Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Klausimas dėl oro filtro.
Ar uždėjus 559 Jawai oro filtro dėžę nuo 360 gali būti kokia nors įtaka variklio darbui, traukai ar pan? 559 oro filtro dėžė daug didesnė. Filtravimo elementas tas pats (jei kalbant apie paskutinės laidos 559 ir 360). Jei ne, tai kokiu tikslu jas darė skitrtingas? Tvirtinimas tas pats. (O 354 ir 353 filtrai ir jų dėžės, atrodo, vienodi...)
Dėl duslintuvų.
Kad važiuoja, tai aišku, ir išbandyta, bet ar gali turėti kokios neigiamos reikšmės uždėjus ant Jawos duslintuvus nuo kitos markės motociklo?
Pirmą kartą špykiavau ratą, gavosi iki 3 mm "svyravimas"... iš akies net nesimato... ar labai jausis važiuojant? (ratas lopšio), ar geriau vežti peršpykiuoti tam, kas jau tai yra darę?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Pirmą kartą špykiavau ratą, gavosi iki 3 mm "svyravimas"... iš akies net nesimato... ar labai jausis važiuojant? (ratas lopšio), ar geriau vežti peršpykiuoti tam, kas jau tai yra darę?
Pirmą kartą špykiavau ratą, gavosi iki 3 mm "svyravimas"... iš akies net nesimato... ar labai jausis važiuojant? (ratas lopšio), ar geriau vežti peršpykiuoti tam, kas jau tai yra darę?
Pirmą kartą špykiavau ratą, gavosi iki 3 mm "svyravimas"... iš akies net nesimato... ar labai jausis važiuojant? (ratas lopšio), ar geriau vežti peršpykiuoti tam, kas jau tai yra darę?
Pirmą kartą špykiavau ratą, gavosi iki 3 mm "svyravimas"... iš akies net nesimato... ar labai jausis važiuojant? (ratas lopšio), ar geriau vežti peršpykiuoti tam, kas jau tai yra darę?
Susipainiojau , svyruoja iki 0.3 mm
net nejusi
Čia kaip supratau svyravimas į šoną, bet nepamirškite pasitikrinti ir svyravimo į viršų.
o.oooooomm nepadarysi pirkau naujus lankus cekiskus chromas idealus bet per suvirinima vistiek yra kalnelis nesugaudysi aukstyn zemyn tukstantasias mm.beje kalba eina apie sena motocikla apie jos charakteristikas o ne apie siuolaikini britva pasiekiancia virs 300km/h
Sveiki, iškilo tokia bėda su jawa 360. Užkuriant ji vis nori gysti, sureaguliavus darbą ant laivų eigų, padidinus apsukas dirba normalei, bet šiek tiek pavažiavus vėl nori gysti. Pakeičiau alkųninio riebokšlius, kad oro negaudytu, karbika išvaliau. Nežinau ar tai turi įtakos, bet karbiko adata stovi ant paskutinės pozicijos matuojant nuo viršaus.