Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Sveiki, esat kas nors mėginę pritaikyti IŽ 49 varikli E95 benzinui? Kokie rezultatai? Noriu kad variklis kuo ilgiau tarnautų. Tam tikslui reikia galvą leist ar palikti kaip yra?
Lunas rašė:Sveiki, esat kas nors mėginę pritaikyti IŽ 49 varikli E95 benzinui? Kokie rezultatai? Noriu kad variklis kuo ilgiau tarnautų. Tam tikslui reikia galvą leist ar palikti kaip yra?
Dėkui.
Jau seniai esu pakeitęs suspaudimo laipsnį Iž- 49, bei planetai, tai yra nudrožęs galvutes. Suprantama, kad neprisideda prie originalumo, bet jeigu aparatai eksploatuojami, tai kitos išeities nėra. Renkiesi iš dviejų blogybių vieną. Važinėju ir problemų nematau.
neskubėk ir būsi pirmas
Iž-49 1954, Iž-planeta 1963
Lunas rašė:Sveiki, esat kas nors mėginę pritaikyti IŽ 49 varikli E95 benzinui? Kokie rezultatai? Noriu kad variklis kuo ilgiau tarnautų. Tam tikslui reikia galvą leist ar palikti kaip yra?
Dėkui.
Jau seniai esu pakeitęs suspaudimo laipsnį Iž- 49, bei planetai, tai yra nudrožęs galvutes. Suprantama, kad neprisideda prie originalumo, bet jeigu aparatai eksploatuojami, tai kitos išeities nėra. Renkiesi iš dviejų blogybių vieną. Važinėju ir problemų nematau.
Buvau sugalvojęs tokią idėją - nudrožti galvutę iž-49 prieš 30 metų. Kai rūpėjo kad tas motociklas geriau trauktų, nes padidėja suspaudimo laipsnis. Na galvutę nušlifavau, bet taip ir neuždėjau, nes atsirado kieme geresnis motociklas. Atstatant iž-49 motociklą prieš kelis metus, požiūris pasikeitė ir surinkinėdamas variklį dėjau nesugadintą originalią galvutę. Nes: teko girdėti kad nušlifavus galvutę ir pakilus suspaudimo laipsniui, pasikeičia ir iž-49 variklio darbo balsas - nebelieka to įspūdingo pah.....pah....pah, variklio darbas supanašėja į šiuolaikinius ižus. Be to didinant suspaudimo laipsnį didėja apkrova ir alkūniniam velenui. Šis motociklas dvitaktis - vožtuvų neturi tai ir kam pakenks tas aukštesnio oktano benzinas? Važinėjam su automobiliais pritaikytais -95 benzinui ir įsidėjus dujas kurių oktano skaičius virš 110 na ir bėdų nėra, varikliai sukasi virš 100000 km. Jei būtų atvirkštinis variantas kad trūktų oktano, tada galimas variklio detonavimas.
Lunas rašė:Sveiki, esat kas nors mėginę pritaikyti IŽ 49 varikli E95 benzinui? Kokie rezultatai? Noriu kad variklis kuo ilgiau tarnautų. Tam tikslui reikia galvą leist ar palikti kaip yra?
Dėkui.
Jau seniai esu pakeitęs suspaudimo laipsnį Iž- 49, bei planetai, tai yra nudrožęs galvutes. Suprantama, kad neprisideda prie originalumo, bet jeigu aparatai eksploatuojami, tai kitos išeities nėra. Renkiesi iš dviejų blogybių vieną. Važinėju ir problemų nematau.
Buvau sugalvojęs tokią idėją - nudrožti galvutę iž-49 prieš 30 metų. Kai rūpėjo kad tas motociklas geriau trauktų, nes padidėja suspaudimo laipsnis. Na galvutę nušlifavau, bet taip ir neuždėjau, nes atsirado kieme geresnis motociklas. Atstatant iž-49 motociklą prieš kelis metus, požiūris pasikeitė ir surinkinėdamas variklį dėjau nesugadintą originalią galvutę. Nes: teko girdėti kad nušlifavus galvutę ir pakilus suspaudimo laipsniui, pasikeičia ir iž-49 variklio darbo balsas - nebelieka to įspūdingo pah.....pah....pah, variklio darbas supanašėja į šiuolaikinius ižus. Be to didinant suspaudimo laipsnį didėja apkrova ir alkūniniam velenui. Šis motociklas dvitaktis - vožtuvų neturi tai ir kam pakenks tas aukštesnio oktano benzinas? Važinėjam su automobiliais pritaikytais -95 benzinui ir įsidėjus dujas kurių oktano skaičius virš 110 na ir bėdų nėra, varikliai sukasi virš 100000 km. Jei būtų atvirkštinis variantas kad trūktų oktano, tada galimas variklio detonavimas.
Šia tema yra buvę nemažai pasisakymų ir visada atsiranda prieštaravimų. Manau, kad kiekvienas darykime, kaip suprantame ir išmanome. Tik nereikia užmiršti kuro sudegimo greitį pagal oktaninį skaičių, vienokiu , ar kitokiu suspaudimo laipsnio atveju, ir koks poveikis varikliui. Aš ne fizikas, nei chemikas, tik įsiklausiau į suprantančių žmonių šiuo klausimu pasisakymus rusų-ukrainiečių portale. Supratau viena, jog keisti suspaudimo laipsnį, ar nekeisti, abu atvejai blogi. Todėl aš iš dviejų blogybių pasirinkau viena.
neskubėk ir būsi pirmas
Iž-49 1954, Iž-planeta 1963