Puslapis 226

Parašytas: 26 Vas 2007, 16:16
Ramzis
vipas rašė:pries kokius 12 metu lankydavausi miestelyje -Svencioneliai (Iganalinos raj.) , tai pamenu ten prie stoties stovejo daugybe senoviniu garveziu ir vagonu.
noras man tebuvo 15 m., bet paliko ispudi.
nežinau ar dar kas islike, bet turejau pasidalinti prisiminimais :roll:


Jo, ačiū Vipai. Jau lankiausi tenai, iš ties prieš 15-20 metų buvo, stovėjo, o po to iškeliavo "anapilin"... :cry:

Parašytas: 26 Vas 2007, 17:40
pofke
Aš atsimenu zenkis kai dar buvau, kokių 5ių metų, tai porą kartų esu važiavęs iš Kupiškio į Subačių (Panevėžio kryptis), tai pakeliui link to Subačiaus stovėdavo garvežys, o gal ir du..Dabar tikrai neatsimenu.Tai va..Paliko irgi šiokį tokį įspūdį :wink:

Parašytas: 26 Vas 2007, 17:41
jonny
Ramzis rašė:
vipas rašė:pries kokius 12 metu lankydavausi miestelyje -Svencioneliai (Iganalinos raj.) , tai pamenu ten prie stoties stovejo daugybe senoviniu garveziu ir vagonu.
noras man tebuvo 15 m., bet paliko ispudi.
nežinau ar dar kas islike, bet turejau pasidalinti prisiminimais :roll:


Jo, ačiū Vipai. Jau lankiausi tenai, iš ties prieš 15-20 metų buvo, stovėjo, o po to iškeliavo "anapilin"... :cry:


Juos pardave i metalo lauza :sventinti: arba isvilko kitur ..ir Svencioneliai yra Svencioniu rajone :!:

Parašytas: 26 Vas 2007, 17:44
Jstas
Radviliskio gelzkelio stotis

Parašytas: 27 Vas 2007, 12:25
Raims
Šiek tiek vėlesnis laikotarpis: šilumvežiai M62, pradėti gaminti 1964 metais (baigti gaminti 1976 m, vietoj jų gamino dviejų sekcijų šilumvežį 2M62), dar ir šiandien tampo Lietuvoje krovininius sąstatus.
O čia ir ženklas, kuris tvirtindavosi ant šių šilumvežių šono (pagamintas iš ketaus, sveria kokius 5 kg).

Parašytas: 27 Vas 2007, 13:27
AWD
Kiek girdėjau, parduoti ir supjauti į metalą...[/quote]

Visiškai teisingai - sunaikinti, kaip sunaikinti garvežiai, stovėję Subačiaus ir Švenčionėlių lokomotyvų rezervo bazėse. Niekam tos geležinės istorijos į rytus nuo Lenkijos sienos nereikia...Lenkijoje, Čekijoje, Vokietijoje, jau nekalbant apie Angliją ar JAV, išsaugota nemažai garvežių, dalis jų - važiuojantys. Lietuviams nereikia, mat, jie nuo arklo, jie tik žirgeliais nuo seno domisi...Įdomi politika - ignoruoti technikos paveldą. Laimei, dar Anykščių siaurukas veikia, gal pavyks Vilniuje pas energetikus kiek įvairesnės technikos muziejų sukurti... Viltis, kaip sakoma, miršta paskutinė...

Parašytas: 28 Vas 2007, 14:42
ramas71
Vokietijos technikos muziejuje Berlyne labai galinga ekspozicija skirta geležinkelio istorijai. Nuo medinių bėgių iki šių laikų geležinkelio.
Didelį įspūdį padarė III Reicho technika. Gaila, buvau su filmavimo kamera, o ne su foto aparatu.....va, kad ir toks lokomotyvas, tikrai manau, nušluostytų nosis net ir dabartiniams rusiškiems šilumvežiams :-)

bendros

Parašytas: 28 Vas 2007, 20:53
sv32
Štai tie Vilniuje buve garvežiai, dagiau nei prieš 5 metus, tada važiavau pro šalį apžiūrėjau, gražu ir gaila jų buvo, tiesa nuotraukų kokybė nekokia bet... Prašom grožėkitės.

Parašytas: 01 Kov 2007, 08:14
TVR
Štai įkeliu dar keletą man žinomų iki šiol išlikusiu lokomotyvų. Tai Panevėžio cukraus fabrike dirbęs, o dabar Šiaulių geležinkelio stotyje stovintis Suomiškas Kc4-332 siaurojo geležinelio lokomotyvas.

Parašytas: 01 Kov 2007, 08:16
TVR
O štai šis lokomotyvas L-2289 stovi Ignalinoje AB "Lietuvos Geležinkeliai" esančioje vaikų stovykloje.