Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Jeep M38A1

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Direktorius
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 650
Užsiregistravo: 16 Rgs 2004, 18:29
Miestas: Šiauliai

Standartinė Direktorius »

Tada viskas aišku. Bes aš visada maniau (ir pasilieku prie tos nuomones), kad tokie rateliai daugiau skirti formuoti išgaubimus ant dideliu plokščių paviršių (automobilių sparnai, variklių dangčiai, motociklų bakai). Teko matyti Vokietijoj parodoj darbą su tokiu įrankiu. Ratukai suspaudžia metalą su nedidele jėga ir darbininkas stumdydamas pirmyn-atgal ir šiek tiek lenkdamas aukštyn ar žemyn suformuoja norima išgaubimas. Po to pasuka skardą kitu kampu ir vėl viskas iš naujo.
Profiliams formuoti naudoja valcavimo stakles. Viskas tas pats kaip ir tavo įrenginyje tik abu ratukai per velenus prijungti prie variklio.
Bet matau, kad su tavo įrenginiu puikiai sekasi formuoti profili. Tas rakto pajungimas sukurti sukimo momentą tikrai įdomus sprendimas.
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

Kaip sako ne iš gero gyvenimo žmogus esi priverstas visą laiką ieškoti išeičių. Profilių valcavimui esu matęs aparatą kur abu ratukai sujungti dantračiais ir sukant rankeną sukasi abu iš karto ir dar lengviau formuoja skardą. Aš čia bandau sujungti du įrenginius į vieną kur keičiant ratukus galima būtų atlikti daugiau funkcijų. Galvoju ateityje daryti dar vieną ir kur kas galingesnį, kad būtų galima dar daugiau sprendimų atlikti. Su esamu aš dabar tikrai išsisuksiu iš padėties. Neskaitant mano įdėto darbo man tas kainavo apie 350 Lt, o paaukojus kokius 2000 manau tikrai galima padaryti rimtą daugiafunkcinį agregatą.
Vartotojo avataras
.mendoza.
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 477
Užsiregistravo: 25 Lap 2005, 16:08
Miestas: Kaunas

Standartinė .mendoza. »

Direktorius rašė:Tada viskas aišku. Bes aš visada maniau (ir pasilieku prie tos nuomones), kad tokie rateliai daugiau skirti formuoti išgaubimus ant dideliu plokščių paviršių (automobilių sparnai, variklių dangčiai, motociklų bakai). Teko matyti Vokietijoj parodoj darbą su tokiu įrankiu. Ratukai suspaudžia metalą su nedidele jėga ir darbininkas stumdydamas pirmyn-atgal ir šiek tiek lenkdamas aukštyn ar žemyn suformuoja norima išgaubimas. Po to pasuka skardą kitu kampu ir vėl viskas iš naujo.
Profiliams formuoti naudoja valcavimo stakles. Viskas tas pats kaip ir tavo įrenginyje tik abu ratukai per velenus prijungti prie variklio.
Bet matau, kad su tavo įrenginiu puikiai sekasi formuoti profili. Tas rakto pajungimas sukurti sukimo momentą tikrai įdomus sprendimas.

http://www.ras-online.net/index_start.h ... 15_35.html

Beje, gal kas nors tokias turite? Man keleta skardu isvalcuot reiktu...
...Galima pasakyti bet ka, bet ar tikrai verta ka nors sakyti?...
DomuXs
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 07 Rgs 2006, 15:04
Miestas: Vilnius

Standartinė DomuXs »

Kiekvienas save gerbiantis skardininkas turi :wink: Kupiski zinau kas turi, bet to valcavimo aparato ribotos galimybes.
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

Šiandien popiet galų gale pradėjau dirbti prie džipo kėbulo. Nieko įpatingo dar neturiu parodyti, bet rytoj vakare jau kažkas bus pajudėjęs. Šiandien oras nepaprastai gražus buvo - malonu, kada garažo duris gali atsidaryti ir darbuotis gryname ore.
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2068
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Standartinė tadas1991 »

Black rašė:Dėl fiksavimo prie grindyse įbetonuoto krėslo manau problemų nebus: 16mm varžtai. Kokių dviejų "homo sapiens" jėgą turėtų atlaikyti :lol: .
Atlaikys ir daugiau homo sapiens. Pas mus keturi 4-5 mm varztai prie sienos islaike pakabintus televizoriu (koki 40kg) ir zmogu apie 75 kg.
Vartotojo avataras
MAKAS
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 95
Užsiregistravo: 23 Vas 2005, 20:04
Miestas: Jonava

Standartinė MAKAS »

Cia tik tarp kitko.Jai neklystu,siuolaikinis zmogus yar homo sapiens sapiens :-)
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

MAKAS rašė:Cia tik tarp kitko.Jai neklystu,siuolaikinis zmogus yar homo sapiens sapiens :-)
Tikiuosi nebūsiu labai nusišnekėjęs :lol: .
Nu vuo, užbaigiau instrumento gamybą. Paskutinės foto - nudažytas.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

Bendras vaizdas - surinktas.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
tomukas1990
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 83
Užsiregistravo: 20 Sau 2007, 17:45
Miestas: Marijampole

Standartinė tomukas1990 »

nu rupuze koks stebuklas :banga: