Visagine LIAZ'ai vežiojo žmones miesto maršrutu nuo atominės elektrinės i miestą (elektine yra keli kilometrai uz miesto). Berods tai vienintelis miesto maršrutas Visagine.
Dar 2000 m. pavasarį jie vazinėjo - tada buvau elektrinėje. Jei neklystu, po metu Visaginas nupirko keletą lenkiškų JELCZ autobusu.
Taip pat pamenu, kad tarybiniais laikais tuometinio Sniečkaus miesto LIAZ'ai vaziuodavo ir i Vilnių tarpmiestiniu maršrutu.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Autobusai: LIAZ 677
Moderatoriai: TVR, Shumeras, Moderatoriai
-
- Forumietis
- Pranešimai: 30
- Užsiregistravo: 17 Rgs 2006, 09:23
LIAZ'ai turi tik dvi pavaras, neskaitant atbulinė. Taip kad padaryti automatą nėra sudėtinga. Beje, buta ir Ikarus 260 su automatu. Bet kiek žinau, po kurio laiko automatus pakeisdavo mechaninėmis pavarų dėžėmis.
Bet, kaip rašiau, važinėjo jie ir į Vilnių iš Sniečkaus. Su dviem pavarom mieste dar išsiverčiama, kai maksimalus greitis yra apie 30 km/h, gal tik kartais 40 km/h. Bet vaziuoti tarpmiestiniu maršrutu su tokia technika - ne kas. Juk tarp Vilniaus ir Visagino apie 150 km. Anais laikais net tarpmiestiniai (ne ekspresai) Ikarusai toki atstumą įveikdavo per 3 valandas. O LIAZ'as, įtariu, važiuodavo minėtu maršrutu iki 5 valandų.
Traukiniu į Visaginą iš Vilniaus galima nuvažiuoti per 2 val.
Bet, kaip rašiau, važinėjo jie ir į Vilnių iš Sniečkaus. Su dviem pavarom mieste dar išsiverčiama, kai maksimalus greitis yra apie 30 km/h, gal tik kartais 40 km/h. Bet vaziuoti tarpmiestiniu maršrutu su tokia technika - ne kas. Juk tarp Vilniaus ir Visagino apie 150 km. Anais laikais net tarpmiestiniai (ne ekspresai) Ikarusai toki atstumą įveikdavo per 3 valandas. O LIAZ'as, įtariu, važiuodavo minėtu maršrutu iki 5 valandų.
Traukiniu į Visaginą iš Vilniaus galima nuvažiuoti per 2 val.