Grubiai galime sakyti, kad efektyvaus slėgio ar srauto gaunasi 2/3 įsiurbto oro kiekio. Įdedu nuorodą su stūmoklinių kompresorių duomenų lentele.
http://www.komprema.lt/lt/catalog/kompr ... u_varomi_1
Elektrovariklis bus reikalingas atitinkamai didelis - su 5kw mes 500l/min ir teišspausime (kaip su N.V.). Prisiminkime auksinę mechanikos taisyklę . Aš taip suprantu, kad norime gero daikto smėliavimui?
Aš galvoju, kad rimtesnis kompresorius išeitų su kokių 11kw lėtaeigiu (iki 1500aps./min) elektrovarikliu.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Nuo zilo kompresoriaus iki rimto projekto...
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 238
- Užsiregistravo: 20 Gru 2009, 10:41
- Miestas: Kaunas
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8588
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Black rašė:Aš galvoju, kad rimtesnis kompresorius išeitų su kokių 11kw lėtaeigiu (iki 1500aps./min) elektrovarikliu.
Forumiečiui, pasiruošusiam įgyvendinti šį projektą, itin geromis sąlygomis pasiūlysiu 11 kW, 970 sūk/min elektros variklį. Niekada nebuvęs eksploatuotas.
Forume rašome lietuviškai. !!!
-
- Forumietis
- Pranešimai: 175
- Užsiregistravo: 08 Bir 2009, 15:56
- Miestas: Degučių k.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 357
- Užsiregistravo: 16 Spa 2009, 02:06
Guolis rašė:man rodos, Irmis paskaiciavo kiek variklis "suvalgytu" oro, o ne "ismestu", nes kazkodel neziurit nieko i suspaudimo sąntykį.
o antra tai as nuimciau ir ismesciau galva, ir vietoj jos statyt plokste su panasiais voztuvais kaip n.v kompresuriuje (ploksteles)pirmai tai supaprastintu konstrukcija
antra pasinaikintu dirzai ar grandines
trecia pasinaikintu gan sunkiai spaudomi voztuvai
ketvirta pasinaikinus visam sitam reiktu mazesnes galioes elektros variklio
Kad kaip tik paskaičiavau kiek jis galėtų "išmesti" tūris variklio yra žinomas, va kiek jis oro galėtu "patraukti" pro vožtuvą ? O kam tas suspaudimo santykis ? Benzino tai jau nebepilsit juk, detonacijos jokios nebevyksta kompresoriuje.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 147
- Užsiregistravo: 31 Kov 2009, 20:37
- Miestas: Utena->Vilnius
koks automobilių varikliuose cilindre būna suspaudimo slėgis? Nes nežinau... tai va,paimkit starterio galingumą ir išskaičiuokit kokio reiks variklio, tik kažkodėl visi praleido kaip rašiau tai... Aš neturiu galimybių to padaryt, pasižiūrėkit kas koks galingumas starterio, kiek dantukų ant jo ir ant vainiko kurį suka ir sužinosit kokio galingumo reikia jūsų varikliui paleist, bus bent kiek akivaizdu kokio variklio reikia...
-
- Forumietis
- Pranešimai: 543
- Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
- Miestas: Kaunas
imantas rašė:Kad kaip tik paskaičiavau kiek jis galėtų "išmesti" tūris variklio yra žinomas, va kiek jis oro galėtu "patraukti" pro vožtuvą ? O kam tas suspaudimo santykis ? Benzino tai jau nebepilsit juk, detonacijos jokios nebevyksta kompresoriuje.
Jau kelis kart minėjau, kad negalima taip tiesmukiškai skaičiuot. Įsiurbi litrą, o suspaudus tūris gaunasi jau nebe litras.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 543
- Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
- Miestas: Kaunas
mindeeee rašė:koks automobilių varikliuose cilindre būna suspaudimo slėgis? Nes nežinau... tai va,paimkit starterio galingumą ir išskaičiuokit kokio reiks variklio, tik kažkodėl visi praleido kaip rašiau tai... Aš neturiu galimybių to padaryt, pasižiūrėkit kas koks galingumas starterio, kiek dantukų ant jo ir ant vainiko kurį suka ir sužinosit kokio galingumo reikia jūsų varikliui paleist, bus bent kiek akivaizdu kokio variklio reikia...
Lengvojo auto starteris ~ 1- 2kW, bet suka tai mažu greičiu ir ne ilgalaikiu režimu.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 175
- Užsiregistravo: 08 Bir 2009, 15:56
- Miestas: Degučių k.
Nepatingėjau nužabaliot iki garažo ir paskaičiuoti. Variklis Audi NE, kubatūra 1800 cm3. Dantys smagracio - 142(jei nepamečiau skaičiaus), starterio - 9. Na o dabar skaičiuokit toliau, man su santykiais sunkokai..
Npn drįsčiau paprieštarauti, kad starteris sukasi mažu greičiu. Jis mažu greičiu suka alkūninį veleną, tačiau pats turėtų suktis gana greitai. Benzininio variklio užkūrimui alkūninio veleno apsukų skaičius nėra labai svarbu, tačiau norint paleisti dyzelinį variklį reikalingi maždaug 250 alkūnio veleno sūkių per minutę (gal mano žinios kiek ir senokos, bet vistiek kažkas panašaus.. ). Taigi, einam toliau, pažiūrėjau kad smagračio ir starterio dantų skaičiaus santykis 1:15, taigi dyzeliniui varikliui starteris turi suktis apie 3700 sūk/min...Kažin gerai nušnekėjau..?
Npn drįsčiau paprieštarauti, kad starteris sukasi mažu greičiu. Jis mažu greičiu suka alkūninį veleną, tačiau pats turėtų suktis gana greitai. Benzininio variklio užkūrimui alkūninio veleno apsukų skaičius nėra labai svarbu, tačiau norint paleisti dyzelinį variklį reikalingi maždaug 250 alkūnio veleno sūkių per minutę (gal mano žinios kiek ir senokos, bet vistiek kažkas panašaus.. ). Taigi, einam toliau, pažiūrėjau kad smagračio ir starterio dantų skaičiaus santykis 1:15, taigi dyzeliniui varikliui starteris turi suktis apie 3700 sūk/min...Kažin gerai nušnekėjau..?
Audi 80 Quattro
Iž Planeta 5
RIGA 13
Iž Planeta 5
RIGA 13
-
- Forumietis
- Pranešimai: 543
- Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
- Miestas: Kaunas
_Valdas_ rašė:Nepatingėjau nužabaliot iki garažo ir paskaičiuoti. Variklis Audi NE, kubatūra 1800 cm3. Dantys smagracio - 142(jei nepamečiau skaičiaus), starterio - 9. Na o dabar skaičiuokit toliau, man su santykiais sunkokai..
Npn drįsčiau paprieštarauti, kad starteris sukasi mažu greičiu. Jis mažu greičiu suka alkūninį veleną, tačiau pats turėtų suktis gana greitai. Benzininio variklio užkūrimui alkūninio veleno apsukų skaičius nėra labai svarbu, tačiau norint paleisti dyzelinį variklį reikalingi maždaug 250 alkūnio veleno sūkių per minutę (gal mano žinios kiek ir senokos, bet vistiek kažkas panašaus.. ). Taigi, einam toliau, pažiūrėjau kad smagračio ir starterio dantų skaičiaus santykis 1:15, taigi dyzeliniui varikliui starteris turi suktis apie 3700 sūk/min...Kažin gerai nušnekėjau..?
Atsiprašau, mano klaida - netiksliai išsireiškiau, norėjau pasakyti alkūninis sukasi lėtai. Bet esmės tai nekeičia, mums juk svarbu ne starterio apsisukimų skaičius, o veleno. Pagal teoriją perdavimo skaičius (starterio krumpliaratis - krumpliuotas smagračio vainikas) būna 10:1 - 20:1. Tai leidžia naudoti pakankamai mažą ir lengvą starterį (nes starteris sukasi greitai ir nereikia didelio sukimo momento) . Mažiausias benzininių variklių paleidimo sūkių skaičius laikomas 60-100aps/min, dyzelio 80-200aps/min. Iš to išeina, kad norint sukti žymiai greičiau su tokiu silpnu varikliu kaip starteris, reikalingas dar didesnis jo greitis. Jei kompresoriui sukti reiks kokių 15.000 aps/min kad ir poros kilovatų (starteris veikia trumpalaikiu režimu, kompresoriaus atveju tai netinka) variklio tai jau yra problemų. Norint sumažinti starterio (arba kito el variklio) apsukas tektų mažinti perdavimo skaičių, bet tada reikia didint sukimo momentą. Reiškia starteriu kaip pavyzdžiu numatant reiklaingą motorą remtis nelabai galim.