Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

kokios masinos varikli galima sukisti i m400-401

Perdarytos senovinės technikos (hotrod) skyrelis yra skirtas diskusijoms apie senovinę techniką, kuriai yra daugiau nei 30 metų ir kuri turi esminių perdarymų.

Moderatoriai: TVR, Moderatoriai

genka
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 99
Užsiregistravo: 01 Spa 2007, 19:09
Miestas: šiauliai

Standartinė genka »

tiltaz rašė:Bmw, cia tau ne koks reminės konstrukcijos džipas, kad va nuimiau kėbula ir ore :D
Jei tik iš džipu eitu ka nors padaryti tai kur kitas mašinas dėt...Mano pasiulimas - palei slenksti sustiprinimas centrinė stoikė i stoga tai taip pat sustiprinimas , beje jei originaliai nelužta kodėl turėtu buti kas nors ne taip perdarius?Beje dėk ant viso dugno o ne ant priekio - mažiau darbo bus , atpuls kardano trumpinimai ar ilginimai stabdžiu vamzdeliu ir tt konstravimai.
eugenijus
suinteresuotas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 209
Užsiregistravo: 10 Kov 2008, 13:39
Miestas: rajonas

Standartinė suinteresuotas »

Siaip nestiprinant remo, ar net nedarant atskiro, i kremliuka galingesnius agregatus krauti rizikinga - skystokas bus jis jiems. Beje kodel variklis turetu buti butinai BMW juk vietos taupymo poziuriu neblogas pasirinkimas butu subaru opozitai. O del kebulo dar siaip pagalvojau jei tiltai ir platesni, tai juk galima platinti kremliuko sparnus ivirinant atitinkamo plocio skardos juostas.
Vartotojo avataras
spoileriz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: 12 Kov 2006, 13:48
Miestas: Jurgenburg

Standartinė spoileriz »

Abejoju ar ponas Ruso ką nors padarys, nes jam reikia brėžinių.
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

Man regis, kad čia gavosi diskusija apie "nieką" :? ir esu beveik įsitikinęs, kad tokie brėžiniai, apie "prailginimą" į "ilgį", išvis neegzistuoja. Kiek žinau, bmw variklis yra pasodintas ant atskiro rėmo, kurį su visa priek. pakaba galima atskirti nuo kėbulo, o galinis tiltas yra nepriklausomas ir tvirtinasi atskiromis šakėmis ir reaktyvinėmis trauklėmis. Turint moskvičiuką ir tuos du mazgus nuo bmw galima daryti be jokių brėžinių.
ruso
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 28
Užsiregistravo: 21 Sau 2008, 23:58
Miestas: klaipeda

Standartinė ruso »

siaip ten ponas tiltaz dar turejo kazkokiu breziniu!???o del breziniu paklausiau kad sutaupyti laika,o ne galvosuki sprest!na jei nera tai reikes tada paciam daryt,be breziniu! :wink:
Vartotojo avataras
tiltaz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 220
Užsiregistravo: 22 Sau 2007, 17:32
Miestas: Vilnius

Standartinė tiltaz »

Sakyk ka reikia konkreciai.
ruso
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 28
Užsiregistravo: 21 Sau 2008, 23:58
Miestas: klaipeda

Standartinė ruso »

priekio ilginimo!
Vartotojo avataras
Gražvydas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 20
Užsiregistravo: 25 Kov 2010, 19:08
Miestas: Vilnius

Standartinė Gražvydas »

Perskaicius visa diskusija pasidare idomu ar pajudejo projektas pas ruso?
Ar gims Lietuvoje M400 CUPE?
Vartotojo avataras
zazrali
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 568
Užsiregistravo: 04 Sau 2009, 20:54
Miestas: Vilnius

Standartinė zazrali »

genka rašė:Ponas Ruso jei nori i kremliuka ikišt bmv širdi , tai gal paprasčiau butu nupirkt bmw automobili nupjaut viska paliekant vien dugna su varikliu ir važiuokle ir ant viršaus užmaut kremliuko kėbula , tada be jokiu brėžiniu matysi kur ir kiek reikia išplatint , prileist ir ttt., be to ir važiuokle rimtesne turėsi.
as galiu padaryt brezinius tik klausimas ar jis sugebes ka nors po to padaryt :durniau: