Judame toliau. Imamas lauk variklis su greičiu dėže;
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Vykdomas projektas FORD Prefect de luxe 100E - 1956metų
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
kęstutis
- Forumietis

- Pranešimai: 1281
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: FORD Prefect de luxe 100E - 1956metų
Dėl "idealaus"salonas tai nepradžiuginot, nes jį vis tiek reikia siūti per naują
.
Judame toliau. Imamas lauk variklis su greičiu dėže;
Judame toliau. Imamas lauk variklis su greičiu dėže;
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
kęstutis
- Forumietis

- Pranešimai: 1281
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: FORD Prefect de luxe 100E - 1956metų
Ardome variklį
.
Susižymėjau galvutės varžtus, kad renkant galėčiau pastatyti į tas pačias vietas.
Susižymėjau galvutės varžtus, kad renkant galėčiau pastatyti į tas pačias vietas.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
Geodezininkas
- Forumietis

- Pranešimai: 769
- Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
- Miestas: Kaunas
Re: FORD Prefect de luxe 100E - 1956metų
O variklis buvo dirbantis?
-
kęstutis
- Forumietis

- Pranešimai: 1281
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: FORD Prefect de luxe 100E - 1956metų
Variklio veleną prasukti ėjo, kompresija buvo, bet užvesti nebandžiau.
Nes; aušinimo šlangos sutrūkusios, benzino pompa ir karbiuratorius uždžiūvęs, trampliorius vėl probleminis. Variklyje tepimo sistemoje baltos dėmės (vandens požymiai). Tai tokį variklį užvedinėti nebuvo prasmės. Tenka viską ardyti ir defektuoti .
Kas neįprasta tai cilindrų darbo ciklas 1-2-4-3 .
Vizualiai indėklai pagrindiniai dar geri, velenas taip pat dar gali dirbti. Na švaistiklinius indėklus būtų gerai pakeisti, nes tas babitas koks tai keistas liejimas, bet jų pardavime nerandu, o pasirodo indėklai įlieti tiesiai į švaistiklius. Randu pirkti naujus švaistiklius, bet jie remontiniai, tai tektų ir veleną šlifuoti. Su remontiniais švaistikliais vėl įdomybės , jei parsiduoda tuo pačiu gamykliniu kodu ant švaistiklio tik markiravimas kita spalva (raudona, geltona), bet jokio katalogo su spalvų žymėjimu neradau, tai ką dar nusipirkčiau vėl nežinau. Taigi nuspręsta palikti dirbti senus švaistiklius.
Nes; aušinimo šlangos sutrūkusios, benzino pompa ir karbiuratorius uždžiūvęs, trampliorius vėl probleminis. Variklyje tepimo sistemoje baltos dėmės (vandens požymiai). Tai tokį variklį užvedinėti nebuvo prasmės. Tenka viską ardyti ir defektuoti .
Kas neįprasta tai cilindrų darbo ciklas 1-2-4-3 .
Vizualiai indėklai pagrindiniai dar geri, velenas taip pat dar gali dirbti. Na švaistiklinius indėklus būtų gerai pakeisti, nes tas babitas koks tai keistas liejimas, bet jų pardavime nerandu, o pasirodo indėklai įlieti tiesiai į švaistiklius. Randu pirkti naujus švaistiklius, bet jie remontiniai, tai tektų ir veleną šlifuoti. Su remontiniais švaistikliais vėl įdomybės , jei parsiduoda tuo pačiu gamykliniu kodu ant švaistiklio tik markiravimas kita spalva (raudona, geltona), bet jokio katalogo su spalvų žymėjimu neradau, tai ką dar nusipirkčiau vėl nežinau. Taigi nuspręsta palikti dirbti senus švaistiklius.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
Direktorius
- Forumietis

- Pranešimai: 654
- Užsiregistravo: 16 Rgs 2004, 18:29
- Miestas: Šiauliai
Re: FORD Prefect de luxe 100E - 1956metų
Įdomiai 1956m ir dar vožtuvai bloke. Ko gero vieni iš paskutiniųjų tokio tipo variklių. O kokia įtampa 6 ar 12 voltų?
-
Vima
- Forumietis

- Pranešimai: 441
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
Re: FORD Prefect de luxe 100E - 1956metų
Kokia būklė cilindrų, žiedų ir stūmoklių?
-
kęstutis
- Forumietis

- Pranešimai: 1281
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: FORD Prefect de luxe 100E - 1956metų
Taigi variklis seno tipo - "plyta",rašo kad jis 1953 metais atnaujintas, o elektros sistema jau 12V. Priekinis tiltas tai primena ir šiuolaikinius auto - amortizatorius kartu su spyruokle ir sukasi posūkyje.
Apie cilindrinę grupę parašysiu ryt. 
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
kęstutis
- Forumietis

- Pranešimai: 1281
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: FORD Prefect de luxe 100E - 1956metų
Seni stūmokliai gero stovio, žiedus reikia keisti. Variklio blokas nuvalytas ir gruntuotas, vežamas pas meistrą. Meistras sumatavo cilindrų išdilimą (ovalumą). Diagnozė, kad išdilimas dar ant ribos, bet tose vietose kur metų, metus stovėjo stūmoklių viršutinės dalys nejudinamos , ten kaupėsi drėgmė ir cilindruose yra iškorėjimai, tai blogai. Kadangi blokas monolitas, lieka gilziuoti sausomis gilzėmis ir ieškoti naujų žiedų, arba ieškoti remontinių stūmoklių ir pagal juos gręžti bloką. 
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
kęstutis
- Forumietis

- Pranešimai: 1281
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: FORD Prefect de luxe 100E - 1956metų
Pavyko per ebay rasti pirkti senų laikų, naujų remontinių stūmoklių komplektą su žiedais ir pirštais.
Pardavėjas iš Švedijos , už prekę prašė 325 dolerius, bet pavyko pasiderėti ir nupirkti už 225 dolerius + pašto išlaidos ir stūmoklių komplektas pas manę. Vienas minusas, kad pavyko rasti tik paskutinio remonto. Tai sekančiam remontui tektų bloką gilziuoti sausomis gilzėmis ant turimų senų nominalių stūmoklių.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
kęstutis
- Forumietis

- Pranešimai: 1281
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: FORD Prefect de luxe 100E - 1956metų
Reklaminis intarpas.
Su automobiliu kartu gavau ir domkratą. Pagal instrukcijos knygutę tai jis originalus.
Domkravietė šone yra tik viena. Norint pakelti, reikia atidaryti priekines duris, statyti domkratą ir tada sukti. Jei kelti prie uždarytu durų tai galima nubraižyti duris. Pats domkratas suvirintas iš kelių kampuočių. Na kaip originalumo eksponatas tai gerai, bet tokį naudoti pagal paskirtį tai tikrai nesinori
.
Su automobiliu kartu gavau ir domkratą. Pagal instrukcijos knygutę tai jis originalus.
Domkravietė šone yra tik viena. Norint pakelti, reikia atidaryti priekines duris, statyti domkratą ir tada sukti. Jei kelti prie uždarytu durų tai galima nubraižyti duris. Pats domkratas suvirintas iš kelių kampuočių. Na kaip originalumo eksponatas tai gerai, bet tokį naudoti pagal paskirtį tai tikrai nesinori
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.