Aciu kolega uz patikslinima.Jus teisus - ,,Regitra'' registruos.rudge rašė:"REGITRA" tikrai neuždirbs, kadangi neturi nieko bendro su "Techninių apžiūrų centrais".
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Viena restauravimo istorija: Willys MB
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
rcepa
- moderatorius

- Pranešimai: 1968
- Užsiregistravo: 22 Bal 2004, 17:20
- Miestas: Vilnius
-
Prinokes_ananasas
- Forumietis

- Pranešimai: 154
- Užsiregistravo: 16 Bal 2006, 19:33
-
rcepa
- moderatorius

- Pranešimai: 1968
- Užsiregistravo: 22 Bal 2004, 17:20
- Miestas: Vilnius
-
rcepa
- moderatorius

- Pranešimai: 1968
- Užsiregistravo: 22 Bal 2004, 17:20
- Miestas: Vilnius
-
rcepa
- moderatorius

- Pranešimai: 1968
- Užsiregistravo: 22 Bal 2004, 17:20
- Miestas: Vilnius
-
rcepa
- moderatorius

- Pranešimai: 1968
- Užsiregistravo: 22 Bal 2004, 17:20
- Miestas: Vilnius
-
apex
- Forumietis

- Pranešimai: 135
- Užsiregistravo: 30 Lap 2004, 09:44
- Miestas: Vilnius
o tuo pavojingas, kad ratu varztai/smeiges yra spec apdirbami, ir netgi grudinami. laurynas 400, raso kad nutruks ant pirmos duobes... o jei negrudintas is senuku 8,8 kietumo tai posukyje neatlaikes apkrovos sriegis kaip sviestas nueis. visi pakabos, stabdziu varztai yra is ketesnio metalo nei paprastai. tai si ta pasako ir netrupa jie per duobes.rcepa rašė:Kuo naujo varzto sriegis gali buti pavojingas??Paaiskink.apex rašė:sriegis irgi naujas darytas? pavojinga vienok.
Nieks nesako kad reikia imti varztus is ketaus. as kai sau dariau stabdzius/stebules. norejau tekint/sriegti smeiges. pilaites tekintojai vos su alkuniniu nepridauze. atsisake daryt. nes ratu varztai yra spec apdirbami. kas konkreciai nežinau. gal tik tam tikra kietumo klase, o gal grudinimas specialus.
ne krastutinumai gi, teisingai turi but kaskiek "spyruokliuojantis" (elastingas), bet turi but ir kaskiek kietas. jei kietas tai nereiskia kad ne elastingas. tam klases kietumo ir yra. o del grudinimo tai mane patikino kad grudinti. velgi manau sutiksit kad grudinimas grudinimui nelygu.
del to komentare pirmam ir parasiau, kad pavojinga. tas kas daro turi zinot ka daro.
mazda 929>RX4 coupe 1975
-
valdas
- Forumietis

- Pranešimai: 1005
- Užsiregistravo: 06 Vas 2005, 22:29
- Miestas: Kaunas
Kiek as supratau, tie varztai yra skirti ratlankiui is dvieju daliu sujungimui, jie negaus tokiu apkrovu, kaip gauna ratu smeige ir ju susisuka, jei neklystu 8 vnt. man atrodo, kad ir noredamas nenurausiapex rašė:o tuo pavojingas, kad ratu varztai/smeiges yra spec apdirbami, ir netgi grudinami. laurynas 400, raso kad nutruks ant pirmos duobes... o jei negrudintas is senuku 8,8 kietumo tai posukyje neatlaikes apkrovos sriegis kaip sviestas nueis. visi pakabos, stabdziu varztai yra is ketesnio metalo nei paprastai. tai si ta pasako ir netrupa jie per duobes.rcepa rašė:Kuo naujo varzto sriegis gali buti pavojingas??Paaiskink.apex rašė:sriegis irgi naujas darytas? pavojinga vienok.
Nieks nesako kad reikia imti varztus is ketaus. as kai sau dariau stabdzius/stebules. norejau tekint/sriegti smeiges. pilaites tekintojai vos su alkuniniu nepridauze. atsisake daryt. nes ratu varztai yra spec apdirbami. kas konkreciai nežinau. gal tik tam tikra kietumo klase, o gal grudinimas specialus.
ne krastutinumai gi, teisingai turi but kaskiek "spyruokliuojantis" (elastingas), bet turi but ir kaskiek kietas. jei kietas tai nereiskia kad ne elastingas. tam klases kietumo ir yra. o del grudinimo tai mane patikino kad grudinti. velgi manau sutiksit kad grudinimas grudinimui nelygu.
del to komentare pirmam ir parasiau, kad pavojinga. tas kas daro turi zinot ka daro.
-
rcepa
- moderatorius

- Pranešimai: 1968
- Užsiregistravo: 22 Bal 2004, 17:20
- Miestas: Vilnius