Re: Pannonia T1 1961m. remontas
Parašytas: 25 Rgp 2020, 09:19
Na jei jau lendama į varikį iki šlifavimų, reikia šiek tiek pasidomėt apie šiluminius tarpelius. Sovietinei 2T technikai jie bus kitokie, nei šiuolaikiniai. Be to, novodielai stūmokliai irgi dažniau linkę plėstis labiau (matyt lydinys skiriasi). Aš tikiu, kad automobiliams yra katalogai ar kažkoks standartas, pagal kurį ir padaro, bet senovinei techikai - meistro žinių reikalaskęstutis rašė:Čia tik mano nuomonė:
Meistrai dirbantys šį darbą privalo žinoti ką daro ir užsakovui tai neturėtų rūpėti - ieškotis literatūros, suprasti apie metalų plėtimosi amplitudes priklausomai nuo temperatūrų ir t.t. Nėra tekę girdėti kad automobiliui šlifuojant cilindrus, užsakovas nurodinėtų meistrui šiluminius tarpelius. O kai užsakovas nurodo norimą tarpelį - meistrai nebeneša jokios darbo atsakomybės nors ir dirbdami gal padaro broką ir mažesnį tarpelį nei prašėt. Ar visi parsivežę matavo su mikrometrais ką ten sumeistravo?
Gyvas pvz. po šlifavimo užvelka cilindrinę grupę - ir kam galima pareikšti pretenzijas - kaip prašėte taip ir padarėme.