O ar nebūtų lengviau nusipirkti visą naują trampliorių ?Raimis rašė:Išardytas ir išplautas skirstytuvas pertraukiklis P-35 (1 nuotr.). Noriu dėti būtent jį, nes atitinka "gimimo" metus (matosi 2 nuotraukoje) ir pagal konstrukciją šiek tiek skiriasi nuo vėliau naudotų P-107Б (turi oktankorektorių). Susidūriau su keletu problemų:
1. Padilęs velenėlis, bet laimei, čia, ko gero, pagelbės rusiška detalių unifikacija- padarysiu iš M412 analogiškos detalės (3 nuotr.).
2. Pats korpusas žibalu neatsiplovė nuo paviršinio oksido sumišusio su purvu- žr. 2 nuotrauką. Kaip siūlytumėte valyti? Gal tiktų kokie karbiuratoriams ar lietiems ratlankiams skirti valikliai (lydinio markė ЦА4)?
3. Pati bjauriausia problema- skirstytuvo plieninis ilgintuvas kliba korpuse, nors turėtų būti ten kietai įpresuotas. Matyt, kad kažkada šią problemą jau bandyta spręsti "užkernuojant" iš abiejų galų (matosi 4 ir 5 nuotraukose), bet nelabai sėkmingai. Gal ką patarsite?
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
	Dėkojame už supratingumą.
Baigtas projektas M407 (1961 m.) tvarkymas
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
					Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
	III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
- 
				Pofka1  
- Forumietis 
- Pranešimai: 1207
- Užsiregistravo: 21 Sau 2006, 18:18
- Miestas: Kaunas
Gaz 21 US Export 1966 Pofka 8 61387227 
Tarpininkavimo paslaugos. Kaunas
			
						Tarpininkavimo paslaugos. Kaunas
- 
				Raimis  
- ekspertas 
- Pranešimai: 8606
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
- 
				tadas1991  
- moderatorius 
- Pranešimai: 2068
- Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
- Miestas: Kaunas
- 
				.mendoza.
- Forumietis 
- Pranešimai: 477
- Užsiregistravo: 25 Lap 2005, 16:08
- Miestas: Kaunas
1. Privirint... ? Korpusas, jei teisingai supratau plieninis...Raimis rašė:...plieninis ilgintuvas kliba korpuse, nors turėtų būti ten kietai įpresuotas. Matyt, kad kažkada šią problemą jau bandyta spręsti "užkernuojant" iš abiejų galų (matosi 4 ir 5 nuotraukose), bet nelabai sėkmingai. Gal ką patarsite?
2. Isimt ilgikli, istekint didesne skyle, pagaminti ivore, ipresuot... ?
3. Naudoti kokius nors "nasa technologijos" klijus, tokius kaip "skystas suvirinimas" ... ?
Na, cia tik pamastymai...
...Galima pasakyti bet ka, bet ar tikrai verta ka nors sakyti?...
			
						- 
				Raimis  
- ekspertas 
- Pranešimai: 8606
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Visiems ačiū už patarimus. Variantas "privirinti" netinka, kadangi korpusas lengvo lydinio (jau rašiau- ЦА4), o įdėtoji detalė- plieninė. Šiandien buvau priėmęs sprendimą daryti mendozos pasiūlytą 2-ąjį variantą- t.y. išpresuoti ir daryti įvorę. Metalo apdirbimo firmoje pasiūlė paprastesnį būdą: išpresuoti, paviršių stambiai rifliuoti, ir vėl įpresuoti. Kadangi klibėjimas nedidelis, pasirodė, kad tai priimtiniausias variantas. Deja, paaiškėjo, kad išpresuoti neįmanoma. Matyt, plieninė detalė turi pastorėjimą ir gaminant buvo  ne įpresuota, o tiesiog įlieta į korpusą. Bet... nėra to blogo, kas neišeitų į gera- bandant išpresuoti ilgintuvas apie 0,5 mm pasislinko ir daugiau nekliba. Tikriausiai mėginsiu taip ir sudėti. Jei ir vėl išsijudins, tada žiūrėsim. Išimti juk nesunku- pačiame variklio viršuje.
			
			
									
						
							  Forume rašome lietuviškai.  !!!
 !!!   
			
						 !!!
 !!!   - 
				.mendoza.
- Forumietis 
- Pranešimai: 477
- Užsiregistravo: 25 Lap 2005, 16:08
- Miestas: Kaunas
- 
				Raimis  
- ekspertas 
- Pranešimai: 8606
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
- 
				efkiss
- Naujokas 
- Pranešimai: 12
- Užsiregistravo: 11 Gru 2007, 12:48
- Miestas: Kaunas
- 
				Raimis  
- ekspertas 
- Pranešimai: 8606
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
- 
				pwxaz  
- Forumietis 
- Pranešimai: 521
- Užsiregistravo: 23 Lap 2005, 21:13
- Miestas: Vilnius
Na kaip darbai? Norisi pamatyti jau sioki toki vaizda: is sono ar variklio skyriaus.
			
			
									
						
							Naujos detales automobiliams.
pwxazgarage@gmail.com
Moskvich 407 1958m
Moskvich 2140 (export) 1978m
869925755
869001566
Vilnius
			
						pwxazgarage@gmail.com
Moskvich 407 1958m
Moskvich 2140 (export) 1978m
869925755
869001566
Vilnius

 nežinau as metalu markiu,,, neteko man ju mokintis ar siaip susidurt... tai ir nežinau...
 nežinau as metalu markiu,,, neteko man ju mokintis ar siaip susidurt... tai ir nežinau...
