Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
	Dėkojame už supratingumą.
Dakaras
Moderatoriai: Shumeras, tadas1991, TADAS 125, Moderatoriai
- 
				AWD
 - Forumietis

 - Pranešimai: 1217
 - Užsiregistravo: 22 Rgp 2005, 14:20
 
Truputis press- informacijos:Raimis rašė:Olandai paskutinius kelerius metus (išskyrus pernai) buvo rimti konkurentai rusų KAMAZ komandai. Ir šiemet sūnaus ir tėvo De Rojų ambicijos nemažos. Gaila, kad pernai jų neprileido prie lenktynių. Beje, gal žinoma, kas konkrečiai jų sunkvežimiuose tada neatitiko reikalavimų?AWD rašė: O kaip vertinate "olandus"?
Tradicinis ralis – reidas Paryžius – Dakaras – vienos iš nedaugelio varžybų, kur savo galimybes automobilių sporte gali atskleisti sunkvežimiai. Todėl lenktynės per Afrikos dykumas į egzotiškojo Senegalo sostinę Dakarą visada kelia didelį tam tikros automobilininkų dalies susidomėjimą. Lenktynės turi savo tradicijas, savo didvyrius bei favoritus. Prie pastarųjų priskiriami olandai tėvas ir sūnus de Rooy – Janas ir Haraldas. Jie turi subūrę nuosavą komandą “Gauloises de Rooy” ir praktiškai visose varžybose startuodavo DAF markės lenktyniniais monstrais, tarp kurių būta net dvimotorių. Tačiau pernykščiame ralyje “Paryžius – Dakaras 2006” de Rooy šeimyna nestartavo – jų sunkvežimiai neatitiko reglamento reikalavimų, tad komandos ekipažai buvo diskvalifikuoti. Gal būt todėl, o gal ir dėl kitų priežasčių tėvas ir sūnus persėdo į kitos, tačiau irgi olandiškos markės – GINAF – automobilius. Bet specialistai pasakys, jog tai beveik nieko nekeičia – lenktyniniai sunkvežimiai GINAF, startuosiantys 2007 metų sausio pirmąją, turi ne tik DAF markės kabinas, bet ir 800 AG išvystančius DAF pagamintus 12,6 litro darbo tūrio dyzelius. Lenktynines komandos “Galoises de Rooy” mašinas lydės net 20 sunkvežimių GINAF karavanas.
Tačiau ir firma DAF yra “giliai įklimpusi” į šias lenktynes, “Paryžius – Dakaras” be šios markės ekipažų tikrai nebūtų toks, kokio tikimasi. Komanda “DAF Teamsport” startuos su lenktyniniu DAF CF 4x4 variantu, kuris turi 6 cilindrų 12,6 litro darbo tūrio 800 AG turbodyzelį DAF, vokišką pavarų dėžę ZF, vokiškai – austrišką paskirstymo dėžę ZF/Steyr, suomių firmos “Sisu” kardano velenus. Jo ratai apauti plačiaprofilėmis padangomis “Michelin 1400x20, degalų bakuose telpa 750 litrų dyzelino. Šis unikalus sunkvežimis sugeba įsibėgėti iki 185 km/h (priminsime – saugumo sumetimais lenktynių Paryžius – Dakaras organizatoriai apribojo maksimalų sunkvežimių greitį iki 150 km/h). Fantastiška ir šio galiūno dinamika – iki šių leistinų 150 km/h DAF CF įsibėgėja per 12 sekundžių. DAF komandos lyderiu tapo lenktynininkas Hansas Bekxas, pernai buvęs Jano de Rooy’aus komandoje ir kartu su juo diskvalifikuotas.
Olandai teigia, jog šiemet su savo naujais lenktyniniais sunkvežimiais, sukomplektuotais iš pačių geriausių ir patikimiausių agregatų, patiektų žinomų gamintojų, jie lygiosiomis varžysis su “KamAZ-Master” komanda iš Rusijos, taip pat favoritais laikomomis MAN, IVECO bei “Tatra” gamyklinėmis komandomis.
- 
				Direktorius
 - Forumietis

 - Pranešimai: 650
 - Užsiregistravo: 16 Rgs 2004, 18:29
 - Miestas: Šiauliai
 
- 
				Traktor
 - Forumietis

 - Pranešimai: 25
 - Užsiregistravo: 19 Lie 2006, 16:25
 - Miestas: Kaunas
 
Kodel man atrodo kad Dakariniai Kamazai ne 100% Made in RussiaDirektorius rašė:Mane siutina Kamazistu pasiputimas ir pagirios per visas rusu TV. Kai lenktynines masinas sugeba pasidaryti o standartines masinos paskutinis SUDAS.Kai gamini toki S tai nors maziau sneketu apie Kamazu auksta tech lygi.
- 
				AWD
 - Forumietis

 - Pranešimai: 1217
 - Užsiregistravo: 22 Rgp 2005, 14:20
 
Po penykščio "Dakaro" žurnale "Avto Reviu" lenktyninių "kamazų" konstrukcija buvo gana nuodugniai išnagrinėta ir aptarta. Ten svarbiausi agregatai tikrai ne "Made in Russia" .Varikliai, transmisija, padangos ir dar daug kas - "made in zagranica", o pačiam "Kamaze" automobilius suprojektavo, surinko ir sureguliavo.Traktor rašė:Kodel man atrodo kad Dakariniai Kamazai ne 100% Made in RussiaDirektorius rašė:Mane siutina Kamazistu pasiputimas ir pagirios per visas rusu TV. Kai lenktynines masinas sugeba pasidaryti o standartines masinos paskutinis SUDAS.Kai gamini toki S tai nors maziau sneketu apie Kamazu auksta tech lygi.
Gal kas turit kokia nuoroda y straipsny apie tai (kad ir rusu kalba) ?
- 
				titanas
														 - Forumietis

 - Pranešimai: 218
 - Užsiregistravo: 02 Geg 2006, 15:32
 - Miestas: Utena - Vilnius
 
- 
				jonny
														 - Forumietis

 - Pranešimai: 623
 - Užsiregistravo: 17 Spa 2004, 15:22
 - Miestas: Vilnius
 
..Ziuriu "Dakara" tik del "Kamaz'u" ir sergu tik uz juos, ne uz DAF'us, Mitsubish'us ar lietuvius..Rusai padare dideli darba tobulindami savo sportinius sunkvezimius ir pagristai gali kartais gal ir pasigirti savo pasiekimais sioje srityje. Jeigu kas nors mate "Dakar'us" pries kokius 5 ar daugiau metu, tai tuomet "Kamaz'ai" buvo beviltiski lyginant su konkurentais. Puikus konstruktoriu darbas per ilgus metus leido istaisyti klaidas konstrukcijoje ir dave savo vaisius ir dabar komanda yra lydere..
Kas liecia nerusiskus mazgus, "Kamazas" turi SACHS sankaba, ZF greiciu deze ir vairo mechanizma, STEYR paskirstymo deze, MICHELIN padangas, WABCO pneumatines stabdziu sistemos kompresoriu, BEHR ausinimo sistemos radiatorius, RECARO sedynes ir kai kurias kitas smulkmenas.. Visa kita rusiska - tame tarpe 8 cilindru, V formos variklis is Jaroslavlio. (Kol neturejo suprojektuoto savo pakankamai galingo - naudojo amerikietiskus CUMINNS - toks buvo ir parodoje Vilniuje pries kelis metus). Taip daro praktiskai visi gamintojai - ir tai pats racionaliausias budas gauti geriausius rezultatus..
			
			
									
						
										
						Kas liecia nerusiskus mazgus, "Kamazas" turi SACHS sankaba, ZF greiciu deze ir vairo mechanizma, STEYR paskirstymo deze, MICHELIN padangas, WABCO pneumatines stabdziu sistemos kompresoriu, BEHR ausinimo sistemos radiatorius, RECARO sedynes ir kai kurias kitas smulkmenas.. Visa kita rusiska - tame tarpe 8 cilindru, V formos variklis is Jaroslavlio. (Kol neturejo suprojektuoto savo pakankamai galingo - naudojo amerikietiskus CUMINNS - toks buvo ir parodoje Vilniuje pries kelis metus). Taip daro praktiskai visi gamintojai - ir tai pats racionaliausias budas gauti geriausius rezultatus..
- 
				tadas1991
														 - moderatorius

 - Pranešimai: 2068
 - Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
 - Miestas: Kaunas
 
- 
				titanas
														 - Forumietis

 - Pranešimai: 218
 - Užsiregistravo: 02 Geg 2006, 15:32
 - Miestas: Utena - Vilnius
 
- 
				tadas1991
														 - moderatorius

 - Pranešimai: 2068
 - Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
 - Miestas: Kaunas