Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
	Dėkojame už supratingumą.
M-72H 1958m.
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
					Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
	III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
- 
				Kęstutis 57  
- Forumietis 
- Pranešimai: 887
- Užsiregistravo: 27 Rgp 2009, 23:58
Jeigu motociklą statysi į altorių, nėra būtina dažyti karščiui atspariais dažais. Jeigu jį retkarčiais užkursi,- jis labai greitai užkais, o toliau pavažiuoti nebus įmanoma. Ant cilindrų tie griaučiai tam ir yra, kad aušintų. Mano draugas kažkada nudažė M407 radiatorių, kad gražiau atrodytų, ir atspėkit...
			
			
									
						
							Kęstutis, bet ne tas.
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
			
						Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
- 
				Raimis  
- ekspertas 
- Pranešimai: 8606
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Spėju- labai kaito. Ir dar- spėju, kad labai, laaaabai storai nudažė.Kęstutis 57 rašė:Jeigu motociklą statysi į altorių, nėra būtina dažyti karščiui atspariais dažais. Jeigu jį retkarčiais užkursi,- jis labai greitai užkais, o toliau pavažiuoti nebus įmanoma. Ant cilindrų tie griaučiai tam ir yra, kad aušintų. Mano draugas kažkada nudažė M407 radiatorių, kad gražiau atrodytų, ir atspėkit...
  Forume rašome lietuviškai.  !!!
 !!!   
			
						 !!!
 !!!   - 
				Kęstutis 57  
- Forumietis 
- Pranešimai: 887
- Užsiregistravo: 27 Rgp 2009, 23:58
- 
				Raimis  
- ekspertas 
- Pranešimai: 8606
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
- 
				Kęstutis 57  
- Forumietis 
- Pranešimai: 887
- Užsiregistravo: 27 Rgp 2009, 23:58
- 
				Kęstutis 57  
- Forumietis 
- Pranešimai: 887
- Užsiregistravo: 27 Rgp 2009, 23:58
Senais gerais laikais, prieš kokį 30 metų, o gerais todėl, kad dar mergos žiūrėjo, važiuodavo vasarą jaunimas motociklais į Palangą.Ir man vieną kartą tokį renginį nuo galinės sėdynės teko stebėti. Kaip tai viskas būdavo suorganizuota ir kaip sklisdavo ta informacija, nežinau, bet susirinko virš 30 motociklų. Tais laikais madingiausios jaunimo tarpe buvo JAWOS, todėl ir buvo jų daugiausiai. Pagal bendrą susitarimą tarpinis sustojimas būdavo Kryžkalnyje. Varikliams ataušinti. Tada dar greitkelio nebuvo, todėl 100-120 km/h buvo didelis greitis. Nors ir šiandien greitkeliu JAWAI toks greitis ir atstumas būtų jau ištvermės išbandymas. Naujesni kaista daugiau dėl kuro degimo, o senesniems dar dasidėdavo didesnė trintis cilindruose. Todėl valandai praėjus nuo pirmųjų atvažiavimo, paskutinieji tik pasirodydavo. Todėl jiems antrąjį etapą kaip ir lenktynininkams Dakare tukdavo pradėti be jokio poilsio.Pagrindinis stabdis būdavo variklio perkaitimas. Tada aukščiausias tiuningas būdavo sportinis vairas su skersiniu, o apie jokius cilindrų dažymus niekas ir nesvajojo. Tada ir dažų tokių nebuvo(bent jau Sovietų Sąjungoje).Jeigu jie būtų dar dėl mados padažytais cilindrais, tektų stoti valandai kas 10 kilometrų.
			
			
									
						
							Kęstutis, bet ne tas.
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
			
						Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
- 
				milzinas  
- Forumietis 
- Pranešimai: 1603
- Užsiregistravo: 26 Kov 2009, 20:17
- Miestas: Kretinga
Tai kad kiek pamenu,visos JAWOS buvo dazytais cilindrais,ir dazydavom pasveite cilindra sepeciu,nitro juodais dazais is balionelio.Plonas dazu sluoksnis tikrai dideles ytakos kaitimui neturi,ir beto juoda spalva,kiek pamenu,atiduoda siluma geriausiai,jai taip galima pasakyti.Kęstutis 57 rašė:Senais gerais laikais, prieš kokį 30 metų, o gerais todėl, kad dar mergos žiūrėjo, važiuodavo vasarą jaunimas motociklais į Palangą.Ir man vieną kartą tokį renginį nuo galinės sėdynės teko stebėti. Kaip tai viskas būdavo suorganizuota ir kaip sklisdavo ta informacija, nežinau, bet susirinko virš 30 motociklų. Tais laikais madingiausios jaunimo tarpe buvo JAWOS, todėl ir buvo jų daugiausiai. Pagal bendrą susitarimą tarpinis sustojimas būdavo Kryžkalnyje. Varikliams ataušinti. Tada dar greitkelio nebuvo, todėl 100-120 km/h buvo didelis greitis. Nors ir šiandien greitkeliu JAWAI toks greitis ir atstumas būtų jau ištvermės išbandymas. Naujesni kaista daugiau dėl kuro degimo, o senesniems dar dasidėdavo didesnė trintis cilindruose. Todėl valandai praėjus nuo pirmųjų atvažiavimo, paskutinieji tik pasirodydavo. Todėl jiems antrąjį etapą kaip ir lenktynininkams Dakare tukdavo pradėti be jokio poilsio.Pagrindinis stabdis būdavo variklio perkaitimas. Tada aukščiausias tiuningas būdavo sportinis vairas su skersiniu, o apie jokius cilindrų dažymus niekas ir nesvajojo. Tada ir dažų tokių nebuvo(bent jau Sovietų Sąjungoje).Jeigu jie būtų dar dėl mados padažytais cilindrais, tektų stoti valandai kas 10 kilometrų.
Niekada neperženk ribos.Neperženges ribos niekada nesužinosi,kur ji yra.
			
						- 
				Kęstutis 57  
- Forumietis 
- Pranešimai: 887
- Užsiregistravo: 27 Rgp 2009, 23:58
Tamsus fonas geriausiai sugeria šilumą. Gal pastebėjote, kad ir tamsios mašinos stogas labiau įkaista, o kambariuose radiatorius dažydavo (gal kai kas ir dėl mados, kaip kas tai supranta) aliuminio ar bronzos pudra. Ir dabar radiatoriai daugumoje balti, nors aišku papuola ir kitokių interjero dizaino pavyzdžių. O automobiliuose juos pajuodindavo grynai iš praktiškumo, kad tepalas ir dulkės mažiau matytusi.
			
			
									
						
							Kęstutis, bet ne tas.
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
			
						Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
- 
				milzinas  
- Forumietis 
- Pranešimai: 1603
- Užsiregistravo: 26 Kov 2009, 20:17
- Miestas: Kretinga
Kęstutis 57 rašė:Tamsus fonas geriausiai sugeria šilumą. Gal pastebėjote, kad ir tamsios mašinos stogas labiau įkaista, o kambariuose radiatorius dažydavo (gal kai kas ir dėl mados, kaip kas tai supranta) aliuminio ar bronzos pudra. Ir dabar radiatoriai daugumoje balti, nors aišku papuola ir kitokių interjero dizaino pavyzdžių. O automobiliuose juos pajuodindavo grynai iš praktiškumo, kad tepalas ir dulkės mažiau matytusi.
Aliuminio pudra daugiau del mados,dabar neieskosiu literaturos,bet kuo spalva sviesesne tuo ji daugiau atspidi tiek siluma tiek sviesa.Juoda spava kaip sugere taip ir atiduoda siluma, kaip juodas stogas sugeria saules siluma taip siuo atveju sugeria cilindro darbine skleidzema siluma,manau butent del to ir cilindrai buvo dazomi juodai,o ne bronziniai ar metaliku,kurie tikrai galbut atrodytu geriau.
Niekada neperženk ribos.Neperženges ribos niekada nesužinosi,kur ji yra.
			
						- 
				Kpect  
- Forumietis 
- Pranešimai: 138
- Užsiregistravo: 20 Rgs 2004, 22:40
- Miestas: Deutschland , Siegen
originaliai K-750  cilindrai .pagal ideja ir M-72 .
buvo nudazytos "Kuzbass Lak"
cia juodi dazai .
nudazytas pavirsius geriau ausinamas negu aprudijas ir dar tepaluotas ( nes lengviau nuplaut lygu-dazyta, negu aprudijusi )
Jawos 634 irgi spiziniai cilindrai rodos buvo juodai dazomi .
del to pats dazau karsciui atspariais dazais . bet ziemos ekspluotacijos jie neatlaiko ..... druska daro savo darba ......
tokia vat teorija
			
			
									
						
							buvo nudazytos "Kuzbass Lak"
cia juodi dazai .
nudazytas pavirsius geriau ausinamas negu aprudijas ir dar tepaluotas ( nes lengviau nuplaut lygu-dazyta, negu aprudijusi )
Jawos 634 irgi spiziniai cilindrai rodos buvo juodai dazomi .
del to pats dazau karsciui atspariais dazais . bet ziemos ekspluotacijos jie neatlaiko ..... druska daro savo darba ......
tokia vat teorija
EVIL !