Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
	Dėkojame už supratingumą.
M-72H 1958m.
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
					Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
	III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
- 
				Kęstutis 57  
- Forumietis 
- Pranešimai: 887
- Užsiregistravo: 27 Rgp 2009, 23:58
- 
				Kęstutis 57  
- Forumietis 
- Pranešimai: 887
- Užsiregistravo: 27 Rgp 2009, 23:58
- 
				pofke  
- Forumietis 
- Pranešimai: 55
- Užsiregistravo: 18 Bal 2006, 09:47
- Miestas: Vilnius
[quote="milzinas"][quote="Kęstutis 57"]Tamsus fonas geriausiai sugeria šilumą. Gal pastebėjote, kad ir tamsios mašinos stogas labiau įkaista, o kambariuose radiatorius dažydavo (gal kai kas ir dėl mados, kaip kas tai supranta) aliuminio ar bronzos pudra. Ir dabar radiatoriai daugumoje balti, nors aišku papuola ir kitokių interjero dizaino pavyzdžių. O automobiliuose juos pajuodindavo grynai iš praktiškumo, kad tepalas ir dulkės mažiau matytusi.[/quote]
Aliuminio pudra daugiau del mados,dabar neieskosiu literaturos,bet kuo spalva sviesesne tuo ji daugiau atspidi tiek siluma tiek sviesa.Juoda spava kaip sugere taip ir atiduoda siluma, kaip juodas stogas sugeria saules siluma taip siuo atveju sugeria cilindro darbine skleidzema siluma,manau butent del to ir cilindrai buvo dazomi juodai,o ne bronziniai ar metaliku,kurie tikrai galbut atrodytu geriau.[/quote]
Balta paviršiaus spalva atspindi visas spektro spalvas, tai yra atspindi dalį šviesos, o juoda sugeria šviesą,kadangi šviesa yra šilumos šaltinis, todėl tamsus paviršius labiau įkaista nuo saulės šviesos. Šiuo atvėju, variklio šilumos spinduliavimas nuo paviršiaus spalvos yra du nesusiję dalykai. O kas liečia smarkesnį cilindrų kaitimą dėl dažų dangos tai manau yra nesąmonė, nes teoriškai dengiant dažais paviršius pasidaro lygesnis,aptakesnis kas leidžia orui su mažesniu pasipriešinimu tekėti aušinimo plokštelėm.
			
			
									
						
										
						Aliuminio pudra daugiau del mados,dabar neieskosiu literaturos,bet kuo spalva sviesesne tuo ji daugiau atspidi tiek siluma tiek sviesa.Juoda spava kaip sugere taip ir atiduoda siluma, kaip juodas stogas sugeria saules siluma taip siuo atveju sugeria cilindro darbine skleidzema siluma,manau butent del to ir cilindrai buvo dazomi juodai,o ne bronziniai ar metaliku,kurie tikrai galbut atrodytu geriau.[/quote]
Balta paviršiaus spalva atspindi visas spektro spalvas, tai yra atspindi dalį šviesos, o juoda sugeria šviesą,kadangi šviesa yra šilumos šaltinis, todėl tamsus paviršius labiau įkaista nuo saulės šviesos. Šiuo atvėju, variklio šilumos spinduliavimas nuo paviršiaus spalvos yra du nesusiję dalykai. O kas liečia smarkesnį cilindrų kaitimą dėl dažų dangos tai manau yra nesąmonė, nes teoriškai dengiant dažais paviršius pasidaro lygesnis,aptakesnis kas leidžia orui su mažesniu pasipriešinimu tekėti aušinimo plokštelėm.
- 
				milzinas  
- Forumietis 
- Pranešimai: 1603
- Užsiregistravo: 26 Kov 2009, 20:17
- Miestas: Kretinga
pofke rašė:milzinas rašė:Kęstutis 57 rašė:Tamsus fonas geriausiai sugeria šilumą. Gal pastebėjote, kad ir tamsios mašinos stogas labiau įkaista, o kambariuose radiatorius dažydavo (gal kai kas ir dėl mados, kaip kas tai supranta) aliuminio ar bronzos pudra. Ir dabar radiatoriai daugumoje balti, nors aišku papuola ir kitokių interjero dizaino pavyzdžių. O automobiliuose juos pajuodindavo grynai iš praktiškumo, kad tepalas ir dulkės mažiau matytusi.
Aliuminio pudra daugiau del mados,dabar neieskosiu literaturos,bet kuo spalva sviesesne tuo ji daugiau atspidi tiek siluma tiek sviesa.Juoda spava kaip sugere taip ir atiduoda siluma, kaip juodas stogas sugeria saules siluma taip siuo atveju sugeria cilindro darbine skleidzema siluma,manau butent del to ir cilindrai buvo dazomi juodai,o ne bronziniai ar metaliku,kurie tikrai galbut atrodytu geriau.
Balta paviršiaus spalva atspindi visas spektro spalvas, tai yra atspindi dalį šviesos, o juoda sugeria šviesą,kadangi šviesa yra šilumos šaltinis, todėl tamsus paviršius labiau įkaista nuo saulės šviesos. Šiuo atvėju, variklio šilumos spinduliavimas nuo paviršiaus spalvos yra du nesusiję dalykai. O kas liečia smarkesnį cilindrų kaitimą dėl dažų dangos tai manau yra nesąmonė, nes teoriškai dengiant dažais paviršius pasidaro lygesnis,aptakesnis kas leidžia orui su mažesniu pasipriešinimu tekėti aušinimo plokštelėm.
Kazkaip nesupratau ar ne taip paaiskinai.Tarkim stogas juodas,automobilio tai salone bus karsciau negu automobilije kurio stogas baltas,nes balta atspindi siluma ir toliau jos nepraleidzia tiksliau praleidzia,bet maziau.Tai jai variklis skleidzia siluma is vidaus ji astsimusa i sakykim balta cilindra,tai variklis ausinasi blogiau,jai i juoda tai einanti siluma atsispindi maziausiai,todel variklis ausinasi geriau,o ausinimui savaime aisku kad bet koks dazas turi silumos sulaikimui,tegul tai bus nezymus,bet sulaikymas bus.Dar pridesiu kaip pavizdi paprasciausias termosas,is kurio siluma neiseina tiksliau iseina bet leciau butent del atspindejimo.
Niekada neperženk ribos.Neperženges ribos niekada nesužinosi,kur ji yra.
			
						- 
				Kęstutis 57  
- Forumietis 
- Pranešimai: 887
- Užsiregistravo: 27 Rgp 2009, 23:58
Dar nuglaistyti pabandyk. Šviesa ir šiluma, kiek aš atsimenu fiziką,- tai yra vienos rūšies bangos, tik jų ilgis skiriasi. Bet koks šviesus daiktas prasčiau sugeria ir geriau atspindi šilumą ir šviesą, o tamsus atvirkščiai. Variklis perteklinę šiluminę energiją atiduoda tą pačią , nepriklausomai nuo išorinės cilindro spalvos, Tik šviesus ar blizgus paviršius aplinkai spinduliuoja šilumą geriau. o dažai papuolę į metalo duobutes yra ne tik dizainas, bet ir šilumos izoliatorius.
			
			
									
						
							Kęstutis, bet ne tas.
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
			
						Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
- 
				Kęstutis 57  
- Forumietis 
- Pranešimai: 887
- Užsiregistravo: 27 Rgp 2009, 23:58
Atsiprašau, nenorėjau nieko įžeisti. Man pačiam šita tiesa labai rūpi. nes priešaky trys varikliai, bet dažyti cilindrų nesinori.Gal pabandyti pirmiausia nusmėliavus atiduoti oksiduoti. Jie ten nuriebinimui pirmiausiai merkia į druskos rūgštį, po to į kažkokį šarminį tirpalą, o po to oksiduoja. Rūgštis pirmiausiai ir labiausiai graužia labiausiai plonas ir aštrias briaunas, todėl turėtų dingti tas šiurkštumas kuris lieka po smėliavimo.Aišku rūgštis ėda ir darbinius paviršius, bet juk vistiek dar cilindras šlifuosis pagal remontinius stūmoklių ir žiedų dydžius. Prieš visa tai darant reikia išsimatuoti cilindro vidinį diametrą, kad sužinoti ar jis dar tinkamas remontiniam šlifavimui. Rūgštis nuėda labai nedaug,- mikronus. Gal aš kur nors ko nors nedagalvojau. Laukiu kritikos.
			
			
									
						
							Kęstutis, bet ne tas.
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
			
						Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
- 
				Kęstutis 57  
- Forumietis 
- Pranešimai: 887
- Užsiregistravo: 27 Rgp 2009, 23:58
- 
				Kęstutis 57  
- Forumietis 
- Pranešimai: 887
- Užsiregistravo: 27 Rgp 2009, 23:58
- 
				Kalvis
- Forumietis 
- Pranešimai: 470
- Užsiregistravo: 08 Lie 2005, 21:02
- Miestas: Šiauliai
- 
				Kęstutis 57  
- Forumietis 
- Pranešimai: 887
- Užsiregistravo: 27 Rgp 2009, 23:58