Puslapis 1321

Parašytas: 11 Sau 2010, 21:55
tadas1991
O kaip su vandens pompa? Juk daug kur ji taip pat sukama nuo pagrindinio?

Parašytas: 11 Sau 2010, 22:01
npn
tadas1991 rašė:O kaip su vandens pompa? Juk daug kur ji taip pat sukama nuo pagrindinio?


Mano minėtam Forde buvo sukama paskirstymo dirželio. Galbūt galima parinkti trumpą krumpliuotą diržą (būna jų pirkti berods guolių parduotuvėse, jei tik žingsnis tiktų).
O pavyzdžiui Mercedes varikliuose vandens pompa sukama kartu su periferine (ventiliatorius, generatorius, vairo stiprintuvas, kondicionieriaus siurblys ir pan.) įranga. Matyt todėl, kad visi su grandinėmis dujų skirstymo mechanizmui sukti.

Parašytas: 11 Sau 2010, 22:10
_Valdas_
Tikrai nedaug kur vandens pompa sukama skirstymo diržu. Dažniau sukama generatoriaus dirželio.

Parašytas: 11 Sau 2010, 22:23
grozas
npn rašė:
mindeeee rašė:koks automobilių varikliuose cilindre būna suspaudimo slėgis? Nes nežinau... :oops: tai va,paimkit starterio galingumą ir išskaičiuokit kokio reiks variklio, tik kažkodėl visi praleido kaip rašiau tai... :? Aš neturiu galimybių to padaryt, pasižiūrėkit kas koks galingumas starterio, kiek dantukų ant jo ir ant vainiko kurį suka ir sužinosit kokio galingumo reikia jūsų varikliui paleist, bus bent kiek akivaizdu kokio variklio reikia... :roll:


Lengvojo auto starteris ~ 1- 2kW, bet suka tai mažu greičiu ir ne ilgalaikiu režimu.


starterio greitis didelis. betsuka jis smagrati ir tai jau reduktoriaus principas.

padidinti žvakių skylės ir jose įrengti atbulinius vožtuvus?
koks tikslas didinti zvakiu skyles?

Parašytas: 11 Sau 2010, 22:53
mindeeee
o jeigu dedant vienodo didumo skriemulius ant alkūninio ir ant oro padavimo velenėlio,tai sakykim suderinus sukius gautume, jog kai leidžiasi į apačią cilindras,tai atidaro vožtuvą ir paduoda orą,o keliant į viršų uždaro vožtuvą ir oras išstumiamas,ar tai neįmanoma? Juk jei vienas prie vieno dedant,tai gautūs kaip dvitakčio ir užsidarytų darbiniu metu?

Parašytas: 11 Sau 2010, 23:00
mindeeee
variklio alkūninio guoliai yra hidrodinaminiai, o jiems pakanka 1000rpm,kad jie atlaikytų spaudimą? Juk jei neatitiks,tai tada ilgai "nevažiuosi" :-)

Parašytas: 11 Sau 2010, 23:11
Black
N.Vilnios kompresoriai dirba visai be siurblio - švaistiklių dangteliuose įsuktos tuščavidurės, įstrižai nupjautos adatos :|

Parašytas: 11 Sau 2010, 23:40
_Valdas_
mindeeee rašė:variklio alkūninio guoliai yra hidrodinaminiai, o jiems pakanka 1000rpm,kad jie atlaikytų spaudimą? Juk jei neatitiks,tai tada ilgai "nevažiuosi" :-)


A ką tu į tai, kad vakarietiškų automobilių laisva eiga yra +-850 sūk/min? ir tepimo pakanka. Čia suktųsi maždaug apie 1000 sūk/min, tepimo būtų daugiau nei norma. Teisingai Black sako apie N.V. kompresorių tepimą, ten iš viso tik taškymo principu tepami švaistiklio guoliai.

Parašytas: 11 Sau 2010, 23:49
senoji_mokykla
Naujosios vilnios kompresoriuose alkūninio veleno tepimas turetų vykti per tuščiavidurią adatą švaistiklių dangteliuose. alkūniniame velene yra kanalai sujungti su alsiuokiu ir atsiveriantys švaistiklių sukimosi vietose, taigi vykstant kompresoriaus darbo ciklui, kompresoriuje susidarantis teigiamas - neigiamas oro slėgis varineja tepalą per adatą į alkūninį veleną

Parašytas: 12 Sau 2010, 00:18
senoji_mokykla
Kas liečia kompresoriaus isiurbiamo oro kiekį ir našumą tai paskaičiavau to pačio vilnios kompresoriaus isiurbimą ir našumą:

vieno cilindro darbinis tūris 0.406 l
per vieną kompresoriaus apsisukimą sudirba abu cilindrai taigi kompresoriaus darbinis tūris 0.812 l
per minutę kompresorius apsisuka 1020 kartų taigi įsiurbimo tūris turėtų būti 828 l/min

gamintojo deklaruojamas kompresoriaus našumas esant 6atm - 500 l/min

taigi įsiurbimo/našumo santykis 5/3

naudoti duomenys iš:

http://colour.tj/?Ustanovki%2C_agregaty ... nyi_SO-45A