Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
Moderatoriai:TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
andriusix rašė:O gumas butinai reikejo dazyti??? ,Nejau nebuvo galima ir be ju dazymo apseiti.
Matai kolega, jei dažai visą pakabą tai gumos automatiškai nusidažo, tačiau galima teigti, jog pakaba nėra nudažoma visa, nes toks dažymas yra tik paviršinis ir daroma kaip pardavimui, nes nuvalyti pakabos detales tokioje situacijoje yra neįmanoma.
Betgi darant kapitalini pakaba manau nesunku isrinkt, nudazyt graziai ir po to vel sudet, prie progos pakeiciant visas susidevejusias detales ir gumas Va tada butu kaip sau. O siuo atveju jau greiciau kaip pardavimui...
P.S. Cia tik mano asmenine nuomone...
Bet automobilis grazus...
Ford Capri - the car you allways promised yourself...
Old Ford Never Dies.... It Just Goes Faster...
capri rašė:Betgi darant kapitalini pakaba manau nesunku isrinkt, nudazyt graziai ir po to vel sudet, prie progos pakeiciant visas susidevejusias detales ir gumas Va tada butu kaip sau. O siuo atveju jau greiciau kaip pardavimui...
P.S. Cia tik mano asmenine nuomone...
Bet automobilis grazus...
Gumas galima pasikeisti ir vėliau...Nors man tai padaryti būtų sunku: ir vėl ardyk, kai gali važiuoti.
Prisidedu- tikrai gražus...
capri rašė:Betgi darant kapitalini pakaba manau nesunku isrinkt, nudazyt graziai ir po to vel sudet, prie progos pakeiciant visas susidevejusias detales ir gumas Va tada butu kaip sau. O siuo atveju jau greiciau kaip pardavimui...
P.S. Cia tik mano asmenine nuomone...
Bet automobilis grazus...
Vat jau prieš dažant žinojau, kad jei į šį forumą sudėsiu nuotraukas su taip nudažyta važiuokle, gausiu "bart" , bet visai nepykstu. Mat netolimoje ateityje (greičiausiai nuobodžiais žiemos vakarais) žadu pakeisti susidevėjusias gumas, tarpines ir t.t, nu žodžiu peririnkti važiuoklę (ar bent jau dalį jos). Šiaip ji gan geros būklės, nieks nekliba, nebarška. Butent toks dažymo metodas buvo pasirinktas vien dėl laiko stygiaus, kadangi bent jau gale vasaros noriu su ja prasukti vieną kitą šimtą.
Gaz 21 US Export 1966 Pofka 8 61387227
Tarpininkavimo paslaugos. Kaunas
Siūlyčiau lopo neužvirintus galus užsandarinti silikonu, nes kitu atveju rinks vandenį...
Taip ir bus padaryta.
Ten kur nėra suvirinimo siūlės, tai jos ten nėra specialiai. Mat dugną virinęs suvirinimo specialistas man išaiškino, kad rėme tokios siūlės (išilginės) nesideda, mat vėliau tose vietose trūksta metalas.
Gaz 21 US Export 1966 Pofka 8 61387227
Tarpininkavimo paslaugos. Kaunas
andriusix rašė:O gumas butinai reikejo dazyti??? ,Nejau nebuvo galima ir be ju dazymo apseiti.
Matai kolega, jei dažai visą pakabą tai gumos automatiškai nusidažo, tačiau galima teigti, jog pakaba nėra nudažoma visa, nes toks dažymas yra tik paviršinis ir daroma kaip pardavimui, nes nuvalyti pakabos detales tokioje situacijoje yra neįmanoma.
Be pykčio.
Iš dalies su jumis sutinku, bet yra vienas bet. Dugno plovime naudojau ypač aukšto slėgimo* karštą vandenį su kuriuo važiuoklė nusiplovė tikrai gerai (nes ant jos nebuvo smalos), aišku ne taip gerai, kaip išardžius važiuoklę dalimis ir ją nusmėliavus, bet rikrai geriau nei vieliniais šepečiais. Nuplovus važiuoklę teliko ją švelniai sušveisti "škurke".
* Slėgimas toks, kad bevargo nuo kebulo nuvalo dažus. Tai aiškiai matosi vienoje iš nuotraukų kur nufotografuota priekinė važiuoklė - žali dažai nusilupę nuo skardinės buferio apačios.
Gaz 21 US Export 1966 Pofka 8 61387227
Tarpininkavimo paslaugos. Kaunas