Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
Moderatoriai:TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
O kuo pagrįsta nuomonė, kad vaitspiritas netinka nuriebalinimui? Daug kur ant dažų ar grunto (rusiško) rašoma- „nuriebalinti vaitspiritu arba acetonu“.
vaitspiritas - riebus, lėčiau garuoja, reikia gerokai plaukti kol nugaruoja. Jeigu neislauksi ir dažysi gali kilti problemu.
Kiti skiedikliai nugaruoja momentaliai, nepalieka riebios plėvelės.
nelabai tikiu, kad buvo bėdelių dėl vaitspirito. Po nuriebalinimo detalės tikrai nudžiūvo. Dažant buvo dažoma keliais sluoksniais. Pirmi sluoksniai "lipo" normaliai. Reiškinys apie kurį rašiau "vortalinklis-rūkas" buvo dažant paskutines detales paskutiniu sluoksniu. Ten tiesiog iš polivizatoriaus ant detalės dengimas ėjo kaip smulkus voratinklis. Kadangi buvo karšta diena. Tikiu, kad sumaišyti dažai, kurie pastovėjo pora h ir karštis davė tokį efektą.
manciusm rašė:Kadangi buvo karšta diena. Tikiu, kad sumaišyti dažai, kurie pastovėjo pora h ir karštis davė tokį efektą.
Taip ir buvo. Esu viename forume skaitęs, kad dažant karštame ore, deda mažesnį kiekį kietiklio ir dažai ilgiau netirštėja pulvelizatoriuje, todėl galima dirbti lėčiau.
dažant kai temperatūra aukščiau 22 laipsnių patartina naudoti lėtą arba normalų kietiklį arba paprasčiausiai mažiau jo pilti, taip pat nuriebalinti geriau naudoti nefrasą vietoje vaitspirito, nes jis greičiau išgaruoja ir geriau nuriebalina taip pat netirpdo grunto ar senų dažų likučių, o dažams skiesti tik geros kokybės dažų skiediklį ne kokį 646. Gal turi nuotrauka to tavo vadinamo voratinklio?
manciusm rašė:nelabai tikiu, kad buvo bėdelių dėl vaitspirito. Po nuriebalinimo detalės tikrai nudžiūvo. Dažant buvo dažoma keliais sluoksniais. Pirmi sluoksniai "lipo" normaliai. Reiškinys apie kurį rašiau "vortalinklis-rūkas" buvo dažant paskutines detales paskutiniu sluoksniu. Ten tiesiog iš polivizatoriaus ant detalės dengimas ėjo kaip smulkus voratinklis. Kadangi buvo karšta diena. Tikiu, kad sumaišyti dažai, kurie pastovėjo pora h ir karštis davė tokį efektą.
Aš visada buvau tokios nuomonės, kad jei atsirado voratinklis, tai buvo naudojamas netinkamas skiediklis, toks pvz.: 646, aš manau, kad praskiedus dažus tokiu skiedikliu, jie per greitai džiūsta ir todėl taip atsitinka.
Ziuriu tokiu cia veju prirase apie voratinklius.Idek foto to voratinklio.Bet pagal pasakojima speju sutrauke dazus ir tiek.Kazkuris is apatiniu sluoksniu arba neisdziuves arba neatsparus dazu skiedikliui.Vaitspiritas atgyvena, spec nuriebintojai yra teiraukis kur perki dazus.Bet tikrai ne del jo sutrauke.