Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Dnepr MT 11 remontas

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
AGspecial
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1160
Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
Miestas: Lazdijai/Vilnius

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė AGspecial »

Tai apsukas prieš kurdamas sukėlinėji karbiuratorių varžteliu? Nepatogiau pasukt gazą?
sooryy
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 151
Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
Miestas: Vilnius/Moletai

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė sooryy »

tikrai taip, bet kai užsikuria sumažinu, kad dirbtu "stabiliai" vėl pagazavus būna apsukos nenukrenta.

gal kas žino kodėl išmetamosios dujos gali patekti į karteri/bloką ir kaip tai pašalinti. šiandien kurdamas išgirdau, kad pro tepalo matuokle eina oras.
sooryy
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 151
Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
Miestas: Vilnius/Moletai

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė sooryy »

jakovlevas rašė:Jeigu tikrai žinote, kad dantračių žymos sutampa kaip nuotraukoje
http://3.bp.blogspot.com/-Clg9D_xT5kE/U ... 070476.JPG
Ir šita alsuoklio detalė tikrai vietoje http://dnepr-kiev.com/image/cache/catal ... 00x600.JPG

Tada lieka:
(vėl patikrinti, kaip sureguliuoti vožtuvai)
Ar tikrai degimas OK? (beje, koks degimas?)
Ar tikrai karbai OK? (Kokie karbai?)
su žymom ir detale turėtu būti gerai.
vožtuvai tikrinau, degimą šiandien reguliavau, degimas elektroninis, karbiuratoriai peker68.
jakovlevas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 452
Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
Miestas: Vilnius

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė jakovlevas »

sooryy rašė:tikrai taip, bet kai užsikuria sumažinu, kad dirbtu "stabiliai" vėl pagazavus būna apsukos nenukrenta.

gal kas žino kodėl išmetamosios dujos gali patekti į karteri/bloką ir kaip tai pašalinti. šiandien kurdamas išgirdau, kad pro tepalo matuokle eina oras.
Ten ir turi išeiti oras, dėl to tas daiktas ir vadinasi alsuokliu, variklis alsuoja. Ir ten tikrai ne išmetamosios dujos, o, kaip sakiau anksčiau - tepalo garai. Jeigu degimo sistema - modulis, ritė (!!!), laidai ir žvakės - tokios, kokios turi būti, problemų reikia ieškoti karbiuratorių nustatyme. Geriausia viską vėl pastatyti į gamyklinius nustatymus - adata per vidurį, 1,5 karto atsukti laisvų varžtelius ir 2,5 karto mišinio, ir vėl bandyti iš naujo.
sooryy
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 151
Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
Miestas: Vilnius/Moletai

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė sooryy »

jakovlevas rašė:
sooryy rašė:tikrai taip, bet kai užsikuria sumažinu, kad dirbtu "stabiliai" vėl pagazavus būna apsukos nenukrenta.

gal kas žino kodėl išmetamosios dujos gali patekti į karteri/bloką ir kaip tai pašalinti. šiandien kurdamas išgirdau, kad pro tepalo matuokle eina oras.
Ten ir turi išeiti oras, dėl to tas daiktas ir vadinasi alsuokliu, variklis alsuoja. Ir ten tikrai ne išmetamosios dujos, o, kaip sakiau anksčiau - tepalo garai. Jeigu degimo sistema - modulis, ritė (!!!), laidai ir žvakės - tokios, kokios turi būti, problemų reikia ieškoti karbiuratorių nustatyme. Geriausia viską vėl pastatyti į gamyklinius nustatymus - adata per vidurį, 1,5 karto atsukti laisvų varžtelius ir 2,5 karto mišinio, ir vėl bandyti iš naujo.
bet ar garai gali eiti kai variklis šaltas ir pro tepalo matuokle eiti oras vedant.
evris
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 861
Užsiregistravo: 26 Lap 2011, 15:43
Miestas: Vilnius

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė evris »

Issuki tepalo matuokle ir ziuri ar pucia pro ja? O kam?
Uzsuk kietai su tarpine ir pamirsk. Pamegink ant savo audi nuimti variklio tepalo ipylimo dangti ar matuokle - irgi pus.
Slegis karteryje pastoviai svyruoja, kaip kolega sake - jo sureguliavimui yra alsuoklis, kuris kai reikia - uzdaro, kai reikia atidaro duju ismetima i oro filtra Dnepr atveju, i atmosfera - Ural atveju. Reiketu patikrinti alsuoklio montavimo manuale ar viska padarei gerai.
Isivaizduok kas vyksta karteryje, kai vienu metu vienas stumoklis juda desinen siurbdamas paskui save visa ora is karterio, kitas - juda kairen irgi siurbdamas ora is karterio. Oro padavimas vyksta per alsuokli. Kai abu stumokliai juda link alkuninio - ka jie daro - ogi spaudzia karterio kameroje esanti ora, jis vel gi pasalinamas per alsuokli.
Jei taip jau gilintis toliau - karterio suspaudziamas isretinamas oras (priklauso nuo alsuoklio diametro) visiska neturi nieko bendro su karbiuratoriais, voztuvais ir degimu. Nebent galime imti ta paklaida, kad i oro filtra ijungtas alsuoklis dnepro atveju. uralui jis isvestas i lauka.
Visu pirma reikia nustatyti kokios dujos ten patenka jei patenka isvis.
Ar iskarto eina ismetimo dujos per matuokle? Uostei?
pamegink uzvesti be galvuciu dangteliu. Gal koks ismetimo voztuvas nepritrintas sifonina ir per tepalo grazinimo anga pucia i karteri.
Kitas variantas - teorinis: ismetamosios dujos patenka per galvute i galvutes dangtelio kamera ir vel per grizimo triubele eina i karteri, galima itarti galvos skilima ar kita varianta, kuri patars kolegos.
As atmetu atveji, kad kreivai slifuota stumokline ir mire ziedai.
Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
sooryy
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 151
Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
Miestas: Vilnius/Moletai

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė sooryy »

užkurus be galvučių dangteliu dūmai/garai eina per stūmiku vamzdelius.
iškarto pasirodo dūmai/garai per oro filtrą.
evris
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 861
Užsiregistravo: 26 Lap 2011, 15:43
Miestas: Vilnius

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė evris »

beje buvau pamirses stumiku vamzdelius. kaip susisiekima su karteriu- galvutes dangteliu.
Na dar karta fazes ir voztuvu reguliavima patikrink, pasikviesk ka nors Vilniuje kas turejes reikalu su MT, mesk sauksma i foruma. yra dar nusimananciu dnepristu. Nenoriu vardinti, nors bent 5 pazistu Vilniuje.
Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
sooryy
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 151
Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
Miestas: Vilnius/Moletai

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė sooryy »

evris rašė:beje buvau pamirses stumiku vamzdelius. kaip susisiekima su karteriu- galvutes dangteliu.
Na dar karta fazes ir voztuvu reguliavima patikrink, pasikviesk ka nors Vilniuje kas turejes reikalu su MT, mesk sauksma i foruma. yra dar nusimananciu dnepristu. Nenoriu vardinti, nors bent 5 pazistu Vilniuje.
kaip fazes patikrint? kai buvau nuėmęs viena iš galvučių pastačiau stūmokli pastačiau į viršutine padėti, toje padėtyje žyma ant smagračio buvo BMT. Pagal BMT žyma reguliavau vožtuvus, degimas gavosi pastatyti šiek tiek prieš šia žyma.
jakovlevas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 452
Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
Miestas: Vilnius

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė jakovlevas »

sooryy rašė:užkurus be galvučių dangteliu dūmai/garai eina per stūmiku vamzdelius.
iškarto pasirodo dūmai/garai per oro filtrą.
:?
Koks tepalas? Kiek jo?

Ir: ar tikrai alsuoklio paskirstytojas yra savo vietoje, užmautas ant savo smeigės?
Nes toks jausmas, kad alsuoklis atsidaro ne laiku, tai garai ieško pro kitas vietas, kaip jiems išeiti.
Kodėl iš karto garai? čia esminis klausimas - blogas tepalas, per daug tepalo, kažkas trinasi labai... Beje, kaip ten išsprendėte su gitara? Įvorė ar manžetai? Koks tepalo slėgis vos užkūrus ir po 10 min?