Slenkstis po truputi igauna forma. Gerai, kad kitoje puseje jis nera visiskai iskirmijes tai galima naudoti kaip pavyzdi.
Pries tai atrode virinimas aukstielnikam yra didziausia kancia, bet suvirinimo tasku grezimas aukstielnikam gal blogiau net.
Siaip atejau prie tos vietos, kada man reikia nusipirkti slenkscio daliu, kad galeciau judeti toliau.
Pvz. reikia vidurines dalies, kad galeciau suvirinti visas atramas ir domkravietes, ir reikia isorines dalies, kad galeciau pagaminti slenkscio "dangti", kuris randasi galiniame posparnyje, nes ta dalis turi but pritaikyta prie slenkscio formos.
Reiks galvoju dabaigti savo SAAB'o duju iranga, kad galeciau po Lietuva pigiai vazinet ir susirinkti Volgai dalis

Dar issiaiskinau, kad po galiniais sostais esanti skarda yra 1.0mm storio, tai galvoju kaip man gerai, nes kaip tik du tokios skardos lakstus nusipjoviau nuo savo seno SAAB'o, kuri isveziau i lauza.
Taciau sardos atsipjovus pastebejau, kad SAAB'o skarda plonesne, ir issiaiskinau, kad visdelto ta skarda yra 0.8mm.
Todel ten kur 1.0mm skarda virinsiu 1.2mm, nes kitokios neturiu. Ten kaip tik pasitaike tokia vieta, kur siules galima paslepti, todel ju nereiks sveisti, ir reiskiasi skirtingo storio skardos nesipyks.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.