Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
laimisas rašė:Dėkui Virginijui, kad užvedė nuo klystkelių ant takelio Toliau ieškosim kelio ir dar keletas klausimų.
Jei teisingai supratau, tai 353, 353/02, 353/03 (354, 354/02, 354/03), gamintos 1953-1957, buvo su atviru oro filtru, ampermetru bake ir trim oro filtro skardom: http://www.oldtimers.lt/download/file.p ... &mode=view http://www.oldtimers.lt/download/file.p ... &mode=view
353/04 ir 354/04, gamintos 1958-1961 (1962), buvo uždengtu oro filtru kaip paveiksliuke, be ampermetro ir trim oro filtro skardom:
Visiškai taip.
Tikimo tarpusavyje jau nepasakysiu, čia jau reikia žiūrėtis, nors iš šalies žiūrint, labai panašios atrodo tos skardos, nuėmus tą vidurio juostą ir nuėmus tą išgaubtą dangtelį (irgi vidurio juostos vietoje esantį). Bet dažnai pasirodo panašu, o kai reikia sudėti, žiūrėk, kokių skylučių pritrūksta, ar nesueina kas.
Dėl pritaikymo tai čia jau kruopštumo reikalas. Šiaip, lengviau, mano nuomone, išeitų pritaikyti 353/04-tai 360-tos skardas. 559-tos skardos yra labiau pūstos, nes oro filtras yra didesnis, taip pat 559 skardos žymiai platesnės prie įėjimo į karbiuratorių. Kiek bandau įsivaizduoti, daug pjauti, kalti, virinti reiktų, praktiškai gaunasi naujų skardų gamyba. Originalių dar paieškojus galima rasti, nebūtinai Lietuvoj, galima Lenkijoj ieškoti.
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
virginijus007 rašė:Visiškai taip.
Tikimo tarpusavyje jau nepasakysiu, čia jau reikia žiūrėtis, nors iš šalies žiūrint, labai panašios atrodo tos skardos, nuėmus tą vidurio juostą ir nuėmus tą išgaubtą dangtelį (irgi vidurio juostos vietoje esantį). Bet dažnai pasirodo panašu, o kai reikia sudėti, žiūrėk, kokių skylučių pritrūksta, ar nesueina kas.
Dėl pritaikymo tai čia jau kruopštumo reikalas. Šiaip, lengviau, mano nuomone, išeitų pritaikyti 353/04-tai 360-tos skardas. 559-tos skardos yra labiau pūstos, nes oro filtras yra didesnis, taip pat 559 skardos žymiai platesnės prie įėjimo į karbiuratorių. Kiek bandau įsivaizduoti, daug pjauti, kalti, virinti reiktų, praktiškai gaunasi naujų skardų gamyba. Originalių dar paieškojus galima rasti, nebūtinai Lietuvoj, galima Lenkijoj ieškoti.
Forume projektų skyrelyje yra 353 bei 354 yra tik su dviem skardom
Tai kaip iš tikro turi būti?
Prieš kalbėdamas (rašydamas) pagalvok ar tavo žodžiai vertingesni už tylą.
JAWA353-04 rašė:Ankstyva 353-04 modifikacija 1958 m. buvo su ampermetru, oro filtras su slopintuvu, ty plastmasinis dėžė. Duslintuvai cigarai.
Turiu 353/04 1962 metų, tai norisi išsiaiškinti kaip turi būti originaliai.
Duslintuvai ir oro filtras viskas aišku - 'cigarai' ir plastikinė oro filtro dėžė su piltuvėliu viduje.
Bet kaip su tom skardom aplink oro filtrą?
Prieš kalbėdamas (rašydamas) pagalvok ar tavo žodžiai vertingesni už tylą.
JAWA353-04 rašė:Ankstyva 353-04 modifikacija 1958 m. buvo su ampermetru, oro filtras su slopintuvu, ty plastmasinis dėžė. Duslintuvai cigarai.
Turiu 353/04 1962 metų, tai norisi išsiaiškinti kaip turi būti originaliai.
Duslintuvai ir oro filtras viskas aišku - 'cigarai' ir plastikinė oro filtro dėžė su piltuvėliu viduje.
Bet kaip su tom skardom aplink oro filtrą?
Mano žiniomis skardos turėtų pas jus būti tokios, tik be ampermetro bake ir be duslintuvų su žuvyčių uodegom. Žodžiu, nuotraukoje žiūrim tik į skardas. (nuotrauka iš interneto)
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Sveiki forumiečiai.
Iškilo klausimas, kam salnikas uždarytas skardos korpusėlyje? Ar nieko baisaus jei aš įdėsiu nauja be korpusiuko? Motociklas JAWA 559 250ccm
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
JAWA 360 1966 m.
JAWA 559 1972 m.
JAWA 634 1976 m.
JAWA 638 1989 m.
Paulius Petrauskas +37065811907