Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Tomše rašė:Man rodos žmonės tiesiog perdaug kalba, tiesiog remesia teorijos žiniomis, o praktikos gal net nesą apčiupinėja.
Jau geriau teorinės žinios nei praktinės - esu iš kelių suvirintojų girdėjęs kaip jų pažįstami su gyvybėm atsisveikino vien dėl to, kad pasitikėjo klientų žodžiu, jog bakai išvalyti nuo degalų/dujų.
P.s. nekeliu ginčų, bet "Dievas saugo tuos kurie saugosi patys" ir teigti " virint galima drąsiai - nieko nebus" yra mažų mažiausiai kvaila, nes čia lankosi ir paaugliai kurie pasiskaitę sugalvos patys neaišku kokius bakus virinti ir išeis į kitą pasaulį.
Izh Planeta 3 (1975) remontuojamas - lėtai bet užtikrintai
Tomše rašė:Man rodos žmonės tiesiog perdaug kalba, tiesiog remesia teorijos žiniomis, o praktikos gal net nesą apčiupinėja.
Jau geriau teorinės žinios nei praktinės - esu iš kelių suvirintojų girdėjęs kaip jų pažįstami su gyvybėm atsisveikino vien dėl to, kad pasitikėjo klientų žodžiu, jog bakai išvalyti nuo degalų/dujų.
P.s. nekeliu ginčų, bet "Dievas saugo tuos kurie saugosi patys" ir teigti " virint galima drąsiai - nieko nebus" yra mažų mažiausiai kvaila, nes čia lankosi ir paaugliai kurie pasiskaitę sugalvos patys neaišku kokius bakus virinti ir išeis į kitą pasaulį.
Taip sutinku, bet mano žiniomis balionas stovėjo 3 metus atsuktas ant palėpės, kurioje per vasarą būna karšta. O nuėmus visas probkes ir t.t, dujų kvapo, net nebelike, o jei ir būtų ten garų gal truputi, tai jis paprasčiausiai manau isiskėstu, o ne sprogtu kaip bomba.
Reikia duomenų truputį: kokiom apsukom max gali suktis Zil kompresorius, bei kokiomis apsukomis sukasi Zilę, aišku suprantu, kad priklauso, kiek žibalo duodi, bet optimaliai maždaug kiek ?
Tomše rašė:Reikia duomenų truputį: kokiom apsukom max gali suktis Zil kompresorius, bei kokiomis apsukomis sukasi Zilę, aišku suprantu, kad priklauso, kiek žibalo duodi, bet optimaliai maždaug kiek ?
Ant automobilio su geru tepimu optimaliai 2000apsuku, maksimaliai 2500.
Na ka gavau kita kompresorių laikinai, tai paleidau ir lengvai pučia 8 atmosferas, balionas dažymui dar ir perdidelis galima sakyt, žodžiu pilnai užtenka, bet dar padariau kraneli pajunkti kitam resiveriui, kurį manau gausiu 300l ir išmesiu laukan, tai pūs be problemų. Žodžiu perdarysiu tepima kitam kompresoriui ir padarysiu išsamių foto, kad nereikėtų kitiem vėliau ieškot ir klausinėt.
Matau, kad tema pasenusi ir visi viską turbūt yra pasigaminę. Susidūriau ir aš su tokiu kompresoriumi. Iš 3-fazių pasidariau vienfazį(kondensatorių pastatymas paleidimui ir darbui). Variklis 2,2kW. Paleidus kompresorių, slėgis(max nuostata iki 6,5atm) išstūmė riebokšlį po 7min. darbo. Iš karto supratau kame reikalas. Taigi pasigooglinau ir nusprendžiau slėgio problemą karteryje spręsti kaip žemiau pateiktoje nuorodoje+aukščiau karteryje dar išgręšiu ir įstatysiu štucerį ir nuvesiu į tą patį išsiplėtimo bakelį(galvoju, papildomai manau toks uždaras ratas geriau bus. Kaip manote Jūs?). Taip pat ketinu švaistiklyje išgręžti 3 skyles kaip nurodyta nuorodoje. Susipirkau gamyklines tarpines, reiks kompresorių perrinkti įvertinant būklę.
Nuoroda: http://icark.narod.ru/autotech/compess.html
rimasnerimas rašė:Matau, kad tema pasenusi ir visi viską turbūt yra pasigaminę. Susidūriau ir aš su tokiu kompresoriumi. Iš 3-fazių pasidariau vienfazį(kondensatorių pastatymas paleidimui ir darbui). Variklis 2,2kW. Paleidus kompresorių, slėgis(max nuostata iki 6,5atm) išstūmė riebokšlį po 7min. darbo. Iš karto supratau kame reikalas. Taigi pasigooglinau ir nusprendžiau slėgio problemą karteryje spręsti kaip žemiau pateiktoje nuorodoje+aukščiau karteryje dar išgręšiu ir įstatysiu štucerį ir nuvesiu į tą patį išsiplėtimo bakelį(galvoju, papildomai manau toks uždaras ratas geriau bus. Kaip manote Jūs?). Taip pat ketinu švaistiklyje išgręžti 3 skyles kaip nurodyta nuorodoje. Susipirkau gamyklines tarpines, reiks kompresorių perrinkti įvertinant būklę.
Nuoroda: http://icark.narod.ru/autotech/compess.html
Sveiki,esu naujokas, atsirado sąlygos, tad nutariau pradėti vieną projektą. Klausimas dėl kompresoriau geriau Zil ar toks kaip nuorodoje http://www.kompr.ru/oborudovanie/kompressors412m/, galiu gauti abu, bet kuris geresnis?