuoja pinigus.
Kas dėl šitos "kaškės", norisi turėti originalą motociklą , kuris turėtų šiokia tokią dvasią, ne vien tik būtų blizgutis, kurį laikyti garaže ir valyti dulkes, nes bus gaila važinėtis ir purvinti. Bet norisi ir tvarkos.
Nors esu dar jaunas, pakazuches man kažkaip tikrai nereikia, norisi važinėtis patikimai, tvarkingai. Bet vistiek galvoje daug minčių, ką su juo daryti. Yra mintis surinkti kuo geresnės būklės originalias detales ir jomis pakeisti senąsias , kurios yra blogos būklės , sutvarkyti visus mazgus, perrinkti variklį , paruošti T.A, apdrausti ir priregistruoti, na, arba kitas variantas perdažyti, atnaujinti galvanika ir t.t.. Nusprendžiau parodyti, kaip tas K750M atrodo dabar: variklis išardytas, bet visas pilnumoje yra, chromo bei cinko nebelikę, varžtų trūksta, kaikurios detalės parūdijusios, kaikurių trūksta.. Autentika, šito motociklo atžvilgiu,tikrai lošia nemažai, galbūt surinkti originaliai visas detales, su galimybe ateityje restauruoti, bet kaip sulaikyti tas rudis ir pnš. ?
Tikrai motociklas ne pačios geriausios būklės kaip originalas, tikrai mačiau geresnių išlaikytų originalių, neperdažytų motociklų, bet yra toks koks yra.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
MaxAir
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 258
Užsiregistravo: 07 Rgs 2015, 19:29

Re: K750 variklio alternatyva.

Standartinė MaxAir »

Dar foto
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.