Puslapis 1321

Re: Volga 24, 1972m.

Parašytas: 20 Lie 2020, 18:37
SAABakas
:dirbu:

Re: Volga 24, 1972m.

Parašytas: 20 Lie 2020, 21:59
SAABakas
Su teptuku uztepiau viena sluoksni praskiesto proteksolio. Uzsitepe visai neblogai, nors matosi, kad teptuku tepta.
Kodel nepurskiu? Nes vejas nunestu dazus pas kaimynus i kiema ir tiesiai ant ju masinu.
Kita sluoksni bandysiu ruliuku dazyt, girdejau turetu geriau gautis.
As sita proteksoli naudoju labiau kaip grunta. Dar yra vietu, kur reik pataisyt ar davirint, ten davirinsiu ir uzdazysiu veliau.
Tik noretusi, kad plikas metalas nerudytu, kol tvarkau kitas vietas.
Ryt ryte bus isdziuve dazai ir galesiu nueit paskaiciuot kiek juose musiuku :D
Pastebejau, kad sita proteksoli beveik butina skiest, nes jei jis bus per storas daug ilgiau uztruks jo dziuvimas, kartais tik uzsitrauks sluoksniu ir nedzius is viso jei labai riebiai varai.

Re: Volga 24, 1972m.

Parašytas: 21 Lie 2020, 21:02
SAABakas
Pavyko iskelt galini tilta siandien, radau kur galima pakelt gale. Tilto varztai atsisuko nesunkiai, nors stangos jiems atlaisvint reikejo.
Lingiu verzles irgi atsisuka, bet neina ju isardyt, nes ten viskas sulipe. Tilta kai atsukau, poto atsukau kardana.
O paskui paspardziau ta tilta, kol jis nukrito ant zemes. Zeme sausa ir smugio nebuvo, nestipriai krito.
Siaip pati struktura kelimo tasku slenksciuose yra sveika ir butu uz ju galima kelt, bet viskas aplink ta struktura yra isrudije.
Tai jei uz ten kelciau tai netai, kad domkratas i slenksti sulystu, bet slenkstis i kebula sulystu. :galvoti:
Pakeliau paciam gale ties lonzeronu ir viskas ok kolkas.
Dar pastebejau, kad labai sunkiai durys atsidarineja, tai su domkratu davus priekiniam balkiui siek tiek kelimo durys atsidarineja normaliai.
As pries ardant is neturejimo ka veikt buvau visas keturias duris sureguliaves, kad jos kaip reik atsidarinetu. Bet kazkaip nesmagu, kad kebulas tai stipriai lankstosi, reiks daugiau tu stendu pasidaryt, kad prilaikytu daugiau tasku.

Re: Volga 24, 1972m.

Parašytas: 21 Lie 2020, 21:18
SAABakas
Keliant galini tilta atsitiko beda, pasirodo po masina gyvena gyvate.
Bet su pjuklo ir kruopstaus smurto pagalba pavyko sita gyvate istraukt is po masinos.

Re: Volga 24, 1972m.

Parašytas: 21 Lie 2020, 21:24
SAABakas
Dar foto :foto:

Re: Volga 24, 1972m.

Parašytas: 21 Lie 2020, 21:34
SAABakas
:foto: :foto: :foto:
Isemiau viena amortika, nes jis man trugde iskelt tilta.
Siaip atrodo visai geras jis dar, aplink salnyka sausa, asis nesurudijus, spaudziant jauciasi pasipriesinimas i abi puses.
Tik suspaudus neatsoka jis kai naujesni amortikai ir lieka susispaudes, gal taip turi but?
Padejus salia mano SAAB'o amortiko atrodo ilgiai skiriasi tik per ~2cm, todel sakyciau galima juos ir sukeist reikalui atejus.

Re: Volga 24, 1972m.

Parašytas: 21 Lie 2020, 21:44
SAABakas
Paskutines fotkes siandienai.

Re: Volga 24, 1972m.

Parašytas: 21 Lie 2020, 22:26
SAABakas
Klausimelis forumieciam. :galvoti:
As cia buvau tuos savo stendus pasigamines, ir dabar galvoju, gal man juos gamint ir pardavinet?
Remontai kainuoja pinigus ir butu galima cia sioki toki bizniuka pasidaryt. :D
Geras dalykas, labai stabilai laiko masina, reguliuojasi aukstis. Nereikia ieskoti jokiu plytu, malku ar senu skardiniu ratu masinai pastatyt. Tik paimi viena toki stenda, pastatai ir laiko jis kuo puikiausiai. :mirkt:
Ar jums yra kada prireike tokio dalyko?
Brolis neseniai panaudojo viena Volvo 850 stabdzius taisant, pilnai suskleistas stendukas buvo tobulo aukscio, originalus domkratas be problemu pakelia masina, kad pakist stenduka po apacia.
Beje, tie originalus domkratai nera saugus, man jau buvo, kad sriegis issinere ir paleido masina i zeme, ir jie nestabiliai laiko automobili, ant ju masina svyruoja i visas puses.
Sakykim 15€/vnt, kaip galvojat?

Re: Volga 24, 1972m.

Parašytas: 22 Lie 2020, 10:37
virginijus007
Nežinau kaip kitiems, bet man variklio skyriaus išvirinimas atrodo visai neblogai, ir skardas gerai išlankstai, pagal buvusias formas, viskas atrodo liuks. Aišku yra meistrų kurie pervirina ir neatskirsi, ar čia originalas, ar pervirinta, bet čia irgi manau gerai visai virinimas atliktas, taip ir toliau. :puiku:

Dėl tų stovų, tai yra jų ir pirkti, manau pats tai žinai, greit googlėje įvedus primeta kiek tik nori, ir jie visgi kažkokius bent sertifikatus turi, dėl savo patikimumo, beeet, įdėja gera, gali bandyti pardavinėti, su prierašu „lėšos už parduotus stovus bus panaudotos volgos remontui“, gal atrasi remėjų :lol: :roll:

Ir klausimas, kas ten per gruntas kurį naudoji? Aš kėbulo pliką metalą dengčiau rūgštiniu gruntu, kiek domėjausi, geriausias variantas, nes jis dar veikia kaip ir rūdžių surišėjas tuo pačiu. Po to gruntuoji ant viršaus paprastu gruntu ir tada jau dažai.

Re: Volga 24, 1972m.

Parašytas: 22 Lie 2020, 12:37
SAABakas
virginijus007 rašė: Ir klausimas, kas ten per gruntas kurį naudoji? Aš kėbulo pliką metalą dengčiau rūgštiniu gruntu, kiek domėjausi, geriausias variantas, nes jis dar veikia kaip ir rūdžių surišėjas tuo pačiu. Po to gruntuoji ant viršaus paprastu gruntu ir tada jau dažai.
Ten pilkas emalinis proteksolis, labiau skirtas tvoroms, bet raso ant skarbonkes, kad antikorozinis jis (o pas mane Volgoje korozijos daug :D ).
Dar ant skarbonkes raso, kad tinka tiesiai ant rudziu tept, nors as pries tepdamas rudis nusveiciu iki metalo, bet jei ju ten kazkur kamputyje liktu tai gal nukenksmintu kazkiek. :roll:
Bet dabar man svarbiau buvo metala apsaugot, nes dazus nusveisti lengviau nei rudis. :)