spardomos dalys smėliuotos ir nudažytos milteliniu būdu. ačiū kolegai evris už pagalbą su logistika.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Baigtas projektas KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
manciusm
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 176
- Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
- Miestas: Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
projektas pristojęs, bet nepamirštas.
.
spardomos dalys smėliuotos ir nudažytos milteliniu būdu. ačiū kolegai evris už pagalbą su logistika.
spardomos dalys smėliuotos ir nudažytos milteliniu būdu. ačiū kolegai evris už pagalbą su logistika.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
manciusm
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 176
- Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
- Miestas: Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
galų gale nupirkti nauji duslintuvai, alkūnės, sukomplektuotos naujos originalios tų laikų veržlės.
galiu pasakyt, kad rasti tokius naujus duslintuvus yra laabai sunku. praktiškai neįmanoma. pilna novodielų "žuvies pelekų" arba šių laikų dniepr "kirstu tiesiu galu". o šitų pereinamo modelio beveik nulis.
beieškant tiesos su duslintuvais supratau, kad ant MT10 tais laikais net gamykloje dėjo ką turėjo. Ir voschodo ir ižo duslintuvai riedėjo į parduotuves ant MT10 kaip "originalas".
alkūnės keliavo iš Ukrainos (papildomas komplektas iš Kupiškio), duslintuvai iš Utenos, veržlės iš Alytaus ir Utenos. Viskas senų atsargų. Paieškos užtruko ~1.5 metų. Susidarė suma, už kurią jau nupirktum padrožtą moto.
.
galiu pasakyt, kad rasti tokius naujus duslintuvus yra laabai sunku. praktiškai neįmanoma. pilna novodielų "žuvies pelekų" arba šių laikų dniepr "kirstu tiesiu galu". o šitų pereinamo modelio beveik nulis.
beieškant tiesos su duslintuvais supratau, kad ant MT10 tais laikais net gamykloje dėjo ką turėjo. Ir voschodo ir ižo duslintuvai riedėjo į parduotuves ant MT10 kaip "originalas".
alkūnės keliavo iš Ukrainos (papildomas komplektas iš Kupiškio), duslintuvai iš Utenos, veržlės iš Alytaus ir Utenos. Viskas senų atsargų. Paieškos užtruko ~1.5 metų. Susidarė suma, už kurią jau nupirktum padrožtą moto.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
evris
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 861
- Užsiregistravo: 26 Lap 2011, 15:43
- Miestas: Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Sveikinu isigijus netiuningines dudas, beliko motora uzvesti.
Stendas skambino, sake yra pasiruoses su savo greiciu deze
Stendas skambino, sake yra pasiruoses su savo greiciu deze
Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
-
RPM
- Forumietis

- Pranešimai: 912
- Užsiregistravo: 19 Kov 2009, 18:13
- Miestas: Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
"Dudos" naujesnės laidos tiek laiko paieškom užemė o kiek pirmajaj laidai gauti užtruktu laiko ? 
Naudotos ir naujos Ural/Dnepr/K750/Jawa/Iž detalės
Dalių smėliavimas;
Aliuminio stikliavimas, poliravimas;
Paruošimas chromavimui.
Dalių smėliavimas;
Aliuminio stikliavimas, poliravimas;
Paruošimas chromavimui.
-
evris
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 861
- Užsiregistravo: 26 Lap 2011, 15:43
- Miestas: Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Kur nauji postai? Kiba projektas sustojo?
Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
-
manciusm
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 176
- Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
- Miestas: Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Juostelių piešimas.
Naudojau lanksčią kontūrų juostelę. Kadangi originalios juostelės buvo nupieštos gana lygiai 5mm pločio, ieškojau būtent tokios juostelės. Pasirodo standartas, kurį galima nusipirkti LT - 3mm, 6mm, 9mm. Tad 5mm juostelę siunčiausi iš aliexpress.
3M 471 BLUE FINE LINE MASKING TAPE 5mm x 33m
Ja suformavau būsimą juostą, tada šalia paklijavau kitas dvi juosteles. Vidurinę nuplėšiau. Apsiklijavau likusį plotą, kad neapdažyti. Pašiaušiau, nuriebinau, nupurškiau baltais dažais iš balionėlio, nuplėšiau popierius ir valio. Svarbu gerai apsiklijuoti ir prispausti kraštus, kad juosta neišbėgtų į kraštus.
Po kelių dienų sparnus nulakavau akriliniu laku Ranal.
Posparnius papildomai nupurškiau antikorozine danga Dinitrol Korrotec 485.
Naudojau lanksčią kontūrų juostelę. Kadangi originalios juostelės buvo nupieštos gana lygiai 5mm pločio, ieškojau būtent tokios juostelės. Pasirodo standartas, kurį galima nusipirkti LT - 3mm, 6mm, 9mm. Tad 5mm juostelę siunčiausi iš aliexpress.
3M 471 BLUE FINE LINE MASKING TAPE 5mm x 33m
Ja suformavau būsimą juostą, tada šalia paklijavau kitas dvi juosteles. Vidurinę nuplėšiau. Apsiklijavau likusį plotą, kad neapdažyti. Pašiaušiau, nuriebinau, nupurškiau baltais dažais iš balionėlio, nuplėšiau popierius ir valio. Svarbu gerai apsiklijuoti ir prispausti kraštus, kad juosta neišbėgtų į kraštus.
Po kelių dienų sparnus nulakavau akriliniu laku Ranal.
Posparnius papildomai nupurškiau antikorozine danga Dinitrol Korrotec 485.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
manciusm
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 176
- Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
- Miestas: Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Galinių amortizatorių surinkimas.
Čia tai lego!
Visiems ardantiems pirmą kartą amortizatorius patariu daryti daug foto. Nes praėjus laiko - kur kokia poveržlė, spyruoklė dedasi prisimint sunku.
Ardžiau daugiau amortizatorių nei 3. Surenkant sudėjau geresnes būklės dalis. Nors jos visos gana padilę jau buvo. Tiek štokai, tiek kitos aliumininės dalys.
Vietoj originalaus mažojo riebokšlio sudėjau 2 šių laikų. Didysis riebokšlis taip pat pakeistas šiuolaikiniu. Be abejo viskas išvalyta išplauta. Užpilta transmisiniu tepalu 105ml (pagal knygelę).
Čia tai lego!
Ardžiau daugiau amortizatorių nei 3. Surenkant sudėjau geresnes būklės dalis. Nors jos visos gana padilę jau buvo. Tiek štokai, tiek kitos aliumininės dalys.
Vietoj originalaus mažojo riebokšlio sudėjau 2 šių laikų. Didysis riebokšlis taip pat pakeistas šiuolaikiniu. Be abejo viskas išvalyta išplauta. Užpilta transmisiniu tepalu 105ml (pagal knygelę).
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
manciusm
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 176
- Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
- Miestas: Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Surinkimui pagamintas paprastas įnagis iš minkštos lentos, tam, kad nesubraižyti dažų.
Rezultatas džiugina. Amortizatoriai "vaikšto" tvarkingai. Ir dėl dėl pasikeitusio vaizdelio turbūt klausimų nekyla.
Rezultatas džiugina. Amortizatoriai "vaikšto" tvarkingai. Ir dėl dėl pasikeitusio vaizdelio turbūt klausimų nekyla.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
darinux
- Forumietis

- Pranešimai: 507
- Užsiregistravo: 12 Vas 2009, 20:09
- Miestas: Alytus
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Norejau paklausti, koks jums skirtumas buvo ar lipni juostele pvz 3 ar 5mm plocio?
-
manciusm
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 176
- Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
- Miestas: Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Kaip ir rašiau anksčiau originali piešta juostelė buvo 5mm. Tad tokio pločio klijavau ir trafaretą.
Jei atrodo kad su bet kokia juosta lygiai apsiklijuosi 5mm plotį - pabandykit.
Jei atrodo kad su bet kokia juosta lygiai apsiklijuosi 5mm plotį - pabandykit.