Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Buick Super 50 1947 convertible

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
Jaroslav
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 399
Užsiregistravo: 31 Spa 2007, 12:24

Standartinė Jaroslav »

Black rašė:Sveikinu, Jaroslavai :bravo: . Neseniai rodė prancūzų komediją su L. De Fiunesu - ten jaunimėlis su labai panašiu Buick'u važinėjo. Kaip tik prisiminiau tave ir po kelių dienų pasirodei visam gražume :D . Sėkmės eksploatuojant.


Aciu :D .Vakar gavau techapziura,viskas ok :D Pravaziavau apie 50 km marsruta,variklis zymiai geriau pradejo dirbti,traukti ir t.t. , tik uzsiveda kaip karstas viena karta is karto grebia, kita karta reikia pasukti :|
Greitis nelabai tenkina, 3 pavaros ir normaliai vaziuoji iki 45 myliu/h :lol: greiciau tai jau masinos prievartavimas :D
Vartotojo avataras
Foxas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 114
Užsiregistravo: 16 Vas 2004, 14:37
Miestas: Šiauliai

Standartinė Foxas »

Laivas skirtas ramiam plaukiojimui, o ne raižymui. Pasižiūriu į tavo balt laivą ir seilės nutįsta. Beje, kiek kuro srebia?
Vartotojo avataras
Jaroslav
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 399
Užsiregistravo: 31 Spa 2007, 12:24

Standartinė Jaroslav »

Foxas rašė:Laivas skirtas ramiam plaukiojimui, o ne raižymui. Pasižiūriu į tavo balt laivą ir seilės nutįsta. Beje, kiek kuro srebia?


Siaip greicio uztenka plaukiojimui, visada letai vaziuoju :-) O kuro srebia tai nežinau,dar nematavau,bet turiu buti kazkur apie 15-17 ltr/100km
Vartotojo avataras
Jaroslav
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 399
Užsiregistravo: 31 Spa 2007, 12:24

Standartinė Jaroslav »

Gal kas gali pakomentuoti tokia problema: kai variklis saltas,automobilis uzsikuria iskarto,kai pasieks darbine temperatura,reikia ilgai pasukti kol uzsives.Kur cia gali buti beda ? :roll:
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8588
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

1. Gali būti per aukštas benzino lygis plūdės kameroje.
2. Jei karbiuratoriaus konstrukcijoje numatytas plūdės kameros susisiekimas su atmosfera, gali būti užsikimšęs tas kanalas.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
Jaroslav
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 399
Užsiregistravo: 31 Spa 2007, 12:24

Standartinė Jaroslav »

Raimis rašė:1. Gali būti per aukštas benzino lygis plūdės kameroje.
2. Jei karbiuratoriaus konstrukcijoje numatytas plūdės kameros susisiekimas su atmosfera, gali būti užsikimšęs tas kanalas.


Pirma patarima supratau,cia galima lengvai ir nesunkiai pareguliuoti :-)
O del antro tai kaip isiaiskinti ? Yra toks dalykas sone karbiuratoriaus,kai ji atsuki matosi pludes,kam jis reikalingas ?
Ir dar: kai variklis nedirba,papompuoji su pedalu,tai taip gausiai duoda benzino i karbiuratori.
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8588
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Tik apžiūrėjus karbiuratorių akivaizdžiai galima nustatyti, ar numatytas susisiekimas su atmosfera ir ar ten įmanomi kokie trukdžiai.
Spaudinėjant akseleratoriaus paminą, be abejo, turi purkšti benziną į įsiurbimo kolektorių. Tai patvirtina, kad pagreitinimo siurbliukas veikia tvarkingai.
Užvedant karštą variklį, reikėtų nespaudyti daug kartų akseleratoriaus. Tiesiog lėtai nuspausti ir laikyti nuspaustą, kol užsives. Spausti iki galo, ar tik iš dalies, išsiaiškinsite eksperimentuodamas.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
Jaroslav
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 399
Užsiregistravo: 31 Spa 2007, 12:24

Standartinė Jaroslav »

Raimis rašė:Tik apžiūrėjus karbiuratorių akivaizdžiai galima nustatyti, ar numatytas susisiekimas su atmosfera ir ar ten įmanomi kokie trukdžiai.
Spaudinėjant akseleratoriaus paminą, be abejo, turi purkšti benziną į įsiurbimo kolektorių. Tai patvirtina, kad pagreitinimo siurbliukas veikia tvarkingai.
Užvedant karštą variklį, reikėtų nespaudyti daug kartų akseleratoriaus. Tiesiog lėtai nuspausti ir laikyti nuspaustą, kol užsives. Spausti iki galo, ar tik iš dalies, išsiaiškinsite eksperimentuodamas.


Aciu uz patarimus :labas: ,rytoj bandysiu kazka burti

Beja siandien vienas zmogus uzsimine, kad gali buti uzkepe ziedai :roll:
Arisimo
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 659
Užsiregistravo: 08 Spa 2008, 22:59
Miestas: Jonava

Standartinė Arisimo »

O prie ko čia užkepę žiedai? Jei žiedai užkepę turėtų valgyti tepalą arba kita priemonė patikrinti ar žiedai prikepę pamatuoti kompresiją.
varamas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 760
Užsiregistravo: 22 Sau 2006, 10:47
Miestas: Utena

Standartinė varamas »

Jeigu nustatysi,kad užkepę žiedai,siūlyčiau mano išbandytą būdą jiems atpalaiduoti.Reika pro žvakės angą įpilti žibalo.Žibalas yra labai skvarbus.Jis atmirko degėsius.Aišku,po tokios procedūros reikia keisti tepalą variklyje.