Puslapis 2 iš 26
Parašytas: 26 Vas 2007, 16:16
Ramzis
vipas rašė:pries kokius 12 metu lankydavausi miestelyje -Svencioneliai (Iganalinos raj.) , tai pamenu ten prie stoties stovejo daugybe senoviniu garveziu ir vagonu.
noras man tebuvo 15 m., bet paliko ispudi.
nežinau ar dar kas islike, bet turejau pasidalinti prisiminimais
Jo, ačiū Vipai. Jau lankiausi tenai, iš ties prieš 15-20 metų buvo, stovėjo, o po to iškeliavo "anapilin"...
Parašytas: 26 Vas 2007, 17:40
pofke
Aš atsimenu zenkis kai dar buvau, kokių 5ių metų, tai porą kartų esu važiavęs iš Kupiškio į Subačių (Panevėžio kryptis), tai pakeliui link to Subačiaus stovėdavo garvežys, o gal ir du..Dabar tikrai neatsimenu.Tai va..Paliko irgi šiokį tokį įspūdį
Parašytas: 26 Vas 2007, 17:41
jonny
Ramzis rašė:vipas rašė:pries kokius 12 metu lankydavausi miestelyje -Svencioneliai (Iganalinos raj.) , tai pamenu ten prie stoties stovejo daugybe senoviniu garveziu ir vagonu.
noras man tebuvo 15 m., bet paliko ispudi.
nežinau ar dar kas islike, bet turejau pasidalinti prisiminimais
Jo, ačiū Vipai. Jau lankiausi tenai, iš ties prieš 15-20 metų buvo, stovėjo, o po to iškeliavo "anapilin"...
Juos pardave i metalo lauza
arba isvilko kitur ..ir Svencioneliai yra Svencioniu rajone
Parašytas: 26 Vas 2007, 17:44
Jstas
Radviliskio gelzkelio stotis
Parašytas: 27 Vas 2007, 12:25
Raims
Šiek tiek vėlesnis laikotarpis: šilumvežiai M62, pradėti gaminti 1964 metais (baigti gaminti 1976 m, vietoj jų gamino dviejų sekcijų šilumvežį 2M62), dar ir šiandien tampo Lietuvoje krovininius sąstatus.
O čia ir ženklas, kuris tvirtindavosi ant šių šilumvežių šono (pagamintas iš ketaus, sveria kokius 5 kg).
Parašytas: 27 Vas 2007, 13:27
AWD
Kiek girdėjau, parduoti ir supjauti į metalą...[/quote]
Visiškai teisingai - sunaikinti, kaip sunaikinti garvežiai, stovėję Subačiaus ir Švenčionėlių lokomotyvų rezervo bazėse. Niekam tos geležinės istorijos į rytus nuo Lenkijos sienos nereikia...Lenkijoje, Čekijoje, Vokietijoje, jau nekalbant apie Angliją ar JAV, išsaugota nemažai garvežių, dalis jų - važiuojantys. Lietuviams nereikia, mat, jie nuo arklo, jie tik žirgeliais nuo seno domisi...Įdomi politika - ignoruoti technikos paveldą. Laimei, dar Anykščių siaurukas veikia, gal pavyks Vilniuje pas energetikus kiek įvairesnės technikos muziejų sukurti... Viltis, kaip sakoma, miršta paskutinė...
Parašytas: 28 Vas 2007, 14:42
ramas71
Vokietijos technikos muziejuje Berlyne labai galinga ekspozicija skirta geležinkelio istorijai. Nuo medinių bėgių iki šių laikų geležinkelio.
Didelį įspūdį padarė III Reicho technika. Gaila, buvau su filmavimo kamera, o ne su foto aparatu.....va, kad ir toks lokomotyvas, tikrai manau, nušluostytų nosis net ir dabartiniams rusiškiems šilumvežiams
bendros
Parašytas: 28 Vas 2007, 20:53
sv32
Štai tie Vilniuje buve garvežiai, dagiau nei prieš 5 metus, tada važiavau pro šalį apžiūrėjau, gražu ir gaila jų buvo, tiesa nuotraukų kokybė nekokia bet... Prašom grožėkitės.
Parašytas: 01 Kov 2007, 08:14
TVR
Štai įkeliu dar keletą man žinomų iki šiol išlikusiu lokomotyvų. Tai Panevėžio cukraus fabrike dirbęs, o dabar Šiaulių geležinkelio stotyje stovintis Suomiškas Kc4-332 siaurojo geležinelio lokomotyvas.
Parašytas: 01 Kov 2007, 08:16
TVR
O štai šis lokomotyvas L-2289 stovi Ignalinoje AB "Lietuvos Geležinkeliai" esančioje vaikų stovykloje.