nesupratot ka noriu pasakyt, juk sakau kad keiciu tik ratlanki, visa bugna su zvaigzdem palieku normalu. Mano klausimas buvo ar laikys tas dviratinis ratlankis51state rašė:taip kur kas mazesneLaurynasC rašė:Gerai nebepamenu, bet ar motorinio rato žvaigždutė iš tos pačios pusės kaip dviračio?turetu vaikis tik gerokai isibegejes uzsokti ant savo rygos, tiesa max speed didesnis butu
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
remontuoju riga 7
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
tadas1991
- moderatorius

- Pranešimai: 2068
- Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
- Miestas: Kaunas
-
tadas1991
- moderatorius

- Pranešimai: 2068
- Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
- Miestas: Kaunas
-
tadas1991
- moderatorius

- Pranešimai: 2068
- Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
- Miestas: Kaunas
degimui visos detales yra, nupirkti abu izoliatoriai sukami i sienele su varztais. Viskas tvarkingai sujungta, bet tikrinant indikatoriumi sujungus ta virsutines ivores tris kontaktus su mase lempute uzsidega. Degimo kontaktai bevo nesuliesti. Isradzius paaiskejo kad laidukas is babinos gauna mase. Ar taip turi but? jei ne, kokios problemos gali buti kilusios?
-
Vidminas
- Forumietis

- Pranešimai: 564
- Užsiregistravo: 06 Geg 2004, 12:46
- Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:degimui visos detales yra, nupirkti abu izoliatoriai sukami i sienele su varztais. Viskas tvarkingai sujungta, bet tikrinant indikatoriumi sujungus ta virsutines ivores tris kontaktus su mase lempute uzsidega. Degimo kontaktai bevo nesuliesti. Isradzius paaiskejo kad laidukas is babinos gauna mase. Ar taip turi but? jei ne, kokios problemos gali buti kilusios?
Tadai,
pirminė ritės apvija turi apie vieną Omą varžos.Tikrinant su indikatoriumi rodo trumpą-viskas normalu.
Jei viską sujungei,išsuk žvakę,isatyk ją į pypkę o žvakes korpusą priliesk prie variklio korpuso.Tada su atsuktuvu pasuk degimo magnetą-
žvakeje turi pasirodyti kibirkštis
-
tadas1991
- moderatorius

- Pranešimai: 2068
- Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
- Miestas: Kaunas
aciu uz info, bandysiu tik rytoj turbut, labai nesinori eit i salti ir atsinest visus daiktus.Vidminas rašė:tadas1991 rašė:degimui visos detales yra, nupirkti abu izoliatoriai sukami i sienele su varztais. Viskas tvarkingai sujungta, bet tikrinant indikatoriumi sujungus ta virsutines ivores tris kontaktus su mase lempute uzsidega. Degimo kontaktai bevo nesuliesti. Isradzius paaiskejo kad laidukas is babinos gauna mase. Ar taip turi but? jei ne, kokios problemos gali buti kilusios?
Tadai,
pirminė ritės apvija turi apie vieną Omą varžos.Tikrinant su indikatoriumi rodo trumpą-viskas normalu.
Jei viską sujungei,išsuk žvakę,isatyk ją į pypkę o žvakes korpusą priliesk prie variklio korpuso.Tada su atsuktuvu pasuk degimo magnetą-
žvakeje turi pasirodyti kibirkštis
O kaip del variklio uzgesinimo?
-
Vidminas
- Forumietis

- Pranešimai: 564
- Užsiregistravo: 06 Geg 2004, 12:46
- Miestas: Vilnius
Tu jį pirma užvesk,o po to bendrom jėgom gesinsimtadas1991 rašė:aciu uz info, bandysiu tik rytoj turbut, labai nesinori eit i salti ir atsinest visus daiktus.Vidminas rašė:tadas1991 rašė:degimui visos detales yra, nupirkti abu izoliatoriai sukami i sienele su varztais. Viskas tvarkingai sujungta, bet tikrinant indikatoriumi sujungus ta virsutines ivores tris kontaktus su mase lempute uzsidega. Degimo kontaktai bevo nesuliesti. Isradzius paaiskejo kad laidukas is babinos gauna mase. Ar taip turi but? jei ne, kokios problemos gali buti kilusios?
Tadai,
pirminė ritės apvija turi apie vieną Omą varžos.Tikrinant su indikatoriumi rodo trumpą-viskas normalu.
Jei viską sujungei,išsuk žvakę,isatyk ją į pypkę o žvakes korpusą priliesk prie variklio korpuso.Tada su atsuktuvu pasuk degimo magnetą-
žvakeje turi pasirodyti kibirkštis![]()
O kaip del variklio uzgesinimo?
-
tadas1991
- moderatorius

- Pranešimai: 2068
- Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
- Miestas: Kaunas
Beda nedidele del zvaklaidzio. Buvo pas mane toks raudonas, viduj (laidzioji medziaga) toks kaip siulas, aplink kazkokia juoda kita mase (gal grafitas ar anglis) ir aplink vielute spyruoline apsukta. Originalas kaip supratau varinis turi but pagal metus.
Ta laida galima bus panaudot? Ar kad butu kibirkstis jis ten turi tvirtai but prie babinos isejimo ar uztenka kad lietusi? Kaip pritvirtint jei reik kad liestusi?
O gal tiktu varinis kabelis stipriai izoliuotas (didelis sluoksnis sarvo)?
Ta laida galima bus panaudot? Ar kad butu kibirkstis jis ten turi tvirtai but prie babinos isejimo ar uztenka kad lietusi? Kaip pritvirtint jei reik kad liestusi?
O gal tiktu varinis kabelis stipriai izoliuotas (didelis sluoksnis sarvo)?
-
tadas1991
- moderatorius

- Pranešimai: 2068
- Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
- Miestas: Kaunas
-
LaurynasC
- moderatorius

- Pranešimai: 1104
- Užsiregistravo: 20 Spa 2004, 11:11
- Miestas: Vilnius
Kiek pamenu, tarybiniai žvakių laidai buvo su gana stora varine centrine gysla. Jei neturi tokio, tiks ir nuo tėvo mašinos. Indukcinės ritės ir žvakės pypkės laido įstatymo skylėse turėtų būti tokie smaigaliai, ant kurių maunasi laidas. Dauguma pypkių, kiek pamenu turi vidinį sriegį, kurio pagalba pypkė tiesiog užsissuka ant laido ir smaigalys pataiko į centrinę gyslą. Ritės pusėje turėtų būti užsukamas dangtelis, po juo guminis žiedelis - tarpinė. Ant laido galo iš pradžių užmauni dangtelį, tada gumyte, kiši laidą į jo vietą, pristumi gumą, ant viršaus užsuki dangtelį ir vualia 
P.S. visą tai padarius, yra sena graži mototarkininkų tradicija. Reikia daryti taip: kaire ranka įspaudi sankaba, kūnu užguli sėdynę, dešinės rankos smilių arba vidurinį pirštą kiši į pypkę. Visa tai padarius, lengva ristele stumi motorinį ir paleidi sankabą. Jei per nugarą nubėga džiaugsmo šiurpuliukai, reiškia viską padarei teisingai
P.S. visą tai padarius, yra sena graži mototarkininkų tradicija. Reikia daryti taip: kaire ranka įspaudi sankaba, kūnu užguli sėdynę, dešinės rankos smilių arba vidurinį pirštą kiši į pypkę. Visa tai padarius, lengva ristele stumi motorinį ir paleidi sankabą. Jei per nugarą nubėga džiaugsmo šiurpuliukai, reiškia viską padarei teisingai
Buick Special 1954
Chrysler Imperial 1960
Lincoln Continental Convertible 1966
http://www.retrorent.lt
Klasikinių ir retro automobilių nuoma.
Chrysler Imperial 1960
Lincoln Continental Convertible 1966
http://www.retrorent.lt
Klasikinių ir retro automobilių nuoma.
-
tadas1991
- moderatorius

- Pranešimai: 2068
- Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
- Miestas: Kaunas
šita jau bandžiau padaryt bet liečiau paprastą laiduką kurį buvau prilietęs prie babinos išėjimo ir prasukau variklį atsuktuvu, lengvai krestelėjoLaurynasC rašė:Kiek pamenu, tarybiniai žvakių laidai buvo su gana stora varine centrine gysla. Jei neturi tokio, tiks ir nuo tėvo mašinos. Indukcinės ritės ir žvakės pypkės laido įstatymo skylėse turėtų būti tokie smaigaliai, ant kurių maunasi laidas. Dauguma pypkių, kiek pamenu turi vidinį sriegį, kurio pagalba pypkė tiesiog užsissuka ant laido ir smaigalys pataiko į centrinę gyslą. Ritės pusėje turėtų būti užsukamas dangtelis, po juo guminis žiedelis - tarpinė. Ant laido galo iš pradžių užmauni dangtelį, tada gumyte, kiši laidą į jo vietą, pristumi gumą, ant viršaus užsuki dangtelį ir vualia
P.S. visą tai padarius, yra sena graži mototarkininkų tradicija. Reikia daryti taip: kaire ranka įspaudi sankaba, kūnu užguli sėdynę, dešinės rankos smilių arba vidurinį pirštą kiši į pypkę. Visa tai padarius, lengva ristele stumi motorinį ir paleidi sankabą. Jei per nugarą nubėga džiaugsmo šiurpuliukai, reiškia viską padarei teisingai