2 bar per 1min į 500 ltr oro rinktuvą ir yra 1000 ltr/min
dabar gal aiškiau?
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Nuo zilo kompresoriaus iki rimto projekto...
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 357
- Užsiregistravo: 16 Spa 2009, 02:06
-
- Forumietis
- Pranešimai: 147
- Užsiregistravo: 31 Kov 2009, 20:37
- Miestas: Utena->Vilnius
kažko visi linkstat į lankas šioje temoje jau?Apie kompresorius ir tai jau galima sakyt yra dvi temos,kur apie juos pačius diskutuoja. Tai kaip dėl to projekto,kad iš automobilio variklio padaryt kompresorių? Apsiėmė kas,apsiims,ar tai ir liks tik pasvajojimai ir pamąstymai,kas galėtų būti,jei būtų???
-
- Forumietis
- Pranešimai: 35
- Užsiregistravo: 14 Lie 2009, 21:42
- Miestas: Pasvalys
-
- Forumietis
- Pranešimai: 455
- Užsiregistravo: 23 Vas 2004, 11:41
- Miestas: Vilnius
senoji_mokykla rašė:Kas liečia kompresoriaus isiurbiamo oro kiekį ir našumą tai paskaičiavau to pačio vilnios kompresoriaus isiurbimą ir našumą:
vieno cilindro darbinis tūris 0.406 l
per vieną kompresoriaus apsisukimą sudirba abu cilindrai taigi kompresoriaus darbinis tūris 0.812 l
per minutę kompresorius apsisuka 1020 kartų taigi įsiurbimo tūris turėtų būti 828 l/min
gamintojo deklaruojamas kompresoriaus našumas esant 6atm - 500 l/min
taigi įsiurbimo/našumo santykis 5/3
Keista. Šaip jau aritmetika paprasta – tūris atvirkščiai proporcingas slėgiui. 6 atm išpumpuoto oro tūris turėtų sudaryti šeštadalį įsiurbto 1 atm oro tūrio. Ar ne taip? Na, slėgis kyla dar ir dėl temperatūros, bet resiveryje oras taigi vėl atvėsęs.
Paskutinį kartą redagavo minde 31 Kov 2010, 15:31, redaguota 1 kartą(us).
-
- Forumietis
- Pranešimai: 455
- Užsiregistravo: 23 Vas 2004, 11:41
- Miestas: Vilnius
imantas rašė:Mažiausia leistina kompresija dyzeliniams varikliams, priklausomai nuo jų konstrukcijos, yra 24 – 28 atm.
O kur jus dėtumėt tiek atm ? ir į koki rasiverį dar ?
Kuo slėgis didesnis, tuo geriau. Išsilygins resiveryje, variklį sustabdys valdymo daviklis ar nusibezdės pro apsauginį vožtuvą. Su benzininiu daugiau 8 atm, tur būt, ir neišspaustum. Jeigu suspaudimo laipsnis 1:10, tai 10 atm slėgimu našumas būtų 0.
Paskutinį kartą redagavo minde 31 Kov 2010, 15:40, redaguota 1 kartą(us).
-
- Forumietis
- Pranešimai: 455
- Užsiregistravo: 23 Vas 2004, 11:41
- Miestas: Vilnius
Su tais vožtuvų ir skirstymo velenėlių perdarymais, man atrodo, nėra ko vargt. Tiesiog vožtuvus atjungt, kaip Black iš pat pradžių ir siūlė (arba išimant velenėlį, arba nutarkuojant kumštelius – jeigu velenėlis reikalingas tepalo siurblio sukimui), o prie žvakės skylės jungt trišakį su dviem atbuliniais vožtuvais įsiurbimui ir išmetimui. Nebent tie guminiai santechniniai vožtuvai greitai dėvėtųsi. Greičio tai neturėtų jiems trūkti. To, ko nespės spyruoklės darinėt, slėgių skirtumas padarys.
-
- Naujokas
- Pranešimai: 15
- Užsiregistravo: 26 Lap 2009, 18:55
Minde, aritmetika tokia, bet tu skaičiuoji to ko nereikia.
Ten paskaičiuotas įsiurbimo ir našumo santykis arba tikslau - kompresoriaus darbinio turio ir našumo santykis.
Koks skirtumas ar kompresorius pompuoja orą i "atmosferos slėgį' ar į resiverį kuriame yra 6 atmosferos, vistiek per ji perpompuojama beveik toks pat turis oro. Išleidęs orą iš resiverio vėl turėsi tokį pat tūrį kiek buvo išpompuota iš kompresoriaus į resiverį.
Suspaudimo laipsnis 1:10 nereiškia, kad toks variklis negali pompuoti daugiau, nei 10 atmosferų slėgį. Matuojant variklio kompresiją parodymai paprastai būna didesni už suspaudimo laipsnį.
Dar klausimas dėl kompresoriaus našumo skaičiavimo:
Duomenys:
kompresorius 100 litrų oro rinktuvą iki 6 atmosferų slėgio pripildo oro per 52 sekundes.
Vadinasi kompresoriaus našumas yra 692 litrai per minutę?
Ar pagal duotus duomenis našumas gerai paskaičiuotas?
Ten paskaičiuotas įsiurbimo ir našumo santykis arba tikslau - kompresoriaus darbinio turio ir našumo santykis.
Koks skirtumas ar kompresorius pompuoja orą i "atmosferos slėgį' ar į resiverį kuriame yra 6 atmosferos, vistiek per ji perpompuojama beveik toks pat turis oro. Išleidęs orą iš resiverio vėl turėsi tokį pat tūrį kiek buvo išpompuota iš kompresoriaus į resiverį.
Suspaudimo laipsnis 1:10 nereiškia, kad toks variklis negali pompuoti daugiau, nei 10 atmosferų slėgį. Matuojant variklio kompresiją parodymai paprastai būna didesni už suspaudimo laipsnį.
Dar klausimas dėl kompresoriaus našumo skaičiavimo:
Duomenys:
kompresorius 100 litrų oro rinktuvą iki 6 atmosferų slėgio pripildo oro per 52 sekundes.
Vadinasi kompresoriaus našumas yra 692 litrai per minutę?
Ar pagal duotus duomenis našumas gerai paskaičiuotas?
-
- Forumietis
- Pranešimai: 455
- Užsiregistravo: 23 Vas 2004, 11:41
- Miestas: Vilnius
senoji_mokykla rašė:Išleidęs orą iš resiverio vėl turėsi tokį pat tūrį kiek buvo išpompuota iš kompresoriaus į resiverį.
A, supratau. Reiškia, kompresoriaus našumas yra įsiurbiamo oro kiekis per laiką. Našumas mažesnis už tiesiog darbinio tūrio ir apsukų sandaugą, matyt, dėl to, kad lieka nepanaudojamas balastinis skirtumas tarp pilno cilindro tūrio ir darbinio tūrio. Pvz., jeigu suspaudimo laipsnis 1:10, tai 1 litro darbinio tūrio cilindro pilnas tūris bus apie 1,1 l. Tada prie 6 atmosferų tame 0,1 litro gabaliuke liks nepanaudotas 0,1 * 6 = 0.6 litro. Reiškia, tave dominantis „našumo koeficientas“ bus 0.4. Na, bet pridėjus temperatūrinį plėtimąsi, matyt, turėtų būt didesnis.
Suspaudimo laipsnis 1:10 nereiškia, kad toks variklis negali pompuoti daugiau, nei 10 atmosferų slėgį. Matuojant variklio kompresiją parodymai paprastai būna didesni už suspaudimo laipsnį.
Čia, matyt, grynai temperatūriniai reiškiniai:
http://en.wikipedia.org/wiki/Compressio ... sure_ratio
Atvėsęs kompresijos matuoklis turėtų rodyt mažiau.
Aiškėja, kad labai jau vėsinti kompresoriaus neapsimoka – sumažės našumas ir max. slėgis.
kompresorius 100 litrų oro rinktuvą iki 6 atmosferų slėgio pripildo oro per 52 sekundes.
Vadinasi kompresoriaus našumas yra 692 litrai per minutę?
Gal reiktų atkreipt dėmesį į tai, kad rinktuve jau buvo 1 atm, t.y., 100 litrų oro. Tada kompresorius iš tikrųjų pripumpavo tik 500 papildomį litrų. Našumas tada 577 l/min.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 455
- Užsiregistravo: 23 Vas 2004, 11:41
- Miestas: Vilnius
zazrali rašė:o jeigu zvaigzdes det vienodas kad velenelis dvigubai greiciau suktusi gal kas nors iseitu,cia ekspromtu ,
Vožtuvai bus atsidarę tik po pusę takto, bet tas dar nieko, jeigu takto pabaigoj. Blogai, kad po įsiurbimo "pustakčio" iškart eis išmetimo "pustaktis", todėl nieko neišeis su OHC – išmetimas bus takto pradžioj. O jeigu imt DOHC ir išmetimo velenėlį pasukt 90 laipsnių – gal ir gautųsi? T.y., sukti reikėtų abu velenėlius – įsiurbimo 90, išmetimo – 180 laipsnių.