Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
Moderatoriai:TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Black rašė:Sveikinu, Jaroslavai . Neseniai rodė prancūzų komediją su L. De Fiunesu - ten jaunimėlis su labai panašiu Buick'u važinėjo. Kaip tik prisiminiau tave ir po kelių dienų pasirodei visam gražume . Sėkmės eksploatuojant.
Aciu .Vakar gavau techapziura,viskas ok Pravaziavau apie 50 km marsruta,variklis zymiai geriau pradejo dirbti,traukti ir t.t. , tik uzsiveda kaip karstas viena karta is karto grebia, kita karta reikia pasukti
Greitis nelabai tenkina, 3 pavaros ir normaliai vaziuoji iki 45 myliu/h greiciau tai jau masinos prievartavimas
Gal kas gali pakomentuoti tokia problema: kai variklis saltas,automobilis uzsikuria iskarto,kai pasieks darbine temperatura,reikia ilgai pasukti kol uzsives.Kur cia gali buti beda ?
1. Gali būti per aukštas benzino lygis plūdės kameroje.
2. Jei karbiuratoriaus konstrukcijoje numatytas plūdės kameros susisiekimas su atmosfera, gali būti užsikimšęs tas kanalas.
Raimis rašė:1. Gali būti per aukštas benzino lygis plūdės kameroje. 2. Jei karbiuratoriaus konstrukcijoje numatytas plūdės kameros susisiekimas su atmosfera, gali būti užsikimšęs tas kanalas.
Pirma patarima supratau,cia galima lengvai ir nesunkiai pareguliuoti
O del antro tai kaip isiaiskinti ? Yra toks dalykas sone karbiuratoriaus,kai ji atsuki matosi pludes,kam jis reikalingas ?
Ir dar: kai variklis nedirba,papompuoji su pedalu,tai taip gausiai duoda benzino i karbiuratori.
Tik apžiūrėjus karbiuratorių akivaizdžiai galima nustatyti, ar numatytas susisiekimas su atmosfera ir ar ten įmanomi kokie trukdžiai.
Spaudinėjant akseleratoriaus paminą, be abejo, turi purkšti benziną į įsiurbimo kolektorių. Tai patvirtina, kad pagreitinimo siurbliukas veikia tvarkingai.
Užvedant karštą variklį, reikėtų nespaudyti daug kartų akseleratoriaus. Tiesiog lėtai nuspausti ir laikyti nuspaustą, kol užsives. Spausti iki galo, ar tik iš dalies, išsiaiškinsite eksperimentuodamas.
Raimis rašė:Tik apžiūrėjus karbiuratorių akivaizdžiai galima nustatyti, ar numatytas susisiekimas su atmosfera ir ar ten įmanomi kokie trukdžiai. Spaudinėjant akseleratoriaus paminą, be abejo, turi purkšti benziną į įsiurbimo kolektorių. Tai patvirtina, kad pagreitinimo siurbliukas veikia tvarkingai. Užvedant karštą variklį, reikėtų nespaudyti daug kartų akseleratoriaus. Tiesiog lėtai nuspausti ir laikyti nuspaustą, kol užsives. Spausti iki galo, ar tik iš dalies, išsiaiškinsite eksperimentuodamas.
Aciu uz patarimus ,rytoj bandysiu kazka burti
Beja siandien vienas zmogus uzsimine, kad gali buti uzkepe ziedai
Jeigu nustatysi,kad užkepę žiedai,siūlyčiau mano išbandytą būdą jiems atpalaiduoti.Reika pro žvakės angą įpilti žibalo.Žibalas yra labai skvarbus.Jis atmirko degėsius.Aišku,po tokios procedūros reikia keisti tepalą variklyje.